Olvasói aranyköpések

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

Status
Not open for further replies.

perceptron

Well-Known Member
2023. június 15.
3 653
6 490
113
Megjegyzem,hogy a Gripen meg egy 70es évekbeli BAe koncepcióterven alapszik....

F16V most is sokkal jobb,potensebb gép mind a Gripen E-nél,mind a Kfir NG-nél,

Bocs.de azt kell irjam a hsz-od többi részéböl,hogy kb fogalmad sincs se a légierő harcászatrol,se a technológiai kérdéseiröl.
Harcérték arányositásrol és erőforrásgazdálkodsról meg nem is hallottál.

Ez igy, egyetlen kommentben, ebben a sorrendben, ezzel a vegen. :cool:
 

perceptron

Well-Known Member
2023. június 15.
3 653
6 490
113
Tudod,a kocsisok nyilt és egyszerű emberek-nem olyan beképzelt,kötekedő,nagyképű büdös bunkók,mint egyes amerikába diszidált büdös bunkók.
Mehetsz vamzerkedni a módikhoz
200_d.gif
 

LMzek 2.0

Well-Known Member
2020. április 4.
6 976
14 037
113
.


.


Innen idézve:

"Féligmeddig komoly is volt a vàlaszom. Akik foglalkoznak ezzel üzlet szinten ha nem akadt el, azok most kölcsönös bizalommal mosolyogva egyeztetnek dràga vacsoràkon meg a haverjaiktól tàrgyalókat kibérelve módosítàsokról, majd szuszogva beülnek nagy és dràga jàrmûveikbe elégedetten. A tervezôknek kiadjàk, azok néznek, hogymiafasznak, hiszen eddig ezt tervezték, aztàn àttrrvezik. Elküldik a 3D rajzokat, mindenki nagyon elégedett a màsik végén, amíg az egyetlen alulfizetett dolgozó rà nem mutat, hogy ez szar, mert... . Akkor telefonàlnak, email-eznek, közben kifizetik az eddigieket, a tervezôket lebasszàk mert azt csinàltàk amit mondtak nekik és ez borzasztó sok pénzbe került szegény megrendelônek, akinek vagy visszaosztanak, vagy nem. A tervezôk fônöke új hajót vesz magànak és büszke a sikereire.

A mérnökök javítjàk a kívànalmak szerint a beépítendô alkatrészt. A 3D képeket nézve mindenki boldog, a fônök is modolyogva szkàjpol az új hajójàról. Elküldik a megrendelônek, az is boldog nagyon és mosolyogva fizeti ennek a szakasznak az àràt amibôl vagy visszaosztanak neki vagy nem, de közben megint kibérli a haverja tàrgyalójàt, hogy megbeszéljék ugyanazt amit eddig leemail-eztek. A haverja visszaoszt neki.

Nehézségeiket hangoztatva de a reményteli jövôre derûsen nézve megtargyalnak mindent amit eddig a beosztottak leemail-eztek és amirôl beszàmoltak. Beszàllnak a dràga autóikba és elmennek nyaralni. Megérkeznek a hiperdràgàn kiesztergàlt próbadrabok. A mérnökök a valósàgban nem annyira làtjàk hasznàlhatónak mint amennyire jàtékos formàban tûnt, de a legelfogadhatóbbat ott bassza meg a ...va Isten igével elküldik beépítésre.

A beépítést végzô egyetlen dolgozóra hàrítva a beépítés minden problémàjàt, magàra hagyjàk az alkatrésszel. Ô, mivel rutonos szerelô, beépítés nélkül is làtja, hogy az elméleti szakemberek, köztük a gazdagsàga okàn nagyon szakember fônök màr megint egy rakàs balfasz akik a màsik végen hasonlóan szakértô elképzelést gondolkodàs nélkül megvalósítottàk, nagyon jól néz ki, csak lehetetlenné dizàjnoltàk a szerelést, karbantartàst. Jelzi ezt. Leugatja a fölé rendelt kàpó aki sohasem szerzi be idôre a csavarokat, hogy oldja meg! Kitalàlja, megoldja, kurvaanyàzik közben, majd jelzi az egyetlen emberi felfogàsra képes mérnöknek, hogy ez nem lesz jó, egy egész napig baszódott vele.

Az jelzi a hajózó fônökének aki ettôl mérges lesz. Vàlsàgszkàjpmítinget tartanak. A mítingen a normàlis mérnök egyedül marad a vélményével, hogy mit kellene csinàlni, a többiek a leglogikusabb utat vàlasztjàk, hogy tinderezhessenek tovàbb napközben. A szerelô megoldàsàt beépítik a szerelési utasítàsba és szerszàmot terveznek hozzà.

A szerelônek ezutàn leküldenek pà próbadarbot az új szerszàmmal együtt és kap egy szerelési utasítàst arról, amit ô talàlt ki. A szerszàm hasznàlhatatlan a valósgban, marad a sajàt megoldàsa. Jelzi ezt, a fölé rendelt kàpója a vezetés felé a negatív hozzààllàsàt tovàbbítja.

A màsodik napon lemegy az irodàból egy szakember feltenni a na hogy megy kérdést. A szerelô megmutatja, a mérnök ràjön, hogy mekkora szar valójàban az egész. Jelzi ezt. A mûhelyvezetô kàpó szervilis megszokàsból lebassza a szerelôt mert miatta àll az egész és a fônök ideges lesz és ô nem fogja hagyni, hogy rajta csattanjon a dolog.

A fônök megszakítja a harmadik síelését a nyàron és kibéreli az ô haverja tàgyalójàt, hogy a hiba felelôsét megtàrgyalja a megrendelôvel. Feszülten kezdett, de a végére mosolygós tàrgyalàson megnyugszik minden fontos ember, hogy bàr szar a termék, de nagyot léptek elôre. Beülnek a dràga autóikba és rendkívül pozitívan kommunikàljàk az elôrelépést.

A megrendelô kifizeti az eddigieket és abból vagy visssaosztanak neki, vagy nem. Újra módosítjàk az elképzeléseket. A régi, szerelhetô darabot veszik elô és az illesztésén és a foglalatàn módosítanak. A szerelônek leküldenek pàrat és az könnyedén beilleszti a helyére, de jelzi, hogy bàr szuperül illeszkedik mindenhol, de a mérnökök figyelhettek volna arra, hogy amikor elforog, akkor mivel vastagabb, a rà illesztett új típusú foglalat el fog akadni.

A mérnökök napokig faragjàk, gyengítve az anyagot, amíg ideàlis nem lenne a mozgàs végrehajtàsàra, de.màr nem elég teherbíró. Jelzik a fônöknek, új, sokkal dràgàbb anyagot javasolnak. Az email-ezô szekciók géppuskaszerûen kommunikàlnak a dologról.

A megrendelô kifizeti az eddigieket amibôl vagy visszaosztanak neki vagy nem. A tervezôk berendelik az új anyagot, ami nagyon dràga. Màsik megmunkàlàssal foglalkozó céget keresnek ami sokkal dràgàbban dolgozik. Közben ràjönnek, hogy sokkal egyszerûbb lenne az eredeti alkatrészt legyàrtani ebbôl az anyagból. Szkàjpmítingen megszületik a megoldàsnak ez. Legyàtatjàk, leküldik a próbadarbokat, a szerelô a hülyekurvaanytok felkiàltàssal nevetve beszereli. A menedzsment boldog.

Elküldik a megrendelônek a megoldàst, az nagyon holdogan mosolyog, majd ràjön, hogy annyira dràga lenne a sorozatgyàrtàs is, hogy egy tàrgyalóben végül megegyeznek a tervezéssel, hogy a projektet nem folytatjàk és alàírnak egy szàndéknyilatkozatot, hogy az eddigi eredményeket felhasznàlva új, ennél is elôremutatóbb projektbe kezdenek.

A tervezôk fizetésemelést kapnak a fônöküktôl a kemény munkàért a közben a szkàjpon síró fônöküktôl aki ideges a dràga új hajójàn, mert elúszott a nagy biznisz és ez így nem lesz jó. A bukàs felelôseként kirúgjàk az akadékoskodó szerelôt akinek a korlàtoltsàga miatt az innovàció legjobb része nem valósulhatott meg..."


.


Tökéletes!!!

.
 

papajoe

Well-Known Member
2016. február 21.
17 014
54 009
113
.


.


Innen idézve:

"Féligmeddig komoly is volt a vàlaszom. Akik foglalkoznak ezzel üzlet szinten ha nem akadt el, azok most kölcsönös bizalommal mosolyogva egyeztetnek dràga vacsoràkon meg a haverjaiktól tàrgyalókat kibérelve módosítàsokról, majd szuszogva beülnek nagy és dràga jàrmûveikbe elégedetten. A tervezôknek kiadjàk, azok néznek, hogymiafasznak, hiszen eddig ezt tervezték, aztàn àttrrvezik. Elküldik a 3D rajzokat, mindenki nagyon elégedett a màsik végén, amíg az egyetlen alulfizetett dolgozó rà nem mutat, hogy ez szar, mert... . Akkor telefonàlnak, email-eznek, közben kifizetik az eddigieket, a tervezôket lebasszàk mert azt csinàltàk amit mondtak nekik és ez borzasztó sok pénzbe került szegény megrendelônek, akinek vagy visszaosztanak, vagy nem. A tervezôk fônöke új hajót vesz magànak és büszke a sikereire.

A mérnökök javítjàk a kívànalmak szerint a beépítendô alkatrészt. A 3D képeket nézve mindenki boldog, a fônök is modolyogva szkàjpol az új hajójàról. Elküldik a megrendelônek, az is boldog nagyon és mosolyogva fizeti ennek a szakasznak az àràt amibôl vagy visszaosztanak neki vagy nem, de közben megint kibérli a haverja tàrgyalójàt, hogy megbeszéljék ugyanazt amit eddig leemail-eztek. A haverja visszaoszt neki.

Nehézségeiket hangoztatva de a reményteli jövôre derûsen nézve megtargyalnak mindent amit eddig a beosztottak leemail-eztek és amirôl beszàmoltak. Beszàllnak a dràga autóikba és elmennek nyaralni. Megérkeznek a hiperdràgàn kiesztergàlt próbadrabok. A mérnökök a valósàgban nem annyira làtjàk hasznàlhatónak mint amennyire jàtékos formàban tûnt, de a legelfogadhatóbbat ott bassza meg a ...va Isten igével elküldik beépítésre.

A beépítést végzô egyetlen dolgozóra hàrítva a beépítés minden problémàjàt, magàra hagyjàk az alkatrésszel. Ô, mivel rutonos szerelô, beépítés nélkül is làtja, hogy az elméleti szakemberek, köztük a gazdagsàga okàn nagyon szakember fônök màr megint egy rakàs balfasz akik a màsik végen hasonlóan szakértô elképzelést gondolkodàs nélkül megvalósítottàk, nagyon jól néz ki, csak lehetetlenné dizàjnoltàk a szerelést, karbantartàst. Jelzi ezt. Leugatja a fölé rendelt kàpó aki sohasem szerzi be idôre a csavarokat, hogy oldja meg! Kitalàlja, megoldja, kurvaanyàzik közben, majd jelzi az egyetlen emberi felfogàsra képes mérnöknek, hogy ez nem lesz jó, egy egész napig baszódott vele.

Az jelzi a hajózó fônökének aki ettôl mérges lesz. Vàlsàgszkàjpmítinget tartanak. A mítingen a normàlis mérnök egyedül marad a vélményével, hogy mit kellene csinàlni, a többiek a leglogikusabb utat vàlasztjàk, hogy tinderezhessenek tovàbb napközben. A szerelô megoldàsàt beépítik a szerelési utasítàsba és szerszàmot terveznek hozzà.

A szerelônek ezutàn leküldenek pà próbadarbot az új szerszàmmal együtt és kap egy szerelési utasítàst arról, amit ô talàlt ki. A szerszàm hasznàlhatatlan a valósgban, marad a sajàt megoldàsa. Jelzi ezt, a fölé rendelt kàpója a vezetés felé a negatív hozzààllàsàt tovàbbítja.

A màsodik napon lemegy az irodàból egy szakember feltenni a na hogy megy kérdést. A szerelô megmutatja, a mérnök ràjön, hogy mekkora szar valójàban az egész. Jelzi ezt. A mûhelyvezetô kàpó szervilis megszokàsból lebassza a szerelôt mert miatta àll az egész és a fônök ideges lesz és ô nem fogja hagyni, hogy rajta csattanjon a dolog.

A fônök megszakítja a harmadik síelését a nyàron és kibéreli az ô haverja tàgyalójàt, hogy a hiba felelôsét megtàrgyalja a megrendelôvel. Feszülten kezdett, de a végére mosolygós tàrgyalàson megnyugszik minden fontos ember, hogy bàr szar a termék, de nagyot léptek elôre. Beülnek a dràga autóikba és rendkívül pozitívan kommunikàljàk az elôrelépést.

A megrendelô kifizeti az eddigieket és abból vagy visssaosztanak neki, vagy nem. Újra módosítjàk az elképzeléseket. A régi, szerelhetô darabot veszik elô és az illesztésén és a foglalatàn módosítanak. A szerelônek leküldenek pàrat és az könnyedén beilleszti a helyére, de jelzi, hogy bàr szuperül illeszkedik mindenhol, de a mérnökök figyelhettek volna arra, hogy amikor elforog, akkor mivel vastagabb, a rà illesztett új típusú foglalat el fog akadni.

A mérnökök napokig faragjàk, gyengítve az anyagot, amíg ideàlis nem lenne a mozgàs végrehajtàsàra, de.màr nem elég teherbíró. Jelzik a fônöknek, új, sokkal dràgàbb anyagot javasolnak. Az email-ezô szekciók géppuskaszerûen kommunikàlnak a dologról.

A megrendelô kifizeti az eddigieket amibôl vagy visszaosztanak neki vagy nem. A tervezôk berendelik az új anyagot, ami nagyon dràga. Màsik megmunkàlàssal foglalkozó céget keresnek ami sokkal dràgàbban dolgozik. Közben ràjönnek, hogy sokkal egyszerûbb lenne az eredeti alkatrészt legyàrtani ebbôl az anyagból. Szkàjpmítingen megszületik a megoldàsnak ez. Legyàtatjàk, leküldik a próbadarbokat, a szerelô a hülyekurvaanytok felkiàltàssal nevetve beszereli. A menedzsment boldog.

Elküldik a megrendelônek a megoldàst, az nagyon holdogan mosolyog, majd ràjön, hogy annyira dràga lenne a sorozatgyàrtàs is, hogy egy tàrgyalóben végül megegyeznek a tervezéssel, hogy a projektet nem folytatjàk és alàírnak egy szàndéknyilatkozatot, hogy az eddigi eredményeket felhasznàlva új, ennél is elôremutatóbb projektbe kezdenek.

A tervezôk fizetésemelést kapnak a fônöküktôl a kemény munkàért a közben a szkàjpon síró fônöküktôl aki ideges a dràga új hajójàn, mert elúszott a nagy biznisz és ez így nem lesz jó. A bukàs felelôseként kirúgjàk az akadékoskodó szerelôt akinek a korlàtoltsàga miatt az innovàció legjobb része nem valósulhatott meg..."


.


Tökéletes!!!

.



Vazza,ki tud ennyit olvasni reggel 6kor?
Foglald össze max 10 szóban.
o_O
 
T

Törölt tag 1711

Guest
.


.


Innen idézve:

"Féligmeddig komoly is volt a vàlaszom. Akik foglalkoznak ezzel üzlet szinten ha nem akadt el, azok most kölcsönös bizalommal mosolyogva egyeztetnek dràga vacsoràkon meg a haverjaiktól tàrgyalókat kibérelve módosítàsokról, majd szuszogva beülnek nagy és dràga jàrmûveikbe elégedetten. A tervezôknek kiadjàk, azok néznek, hogymiafasznak, hiszen eddig ezt tervezték, aztàn àttrrvezik. Elküldik a 3D rajzokat, mindenki nagyon elégedett a màsik végén, amíg az egyetlen alulfizetett dolgozó rà nem mutat, hogy ez szar, mert... . Akkor telefonàlnak, email-eznek, közben kifizetik az eddigieket, a tervezôket lebasszàk mert azt csinàltàk amit mondtak nekik és ez borzasztó sok pénzbe került szegény megrendelônek, akinek vagy visszaosztanak, vagy nem. A tervezôk fônöke új hajót vesz magànak és büszke a sikereire.

A mérnökök javítjàk a kívànalmak szerint a beépítendô alkatrészt. A 3D képeket nézve mindenki boldog, a fônök is modolyogva szkàjpol az új hajójàról. Elküldik a megrendelônek, az is boldog nagyon és mosolyogva fizeti ennek a szakasznak az àràt amibôl vagy visszaosztanak neki vagy nem, de közben megint kibérli a haverja tàrgyalójàt, hogy megbeszéljék ugyanazt amit eddig leemail-eztek. A haverja visszaoszt neki.

Nehézségeiket hangoztatva de a reményteli jövôre derûsen nézve megtargyalnak mindent amit eddig a beosztottak leemail-eztek és amirôl beszàmoltak. Beszàllnak a dràga autóikba és elmennek nyaralni. Megérkeznek a hiperdràgàn kiesztergàlt próbadrabok. A mérnökök a valósàgban nem annyira làtjàk hasznàlhatónak mint amennyire jàtékos formàban tûnt, de a legelfogadhatóbbat ott bassza meg a ...va Isten igével elküldik beépítésre.

A beépítést végzô egyetlen dolgozóra hàrítva a beépítés minden problémàjàt, magàra hagyjàk az alkatrésszel. Ô, mivel rutonos szerelô, beépítés nélkül is làtja, hogy az elméleti szakemberek, köztük a gazdagsàga okàn nagyon szakember fônök màr megint egy rakàs balfasz akik a màsik végen hasonlóan szakértô elképzelést gondolkodàs nélkül megvalósítottàk, nagyon jól néz ki, csak lehetetlenné dizàjnoltàk a szerelést, karbantartàst. Jelzi ezt. Leugatja a fölé rendelt kàpó aki sohasem szerzi be idôre a csavarokat, hogy oldja meg! Kitalàlja, megoldja, kurvaanyàzik közben, majd jelzi az egyetlen emberi felfogàsra képes mérnöknek, hogy ez nem lesz jó, egy egész napig baszódott vele.

Az jelzi a hajózó fônökének aki ettôl mérges lesz. Vàlsàgszkàjpmítinget tartanak. A mítingen a normàlis mérnök egyedül marad a vélményével, hogy mit kellene csinàlni, a többiek a leglogikusabb utat vàlasztjàk, hogy tinderezhessenek tovàbb napközben. A szerelô megoldàsàt beépítik a szerelési utasítàsba és szerszàmot terveznek hozzà.

A szerelônek ezutàn leküldenek pà próbadarbot az új szerszàmmal együtt és kap egy szerelési utasítàst arról, amit ô talàlt ki. A szerszàm hasznàlhatatlan a valósgban, marad a sajàt megoldàsa. Jelzi ezt, a fölé rendelt kàpója a vezetés felé a negatív hozzààllàsàt tovàbbítja.

A màsodik napon lemegy az irodàból egy szakember feltenni a na hogy megy kérdést. A szerelô megmutatja, a mérnök ràjön, hogy mekkora szar valójàban az egész. Jelzi ezt. A mûhelyvezetô kàpó szervilis megszokàsból lebassza a szerelôt mert miatta àll az egész és a fônök ideges lesz és ô nem fogja hagyni, hogy rajta csattanjon a dolog.

A fônök megszakítja a harmadik síelését a nyàron és kibéreli az ô haverja tàgyalójàt, hogy a hiba felelôsét megtàrgyalja a megrendelôvel. Feszülten kezdett, de a végére mosolygós tàrgyalàson megnyugszik minden fontos ember, hogy bàr szar a termék, de nagyot léptek elôre. Beülnek a dràga autóikba és rendkívül pozitívan kommunikàljàk az elôrelépést.

A megrendelô kifizeti az eddigieket és abból vagy visssaosztanak neki, vagy nem. Újra módosítjàk az elképzeléseket. A régi, szerelhetô darabot veszik elô és az illesztésén és a foglalatàn módosítanak. A szerelônek leküldenek pàrat és az könnyedén beilleszti a helyére, de jelzi, hogy bàr szuperül illeszkedik mindenhol, de a mérnökök figyelhettek volna arra, hogy amikor elforog, akkor mivel vastagabb, a rà illesztett új típusú foglalat el fog akadni.

A mérnökök napokig faragjàk, gyengítve az anyagot, amíg ideàlis nem lenne a mozgàs végrehajtàsàra, de.màr nem elég teherbíró. Jelzik a fônöknek, új, sokkal dràgàbb anyagot javasolnak. Az email-ezô szekciók géppuskaszerûen kommunikàlnak a dologról.

A megrendelô kifizeti az eddigieket amibôl vagy visszaosztanak neki vagy nem. A tervezôk berendelik az új anyagot, ami nagyon dràga. Màsik megmunkàlàssal foglalkozó céget keresnek ami sokkal dràgàbban dolgozik. Közben ràjönnek, hogy sokkal egyszerûbb lenne az eredeti alkatrészt legyàrtani ebbôl az anyagból. Szkàjpmítingen megszületik a megoldàsnak ez. Legyàtatjàk, leküldik a próbadarbokat, a szerelô a hülyekurvaanytok felkiàltàssal nevetve beszereli. A menedzsment boldog.

Elküldik a megrendelônek a megoldàst, az nagyon holdogan mosolyog, majd ràjön, hogy annyira dràga lenne a sorozatgyàrtàs is, hogy egy tàrgyalóben végül megegyeznek a tervezéssel, hogy a projektet nem folytatjàk és alàírnak egy szàndéknyilatkozatot, hogy az eddigi eredményeket felhasznàlva új, ennél is elôremutatóbb projektbe kezdenek.

A tervezôk fizetésemelést kapnak a fônöküktôl a kemény munkàért a közben a szkàjpon síró fônöküktôl aki ideges a dràga új hajójàn, mert elúszott a nagy biznisz és ez így nem lesz jó. A bukàs felelôseként kirúgjàk az akadékoskodó szerelôt akinek a korlàtoltsàga miatt az innovàció legjobb része nem valósulhatott meg..."


.


Tökéletes!!!

.

Egy bajom van ezzel az írással. Hogy nekem ez valóság. :(:(:(
 
Status
Not open for further replies.