Az utolsó Kilo szitaként áll a szárazdokkban.az uccsó Kilo is lelép a Földköziről
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az utolsó Kilo szitaként áll a szárazdokkban.az uccsó Kilo is lelép a Földköziről
Az a Fekete tengerAz utolsó Kilo szitaként áll a szárazdokkban.
.A Habarovszki megyében található Amur Hajógyár megkezdi a Project 22350 Gorskov- osztályú fregattok építését az orosz védelmi minisztérium számára. A hadihajók 2033-ig szerepelnek a vállalat gyártási programjában. Az üzemben végrehajtott nagyszabású termeléskorszerűsítés lehetővé teszi egy új típusú hajó építésének megkezdését az üzemben, teszteléseket és szervizeléseket.
Az Amur Hajógyár 2028 végéig négy kisméretű rakétahajó és hat korvett, valamint a projekt MPSV06 többfunkciós mentőhajója és a projekt CNF11CPD ,egy közúti-vasúti komp szállítását tervezi, amelyek átadása 2024-ben várható. .
Ahhoz be kell fejezni a szentpétervári "Északi hajógyár" (Szevernaja Verf) modernizálását-bővítését. Ami már több éve húzódik, jelenleg már a 4. beszállítót-kivitelező céget keresik.A korábbiak nem tudtak megbírkózni a feladattal. A Komszomolszkban található hajógyár a Csendes-óceáni flottának fogja építeni a fregattokat..
.
Akkor ezek szerint nem tudtak tovabblepni, es nem a megnövelt meretu 22350M lesz a következö 10 evben sem?
Gondolom a tenderen amin meghirdették a munkát, csak merő véletlenségből nem bukott ki HÁROMSZOR, hogy a tender győztese alkalmatlan arra amit elvállalt.Ahhoz be kell fejezni a szentpétervári "Északi hajógyár" (Szevernaja Verf) modernizálását-bővítését. Ami már több éve húzódik, jelenleg már a 4. beszállítót-kivitelező céget keresik.A korábbiak nem tudtak megbírkózni a feladattal. A Komszomolszkban található hajógyár a Csendes-óceáni flottának fogja építeni a fregattokat.
Idén év végéig átadásra kerülő tengeralattjárók:
Első két cég csődeljárásban van.a 3.csak 2022.decemberben kötött szerződést és már 2023. szeptember 19-én a hajógyár felbontotta a szerződést szakmai hozzá nem értés-kvalifikáció és pénzfedezet hiánya miatt.Gondolom a tenderen amin meghirdették a munkát, csak merő véletlenségből nem bukott ki HÁROMSZOR, hogy a tender győztese alkalmatlan arra amit elvállalt.
Továbbá kérdezném, hogy milyen ítélet született abban a 3 ügyben ami feltárta a felelőseit annak, hogy alkalamatlan cégek nyertek tendereket.
És ha már így belejöttem a kérdezősködésbe, akkor az is érdekelne, hogy mennyi pénzt fizetett vissza a 3 alkalmatlan győztes?
Mennyibe került ez a 3 próbálkozás?Első két cég csődeljárásban van.a 3.csak 2022.decemberben kötött szerződést és már 2023. szeptember 19-én a hajógyár felbontotta a szerződést hozzá nem értés-kvalifikáció hiánya és pénz fedezet hiánya miatt.
Az első cégnek 6 milliárd Rubelos a másodiknak 7,8 milliárd Rubelos szerződése volt. Mennyit fizettek ki nekik nem ismert. Annyi ismert, hogy a mod. munkálatok 38%-a készült el 2015 óta.Mennyibe került ez a 3 próbálkozás?
.Első két cég csődeljárásban van.a 3.csak 2022.decemberben kötött szerződést és már 2023. szeptember 19-én a hajógyár felbontotta a szerződést szakmai hozzá nem értés-kvalifikáció és pénzfedezet hiánya miatt.
Ezt én is kérdeztem..
.
Azért ez vet fel kérdéseket a kiválasztás szakszerűségét illetően is.... A nevezett alkalmatlan cégek korrupciós alapon jutottak hozzá a megbizáshoz? Nem történt a megbizónál is felelősségrevonás emiatt?