A képről annyit, hogy ez kb 90-es évek eleje technikai szintje, ha tervezni vagy ebből kiindulni akarunk, akkor elsőnek magasítani és V alvázra átalakítani kellene (torony nélkül kb 2,2m), torony szempontjából nem szaroznék licensz (lance, hitfist vagy más), hátsóajtós mindenképp így a motor előre kell hogy kerüljön a vezető mellé, szemből 25-30mm-es ellenálljon, oldalról 12mm-nek, ahogy látom ez úszni is tudhat szóval olyan 25 tonnáig mehet a súlya majd.Én azért fejlesztenék bele egy Diesel/elektromos(1 e-motorral) váltó nélküli erőforrást,
- tennék az elejére 1/1.5T "vasat"(páncélozás), meg még párszáz kilót "ide-oda",
- a toronyba egy 30-as gépágyút, -miután motorizáltam-,
- 2x2 ATGM-t,
- automata aknavetőt (ha már van gyárunk ),
- kereket-gumit cserélnék(szélesebbre, mert az jó "csapatni" )
... és mire ezzel (2-3 év múlva) kész vagyok. már meg is van is a magyar hadi-ipar (csírája),
... és jól költöttem el a GDP 2.1%-t,
... és teremtettem pár-száz/pár-ezer munkahelyet.
Tök 1xű.
Szia Brüsszel/Trump:
(jut eszembe: miért nincs az a középső-ujjas emo? )
Jó második vonalas eszköz lenne "fillérékből", +a bónusz hadi-ipar és a munkahelyek.
Jól "csomagolva" még Eu*s pénzt is kapnánk rá.
U.i: a két e-motoros verzió kb 20T-ig jó:
apc/ifv verzióban lehetne gyártani