Ez a hardver korlátait nem változtatja meg. A CW-k nagyon szűk nyalábbal dolgoznak egy célra. Nem fázisvezérelt, ezért nem tud két célt megvilágítani. Soha nem találtam arra forrást, hogy ez máshogy lenne. Egy Trabanból szoftverfrissítés nem csinál F1 autót, ahogy egy mecha legyezésű CW sugárzóból sem lesz fázisvezérelt síkantenna.
Az hogy nem talaltal meg nem jelenti azt hogy nincs. Itt egy 90 es evekbol szarmazo radar ( a sajatjainkrol nem nyilatkozhatok ) A gyarto szerint is tud tobb celt kovetni.
https://saab.com/globalassets/comme...pon-control-systems/ceros-200/9lv_fcs_web.pdf
5.oldal :
The 9LV FCS features a range of manual, automatic and semi-automatic modes for controlling sensors and weapons. Along with advanced tracking capability, this allows effective handling of high-pressure, multiple target scenarios
Ez sem igaz. Mert a HOME ON JAM alapevlnél nincs előretartás, mert a zavaró felé repül a rakéta és kész. A TVM-nél a felderítő vagy tűzvezető radar adatai alapján meg számolt elfogási pont felé megy robotpilótával és a végén félaktív arányos megközelítés van.
Ezen felül a hh alatt is zavarták felderítő radarokat, mert azon infója nélkül a tűzveztőkkel kell keresni, ami erős SEAD környezetben öngyilkosság.
Csak szimplan abban tevedsz hogy az SM-2 soha nem inditjak csak HOJ uzemmodban. Ezmindig csak egy masodlagos lehetoseg . Mindig befogottcelra kuldik ra es ha a terminal szakaszban nem jon ossze a megvilagitas akkor es ha be van kapcsolva az uzzemmod akkor megy a zavaro forrasra.
Ez mind ott van a HTÖ-ben, a P-18 zavarásra kép is van.
Elvi hibák vannak a kommentedben, nem apró tévedések. Különféle pálya és tűzvezetési módokat keversz össze vissza.