Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Bemutatót repült benne a Mjasziscsev M-17 is, ami az M-55 Geofizika elődje volt. Ennek egyetlen hajtóműve volt csak, mégpedig a Koleszov RD-36-51V. Ez pedig nem volt más, mint a Tu-144D gépek RD-36-51A hajtóművének magassági változata. Ez az RD-36-51A volt az az utánégető nélküli hajtómű, amivel a Tu-144D képes volt Mach 2.1-el "szupercirkálni".Nagyon korai Zsukovszkij/Monyino air show, japánok videózták, kiváló a kép és hangminőség.
VM-T, Tu-16LL, Tu-160, Jak-38 bemutató repülések:
Radom 99%, hogy nem lesz (bár még nekem is van foglalásom rá), elvileg a reptér rekonstrukció alatt áll, és a lengyelek sem számolnak vele idén a fórumaikon.Egyébként meg eddig ezekre sikerült rászervezni a kecskeméti repülőnapot:
22 Aug 2021 (Sun) - 28 Aug (Sat) Russian Federation - Kubinka ARMY International Military-Technical Forum
26 Aug 2021 (Thu) - 27 Aug (Fri) United Kingdom - Clacton-on-Sea Air Show
28 Aug 2021 (Sat) - 29 Aug (Sun) Switzerland - Dittingen Flugtage
28 Aug 2021 (Sat) - 29 Aug (Sun) Germany - Zwickau Flugplatzfest
28 Aug 2021 (Sat) - 29 Aug (Sun) United Kingdom - Rhyl Air Show
28 Aug 2021 (Sat) - 29 Aug (Sun) Poland - Radom-Sadkow AB Air Show
Néztem én is. Nincs MiG-23-as, de az F-14-esek kárpótlásnak ott voltak.
Ezek egy nagy köteléket repültek később? Eszméletlen mennyi gép érkezik.Néztem én is. Nincs MiG-23-as, de az F-14-esek kárpótlásnak ott voltak.
A legnagyobb hadgyakorlat aminek eddig szemtanúja voltam a poznani NATO Tiger Meet volt, de még azon sem voltak ekkora visszatérő kötelékek, pedig egyszerre sok tucat gép volt a levegőben. Jó másfél órába telt, amíg minden résztvevő a levegőbe emelkedett, ekkor pont annyi idő maradt, hogy átérjünk a túloldali pályavégre, és már érkeztek is vissza az első felszállók, szintén nagyjából másfél órán keresztül. Szinte mindig 4 gépes kötelékek érkeztek, és amint a formáció bontása után besoroltak leszálláshoz, már meg is érkezett föléjük a következő 4 gép, izzadós napok lehettek ezek az irányítók számára.Eszméletlen mennyi gép érkezik.
És milyen kis időközzel.