ez a faszi be van qurva.....Puma gyártósor a Rheinmetalnál.
Roppant érfekes a futómű konstrukciója...
biztos vagy a gumi lanctalpban? szerintem a cikkben szereplo kepen is az van rajta.Egy friss cikk arról hogy a Puma a Cseh IFV tender favoritja és messze fölötte van védelem, mozgékonyság és gépágyú pontossága terén a többi pályázónak. (ASCOD 2, CV9030 és Lynx a többi pályázó)
http://below-the-turret-ring.blogspot.co.uk/2017/09/czech-army-prefers-puma-searches-t-72.html
két hátránya van:
- az egyik az ára;
- a másik pedig hogy a tömege miatt ez nem rendelhető gumi lánctalppal
Az gumi betétes lánctalp.biztos vagy a gumi lanctalpban? szerintem a cikkben szereplo kepen is az van rajta.
![]()
Rá lehet tenni valameddog bírja is...A cég honlapján azt írjâk hogy 45 tonnáig is tudnak szolgálni ilyen gumitalpal. A Puma "csak" 43t de ebben gondolom benne van a lánctalp tömege is. Miért ne lehetne rá tenni?
Elég nehéz körülírni, nem arról van szó, hogy gumipárnácskákat tesznek a lánctalpra.Nagy a kulonbseg?
Egy újabb videó magyarázat (részlegesen szakadt gumi lánctalp javítás)Szakadás esetén kuka az egész?
Gondolom itt az dönt, hogy mennyire bíznak a saját ellátó, javító-mentő csapataikban. Ezt nem javítják, ha elszakad, cserélik az egészet. Viszont az összes között ez a legkönnyebb, egyszerűbb stb.Nem tudom, de ránézésre nem tűnik strapabírónak. Hőmérséklet ingadozásra mennyire lehet érzékeny. Szakadás esetén kuka az egész? Lánctalpat szemenként lehet javítani, akár harctéri körülmények között is. Ezt hogyan? Visznek tarcsiba még kettőt?
Ez szerintem arra elég, hogy hazaérjenek vele.Egy újabb videó magyarázat (részlegesen szakadt gumi lánctalp javítás)
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..