Rheinmetall 8x8 APC / HITRON

Beteszem ide is, itt relevansabb a rank (is) vonatkozo utalas:

Lehet ez már mind volt linkelve itt, de talán a riportot érdemes fordítóval megnézni:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Az interjukbol kiderul par fontos dolog - szamunkra legfontosabbkent igy legyen otosom a lotton, ahogy mar korabban parszor megjosoltam a Lynx es az uj 8x8 kozotti teljes modularitast: :D

  • CV90: marad a Scania motor, de erosebb lesz, az Allison valtot is frissitik, uj torony lesz, ami 50mm jo lesz, felmegy 38 tonnara a sulya es lathatoan nagyon felfigyeltek a Lynx sikerere: kap crew network supportot, valamint AI-tamogatott sw jon hozza, mindehhez uj CPUt illetve informatikai rendszert tesznek bele.
  • Lynx: "nemcsak a legmodernebb, de a legmodularisabb is, a Lynx tornyat nemcsak lecserelheted, de kicserelheted egy 8x8-cal is", minden ujrakonfiguralhato egyetlen kozos platformon - hello 8x8, hallo, Kaposvar! :) :cool::hadonaszos:
  • Ascod: a vedelmuk megkulonbozteti a tobbitol, vannak a jarmubol kulonbozo a valtozatok, a vilag legjobb technologiait szedtek ossze es epitettek be egy jarmube

Az interjukbol kiderul par fontos dolog - szamunkra legfontosabbkent igy legyen otosom a lotton, ahogy mar korabban parszor megjosoltam a Lynx es az uj 8x8 kozotti teljes modularitast: :D

  • CV90: marad a Scania motor, de erosebb lesz, az Allison valtot is frissitik, uj torony lesz, ami 50mm jo lesz, felmegy 38 tonnara a sulya es lathatoan nagyon felfigyeltek a Lynx sikerere: kap crew network supportot, valamint AI-tamogatott sw jon hozza, mindehhez uj CPUt illetve informatikai rendszert tesznek bele.
  • Lynx: "nemcsak a legmodernebb, de a legmodularisabb is, a Lynx tornyat nemcsak lecserelheted, de kicserelheted egy 8x8-cal is", minden ujrakonfiguralhato egyetlen kozos platformon - hello 8x8, hallo, Kaposvar! :) :cool::hadonaszos:
  • Ascod: a vedelmuk megkulonbozteti a tobbitol, vannak a jarmubol kulonbozo a valtozatok, a vilag legjobb technologiait szedtek ossze es epitettek be egy jarmube
 
Nem bízok abban, hogy a harci alkalmazás közbeni extrém terhelést olyan jól bírja mint egy kipróbált dízelmotor.

Nem fogsz olyan katonát találni aki nem nézne ferde szemmel ezekre a dolgokra.
Ezek empirikus erzesek, nem tenyek. :) Ahogy mar irtak, sokkal tovabb fut, sokkal kevesebb maintenance mellett egy elektromos hajtas. Raadasul itt fuel cell lesz, ami miatt meg az akku sem problema, mert helyette egy perc alatt cserelheto avagy ujratoltheto tartaly(ok) lesznek.
 
Mi is a problémád?
Nem potméterrel fogod azt a szabályozást csinálni, annál jóval bonyolultabb.

1. Nem minden villanymotor-fajtánál lehet olyan egyszerűen megoldani.
2. A két oldalnak független a hajtása, annak szabályozása, mert oldalanként kellhet beavatkozni menetstabilizálás, kipörgésgátlás, stb... miatt.
 
  • Tetszik
Reactions: mindenen kívül