Rheinmetall 8x8 APC / HITRON

Na az ehhez hasonló blőd megszólalások miatt sem kellett volna megszellőztetni se.
Nézd, mit látunk a képen? A jármű test alja ebből a szögből nem tűnik V kialakításúnak, így aknavédelme kérdéses, a tetejére pedig felbasztak egy síklapokkal határolt krumplit. Hát ne várd, hogy ettől elaléljunk. A kép alapján kifejezetten szerencsés, hogy nem mutatták be, csak zárt körben, mert páran valószínűleg összecsuklottak volna a röhögéstől.

A saját érdekünkben remélem, hogy ez csak egy pre alfa techdemo, ellenkező esetben esélyes lehet az RM számára a pofáraesés ezzel a nem is tudom mivel. Ehhez képest a KF-51 a letisztult katonai design gyöngyszeme.
 
  • Vicces
Reactions: Venom85
Nézd, mit látunk a képen? A jármű test alja ebből a szögből nem tűnik V kialakításúnak, így aknavédelme kérdéses, a tetejére pedig felbasztak egy síklapokkal határolt krumplit. Hát ne várd, hogy ettől elaléljunk. A kép alapján kifejezetten szerencsés, hogy nem mutatták be, csak zárt körben, mert páran valószínűleg összecsuklottak volna a röhögéstől.

A saját érdekünkben remélem, hogy ez csak egy pre alfa techdemo, ellenkező esetben esélyes lehet az RM számára a pofáraesés ezzel a nem is tudom mivel. Ehhez képest a KF-51 a letisztult katonai design gyöngyszeme.
Makettet ígértek 22-re, 24-re demót (az a rendes bemutató) . V alakú az alja amúgy.
 
Ez az új 8x8 ?

286690135_391750949658808_4768894254799716971_n.jpg
Ez igen latvanyos makett. Szerintem jol nez ki.

kivéve hogy hibrid hajtású és egy dízel motor termeli az áramot a menethez - meg a hőt és a hangot.
Max annyi képzelhető el, hogy pár tíz km-et tud lopakodni akksiról, motornélkül. Ez is hasznos lehet mondjuk...
Avagy inkabb "max" ehhez sem ertesz, de azt - szokasodhoz hiven - magabiztosan es jo hangosan teszed.

Mint mindig, most is igaz, lassan megfogadhatnad: si tacuisses, philosophus mansisses - avagy olvass vissza es akkor nem fogsz hulyesegeket magyarazni nyilvanosan.
 
  • Vicces
Reactions: Aladeen
Nézd, mit látunk a képen? A jármű test alja ebből a szögből nem tűnik V kialakításúnak, így aknavédelme kérdéses, a tetejére pedig felbasztak egy síklapokkal határolt krumplit. Hát ne várd, hogy ettől elaléljunk. A kép alapján kifejezetten szerencsés, hogy nem mutatták be, csak zárt körben, mert páran valószínűleg összecsuklottak volna a röhögéstől.

A saját érdekünkben remélem, hogy ez csak egy pre alfa techdemo, ellenkező esetben esélyes lehet az RM számára a pofáraesés ezzel a nem is tudom mivel. Ehhez képest a KF-51 a letisztult katonai design gyöngyszeme.
Eeeees beindul a soha-nem-szolgalt karosszek-tabornok es pixel-peeing taktaharkanyi harcijarmu-szakertok barati korenek kozos korusa, tapsoljuk meg oket, egeszen rendkivuli kovetkezteteseket kepesek levonnni akar egyetlen pixelbol is, nemhogy nehany kosza kepbol!

main-qimg-2411aaf3b282ff757b1a7a9e318e73b1-lq
 
Ez igen latvanyos makett. Szerintem jol nez ki.


Avagy inkabb "max" ehhez sem ertesz, de azt - szokasodhoz hiven - magabiztosan es jo hangosan teszed.

Mint mindig, most is igaz, lassan megfogadhatnad: si tacuisses, philosophus mansisses - avagy olvass vissza es akkor nem fogsz hulyesegeket magyarazni nyilvanosan.
A stílusod továbbra is arrogáns.

Egyelőre senki nem tudja milyen hajtás lánc lesz ebben a járgányban...
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba
A stílusod továbbra is arrogáns.
Ez nem arrogans, hanem keresetlen, es okkal.
Kifejezetten irritalo, hogy nonstop dol beloled a tudatlan okoskodas, raadasul dafke is tolod ugyanazt a hulyeseget, ujra es ujra.
Hiaba publikusan megvitattunk mar valamit 10-20x, tudjuk kb mit tudhatunk, mi az ami valoszinu, te tonkreteszel minden ilyesfajta kozossegi tudasbazist, mert teljesen gatlastalanul tovabbra is terjeszted a fogalmatlan hulyesegeidet.

Egyelőre senki nem tudja milyen hajtás lánc lesz ebben a járgányban...
Szerinted. Ez is csak azt mutatja, hogy lusta vagy meg visszaolvasni is.

FYI a kritikakra konstans rohogos smileyzas egyetlen dolgot igazol, hogy egy tinedzser ertelmi-erzelmi szintjen mozogsz.
 
Ez nem arrogans, hanem keresetlen, es okkal.
Kifejezetten irritalo, hogy nonstop dol beloled a tudatlan okoskodas, raadasul dafke is tolod ugyanazt a hulyeseget, ujra es ujra.
Hiaba publikusan megvitattunk mar valamit 10-20x, tudjuk kb mit tudhatunk, mi az ami valoszinu, te tonkreteszel minden ilyesfajta kozossegi tudasbazist, mert teljesen gatlastalanul tovabbra is terjeszted a fogalmatlan hulyesgeidet.


Szerinted. Ez is csak azt mutatja, hogy lusta vagy meg visszaolvasni is.
Küldj egy forrást ahol ez egyértelműen le van írva és többet nem foglalkozom a témával!
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba
Küldj egy forrást ahol ez egyértelműen le van írva és többet nem foglalkozom a témával!
Leirtam mindent fent, ketszer is. Nem vagyok sem a szulod, sem a testvered, nem kulonosebben erdekel, megertesz-e valamit vagy sem.
Ha lusta vagy beletenni az idot, hogy megerts valamit, az sem baj, szived joga, de akkor legalabb fejezd be a deklarativ kommenteket, nulla hozzaertessel.
 
Leirtam mindent fent, ketszer is. Nem vagyok sem a szulod, sem a testvered, nem kulonosebben erdekel, megertesz-e valamit vagy sem.
Ha lusta vagy beletenni az idot, hogy megerts valamit, az sem baj, szived joga, de akkor legalabb fejezd be a deklarativ kommenteket, nulla hozzaertessel.
Jó nagy arrogáns öntelt pöcs vagy, hallod-e!
Ha nem érdekel amit írok, akkor ignorálj!
 
Jó nagy arrogáns öntelt pöcs vagy, hallod-e!
Ha nem érdekel amit írok, akkor ignorálj!
Leirtam mindent fent, ketszer is. Nem vagyok sem a szulod, sem a testvered, nem kulonosebben erdekel, megertesz-e valamit vagy sem.
Ha lusta vagy beletenni az idot, hogy megerts valamit, az sem baj, szived joga, de akkor legalabb fejezd be a deklarativ kommenteket, nulla hozzaertessel.
:eek:
nem jó látni amikor veszekszetek :(:)
 
:eek:
nem jó látni amikor veszekszetek :(:)
Ha visszatekersz huszonakarhany oldalt, oldalakon at ment a vita a hybrid, konkretan a diesel-fuel-cell (eleve szo nincs EVrol, meg ezt sem ertik) hajtasrol, annak elonyeirol, esetlges hatranyairol, kalkulaltunk kapacitast, elmagyaraztuk a tajekozatlanoknak, hogy nem, nem robban fel semmi, az elonyeit a diesellel szemben stb stb.
 
  • Tetszik
Reactions: Tumpek
Ha visszatekersz huszonakarhany oldalt, oldalakon at ment a vita a hybrid, konkretan a diesel-fuel-cell (eleve szo nincs EVrol, meg ezt sem ertik) hajtasrol, annak elonyeirol, esetlges hatranyairol, kalkulaltunk kapacitast, elmagyaraztuk a tajekozatlanoknak, hogy nem, nem robban fel semmi, az elonyeit a diesellel szemben stb stb.
Akkor meg végképp nem értem mi francért basztatsz, mert én is dízel hibridhajtásról beszéltem!
Minf1 - veled nem lehet civilizáltan beszélni. Persze te mástól megköveteled!

kamm:
" Ha nem akarsz ill. nem tudsz valaszolni, akkor azt legyel szives kulturalt hangon kozolni, peldaul mint mondjuk egy felnott."
 
Én kérem hogy ignorálj! Basztatáson kívül semmit nem tudsz...
vs
Akkor meg végképp nem értem mi francért basztatsz, mert én is dízel hibridhajtásról beszéltem!
Szoval szerintem most itt engedd el azt, amibe itt beledoltel, es inkabb kezdj hozza atolvasni ezt a temat az elejerol; ha beleteszel par orat, vilagossa fog valni szamodra, mennyire semmi koze nincs a FC-hibridnek ahhoz, amit te itt elkepzelsz.
 
Csak hogy lássuk, hol tart az egyik konkurencia: The Arquus approach to hybrid propulsion
Nem is igazán versenytársak szerintem.
Ők egy zsákutca illetve csak elhalasztották a valódi váltást. Gyakorlatilag nem hajlandóak elengedni a meglévő járműveket, emiatt ez a "hybridization" egy szokásos half-@ssed hack lesz a meglévő, hagyományos diesel hajtasokra, nem több.

Ehhez képest a RM Hungary-fele designnak nulláról indulva semmiféle legacy szarsagot nem kell tovább cipelnie, az akkuk súlya stb miatt értelmetlen EV hajtás helyett a FC hajtásra építik, ami egyértelműen a jövő hatása minden nagy tömegű járműnek, egyszerűen semmi más nem rúg labdába ilyen tonnaknal.
Ráadásul hidrogén gyakorlatilag végtelen van, szinte ingyen, és bármelyik ország képes sajátot előállítani. (Nem véletlenül hörögnek ellene a hagyományos olajhatalmak.)
Lesz még vagy 5-10 év, mire optimális szintet elér a FC hajtás, addig persze muszáj ez a diesel-FC hybrid megoldás, de már ezzel olyan tapasztalatra tesznek mjad szert a németek és magyarok, hogy egy generáció is lesz majd, mire a franciák stb felzarkoznak majd.
 
Ez valami rossz vicc? A Pantherre köpködnek itt páran, hogy magas (vagy csak a fénykép volt rossz és valójában alacsonyabb, mint az EMBT) de erről a holdjáróról gyakorolni lehet a toronyugrást is. A torony teteje vagy 2 méterre van RSZR fölött. Nálam jobban kevesen támogatják a RM-al együttműködést, de ezt a borzalmat sürgősen el kellene felejteni és Boxert vagy Patriat vagy akár Terrexet rendelni, ez a holdjáró nemhogy 2024-re de 2030-ra sem lesz kész. Már amennyi látható a képen mégcsak nem is 8x8.