Modernizáció alatt lévő Tu-22M3 jelent meg a napokban a Balti-tenger felett. A kísérő egy dán F-16.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Kérdés, hogy mit jelent itt a modernizáció. Nekem inkább tűnik sima nagyjavítás utáni berepülésnek, bár nem nagyon ismerem a Balti-tenger közeli ARZ-k elhelyezkedését, amelyek ezt a típust is javítják.Modernizáció alatt lévő Tu-22M3 jelent meg a napokban a Balti-tenger felett. A kísérő egy dán F-16.
Csak olyan szintre modernizálják, hogy tesstelni tudják rajta az M3M-hez fejlesztett (fegyver)rendszereket. Ez a gép nagy valószínüséggel a Tu-22M3M fegyver-integrációs tesztelésében vesz részt, amit egy kalibrációs jelöléssel ellátott szárny alatti pilon is bizonyít.Kérdés, hogy mit jelent itt a modernizáció. Nekem inkább tűnik sima nagyjavítás utáni berepülésnek, bár nem nagyon ismerem a Balti-tenger közeli ARZ-k elhelyezkedését, amelyek ezt a típust is javítják.
Ugyanakkor, a most hivatalosan futó Tu-22M3 modernizáció, az M3M egyik fő jellegzetessége, hogy a farokgépágyút már elhagyták és helyére EW berendezést építettek be. Itt meg jól látni a gépágyút.
Viszont a pepita minta érdekes, mert ilyet a fegyverintegrációs tesztek gépeire szoktak festeni a leoldások, indítások filmezéséhez.
Visszatérve az árakhoz.A védelmi minisztérium megállapodott a Ka-52M helikopterek első darabjainak áráról. Mindegyik több mint egymilliárd rubelbe kerül - tudta meg az Izvestija. A továbbfejlesztett optikával, radarral és nagy hatótávolságú fegyverekkel felszerelt korszerűsített járművek most fejezik be a teszteket - a Honvédelmi Minisztérium már aláírta a szerződést a gyártóval az első 30 darabos tétel szállításáról. Árban az új helikopterek közel állnak a korábbi években vásárolt Szu-30SzM vadászgépekhez. A szakértők azonban megjegyzik, hogy ez az összeg még mindig jóval alacsonyabb, mint a globális fegyverpiaci versenytársaké.
Az első modernizált Ka-52M egyenként 1 milliárd 75 millió rubelbe kerül-derül ki az Izvestia rendelkezésére álló repülőgép-biztosítási dokumentumokból. Igaz, ez a "meztelen" "Superaligator" ára - nem tartalmazza a lőszert és a földi felszerelést, az alkatrészeket és egyéb tartozékokat. Valójában a Ka-52M költsége közel áll a Szu-30SzM többcélú vadászgépekhez (1 milliárd 187 millió rubel). Ugyanakkor a Szuperaligator sokkal olcsóbb, mint a Szu-35Sz (2 milliárd 287 millió rubel) és a Szu-57, ami több mint 3 milliárd rubelbe kerül a VM számára.
Az orosz főiskolákon október végéig tart a tanév? Azt tudom, hogy a BKC-nél december 1.-én kezdődik az új kiképzési év (bár ebben sem látom a logikát), de nyári szünet után minek mennek még vissza két hónapra? Vizsgázni? Akkor csak a végzősöknek tart eddig az iskola?Közel 600(a külföldi hallgatókat is beleértve) végzett a Krasznodari Repülési Főiskolán október végén.. Az 558 végzős orosz pilóta közül 55-en szereztek vörös diplomát. Novembertől már az új szolgálati helyükön lépnek munkába mint vadászgép, frontbombázó, távolsági(stratégiai) légierő, VTA(katonai szállítógép) pilótái.
Ez volt az egyik legnagyobb számú végzős az OF történetében.
Szizranyban pedig 300 helikopter pilóta végzett, Cseljabinszkban pedig sturmanok(navigátor) végeztek
Végzősöknek, mert a gyakorlati (repülési) vizsgákat is le kell tenniük.Az orosz főiskolákon október végéig tart a tanév? Azt tudom, hogy a BKC-nél december 1.-én kezdődik az új kiképzési év (bár ebben sem látom a logikát), de nyári szünet után minek mennek még vissza két hónapra? Vizsgázni? Akkor csak a végzősöknek tart eddig az iskola?
A robbanófej "megérkezése" a célterületre és a becsapódás helyére a Sary-Shagan (Kazahsztán) kísérleti telepen.
2019 októberében a lőtéren egy videómegfigyelő rendszerrel bővült a rakétaelhárító rakéták indítás előtti előkészítő műveleteinek távoli nyomon követése és a robbanófej "blokkok" lezuhanásának nyomon követése a repülés végső szakaszában.
Rakéta robbanófejek becsapódási helye...
A tesztek során mintegy 400 rakétaelhárító rakétaindítást, öt és félezer légvédelmi irányított rakétaindítást és mintegy ezer ballisztikus rakétaindítást hajtottak végre. Összesen hat rakétaelhárító rendszert; 12 légvédelmi rakétarendszert; nyolcféle rakétaelhárító rendszert; 12féle légvédelmi irányított rakétát; 15 féle mérőberendezést; 19 radarrendszert és számos új fizikai alapokon nyugvó rendszert teszteltek a 10 tesztpályán. Ezenkívül 18 stratégiai rakétarendszert és azok módosításait tesztelték.
Colonelcassad
thanx, ide akartam eredetileg betenni de figyelmetlen voltam és valahogy az orosz szárazföldi erők topikjába raktam be....Ide tartozik...
A pilótanőket hiányolom. Elvileg nekik is most lett volna a kibocsátó,ha jól számolom,mert ugye 2016-ban kezdtek. A 16 fős első évfolyamból,akikből 12 szállítórepülő pillóta,2 vadászpilóta egy távolsági bombázó pilóta és egy csatarepülő pilóta lett,a korábbi híradások szerint.Közel 600(a külföldi hallgatókat is beleértve) végzett a Krasznodari Repülési Főiskolán október végén.. Az 558 végzős orosz pilóta közül 55-en szereztek vörös diplomát. Novembertől már az új szolgálati helyükön lépnek munkába mint vadászgép, frontbombázó, távolsági(stratégiai) légierő, VTA(katonai szállítógép) pilótái.
Ez volt az egyik legnagyobb számú végzős az OF történetében.
Szizranyban pedig 300 helikopter pilóta végzett, Cseljabinszkban pedig sturmanok(navigátor) végeztek
Szerintem ők halasztanak az "anyai örömök" miattA pilótanőket hiányolom. Elvileg nekik is most lett volna a kibocsátó,ha jól számolom,mert ugye 2016-ban kezdtek. A 16 fős első évfolyamból,akikből 12 szállítórepülő pillóta,2 vadászpilóta egy távolsági bombázó pilóta és egy csatarepülő pilóta lett,a korábbi híradások szerint.
Olyan rövid a kifutó, hogy üres gépekkel is fékernyőt kellett nyitniuk?Orosz Szu-35Sz gépek megérkeztek a Baranovicsi reptérre Belaruszba.
Idehaza az összes reptéren az összes gépünk rendre ernyővel fékezett, pedig sehol se volt gond a pályahosszal.Olyan rövid a kifutó, hogy üres gépekkel is fékernyőt kellett nyitniuk?