T
Törölt tag
Guest
Mint fent nem km3 hanem m31km3=1000m×1000m×1000m-es kocka.Ez 1milliárd liter.
Mint fent nem km3 hanem m31km3=1000m×1000m×1000m-es kocka.Ez 1milliárd liter.

,főleg,ha dízel olaj lenne,bár a fóliások annó használták a szovjet repcsi kerót dízelmotorba,némi 2T motorolajjal felütve.Gondolom a mai közös csöves motorok hamar eldobnák a kanalat tőle.Nem nagy truváj, 10 ezer m3-es tartály a kőolaj iparban a tücsökpöcsnyi kapacitás.Hmm,10.6 millió liter,meddig elpöfögne vele a primerám,főleg,ha dízel olaj lenne,bár a fóliások annó használták a szovjet repcsi kerót dízelmotorba,némi 2T motorolajjal felütve.Gondolom a mai közös csöves motorok hamar eldobnák a kanalat tőle.
10.6 millió liter bakker,azt feltölteni,lefejetni sem kis mutatvány,anyahajót töltenek fel a tengeren,tankerről,vagy csak küldetés előtt telenyomják,majd vissza a kikötőbe pár újabb kanna szörpért?
Komolyan.Már folynak a fejlesztések. A Szu-33 és MiG-29K helyett jönnek majd. A PAK-FA hajófedélzeti verzióból úgy néz ki nem lesz semmi.Az új hordozó ok, főleg, ha 40-50 000 tonna közötti, "kezelhető" méretű és árú lesz, de az új VSTOL gépet komolyan gondolják?
) és katapulttal ellátni az épülő hajót?Boki, azt lehet tudni, hogy ki csinálja? A Jak, vagy a Szuhoj, felhasználva a 141-es tapasztalatait? Gondolom, stealth-et szeretnének.Komolyan.Már folynak a fejlesztések. A Szu-33 és MiG-29K helyett jönnek majd. A PAK-FA hajófedélzeti verzióból úgy néz ki nem lesz semmi.
Nincs semmi róla. Valószínu felhasználják a Jak-141 során szerzett ismereteket, tapaszatalatokat.Boki, azt lehet tudni, hogy ki csinálja? A Jak, vagy a Szuhoj, felhasználva a 141-es tapasztalatait? Gondolom, stealth-et szeretnének.
A VTOL/STOL szerintem pont akkora, hanem nagyobb zsákutca, mint a variaszárny.Totál esztelen elképzelés. A PAK-FA tervezett tolóerő/tömeg arányával és a jelenlegitől minimálisan eltérő, de katapultálható kialakításával messze hatékonyabb hajófedélzeti gépet kapnak, mint az energetikailag sokkal rosszabb VTOL/STOL géppel.
Kizárt dolog, hogy ez VTOL gép legyen. A Szuhoj irányította UAC nem fog a vélhető költségkeretből egy VTOL gépet összeeszkábálni. Csinálnak egy hajót, meg valami EMALS-t is beszereznek a kínai csatornákon keresztül és navalizálják a PAK-FA-t. Senki sincs most az oroszoknál aki belátható időn belül össze tudna eszkábálni egy rentábilis, üzembiztos, de még így is kétes értelmű emelőhajtóművet, vagy lift fan-t.Komolyan.Már folynak a fejlesztések. A Szu-33 és MiG-29K helyett jönnek majd. A PAK-FA hajófedélzeti verzióból úgy néz ki nem lesz semmi.
Te folyton szapulod azt a jó kis variaszárnyat, pedig ha a Tu-22M3-asban egy épkézláb nagykétáramúsági fokú, nagy impulzusú, de változtatható profilú GSF-el rendelkező forszázsnélküli hajtómű lenne, hátracsapott szárnyakkal ugyanúgy menne Mach 1.5 körül mint most, csak nem enné meg a kerója nagy részét a felszálláskor. Valószínű nem rohanna ki a világból, csakhogy elhagyja a betont és nem nyamvadt három tonnányi bombával rohangászna Szíriáig meg vissza, csak mert nem utántölthető. Jó kis dolog a variaszárny, ha megfelelően nagy géped van hozzá.A VTOL/STOL szerintem pont akkora, hanem nagyobb zsákutca, mint a variaszárny.
Értem én, hogy oda van írva, meg azt is, hogy ezt megtárgyalták, de hidd el, az is ott lesz nemsokára feketén, hogy ezt ejtik. Ahogy sok egyéb mást is.A héten tárgyalt Szocsiban 3 napon keresztül Putyin az orosz védelmi-ipari komplexum vezetőivel,tervezőirodák vezetőivel, főkonstruktőrökkel, védelmi minisztérium vezetőivel és fegyveres erők parancsnokaival ahol a 2018-2025(2027) -es programról döntöttek.
Feketén van leírva.:
Приоритетом новой госпрограммы вооружений замглавы Минобороны называет системы ядерного сдерживания и высокоточное оружие. Также известно, что в ГПВ включат создание самолета вертикального взлета.
Mivel bombázógépekből nincs STOL/VTOL ezért a komment értelemszerűen a vadászgépekre vonatkozott... Az F-14-nél többe került a leves, mint hús úgymond...Te folyton szapulod azt a jó kis variaszárnyat, pedig ha a Tu-22M3-asban egy épkézláb nagykétáramúsági fokú, nagy impulzusú, de változtatható profilú GSF-el rendelkező forszázsnélküli hajtómű lenne, hátracsapott szárnyakkal ugyanúgy menne Mach 1.5 körül mint most, csak nem enné meg a kerója nagy részét a felszálláskor. Valószínű nem rohanna ki a világból, csakhogy elhagyja a betont és nem nyamvadt három tonnányi bombával rohangászna Szíriáig meg vissza, csak mert nem utántölthető. Jó kis dolog a variaszárny, ha megfelelően nagy géped van hozzá.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..