Vagyis ha jol ertem, akkor vegeredmenyben penzhiany az ok.
Szerintem kebelezték belőlük a kazánokat, hogy az ócskavas Kuznyecovot reparálják vele.Ez engem most meglepett.
Erinti tobbi Sovremennyy-t (projekt 956) is a kivonas vagy csak a 956A-t?
S lehet tudni az okat?
Hát, a jégtörőre "Ruszlan" volt írva.Jurij Dolgorukij az Északi-sarkon, az Ilja Muromec jégtörő kíséretében.
Egy 8000 tonnás romboló kazánjaival egy 70 000 tonnás hordozó talán a kikötőből ki tudna hajózni kb 2 csomóval, mielőtt azok távoznának az örök roncsmezőre.Szerintem kebelezték belőlük a kazánokat, hogy az ócskavas Kuznyecovot reparálják vele.

A Kuznyában sok egyforma kazán van, ami megegyezik ezekkel. Ukrán gyártmány, és nincs utánpótlás. Ezért maradnak meg a régebbiek. Annak más a bele.Egy 8000 tonnás romboló kazánjaival egy 70 000 tonnás hordozó talán a kikötőből ki tudna hajózni kb 2 csomóval, mielőtt azok távoznának az örök roncsmezőre.![]()
Ugyanaz a kazánja a két hajónak? Erről nem találtam semmit, de szerintem eltérő típusúak.
Akkor valamelyik főgépe.Teljesen más kazánok és turbinák vannak a hajókon.
Hát?, Szovermenníj: Két turbina, négy kazán, 100E LE. Kuznyecov: Négy turbina, nyolc kazán, 200E LE. Elvileg. Sose működött egyszerre mind a nyolc kazán.Teljesen más kazánok és turbinák vannak a hajókon.
Remek kép!K-335 Gepard úszódokkban(PD-50) Murmanszkban.Mögötte a Dmitrij Donszkoj. 2018. június.
![]()
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..