Dobtam egy emailt a repülőnap szervezőinek, hogy hívják meg az utolsó repképes példányt a repülőnapra.
Majd beszámolok a fejleményekről.
Majd beszámolok a fejleményekről.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Sajnos nem lesz ott a Viking, megkaptam a választ, sokkal korábban kellett volna lépni.Dobtam egy emailt a repülőnap szervezőinek, hogy hívják meg az utolsó repképes példányt a repülőnapra.
Majd beszámolok a fejleményekről.
Igen, az egy nagyon előremutató, a kor színvonalát (és a mai kor színvonalát is) koncepciójában messze megelőző (felderítő/tanker/EW/utility repülőgép önvédelmi és csapásmérő képességekkel) gép (volt).S3 Vikinget a népnek!![]()
Igen, az egy nagyon előremutató, a kor színvonalát (és a mai kor színvonalát is) koncepciójában messze megelőző (felderítő/tanker/EW/utility repülőgép önvédelmi és csapásmérő képességekkel) gép (volt).
Hasonló ma még csak koncepciórajzokon látható.
Nekem itthonra legjobban a tengeralattjáró vadász és hajó elleni képességei fognak hiányozni...Tag: political news | CafeMom.com
The site you’re looking for is no longer active. Here is other content you might enjoy.warisboring.com
Ezzel gyakorlatilag egy felfújt Vikinget kapunk.
Az EMRAER civil gépei jobb kiindulási alapot jelentetnének egy ilyen gépnek. Lásd: P-8 Poseidon is 737-esből lett kialakítva...Ezzel gyakorlatilag egy felfújt Vikinget kapunk.
Háromszoros üzemanyag-fogyasztással, ugyanolyan képességekkel, fegyverzetileg pedig még el is maradva tőle.
Ez is azt bizonyítja, hogy a Vikingnek van létjogosultsága.
Ha business jet méretűre gondolsz, akkor igen, de utasszállító esetében nem, az túl nagy.Az EMRAER civil gépei jobb kiindulási alapot jelentetnének egy ilyen gépnek. Lásd: P-8 Poseidon is 737-esből lett kialakítva...
EMRAER többnyire kis gépeket gyárt: 70-100 fő max.Ha business jet méretűre gondolsz, akkor igen, de utasszállító esetében nem, az túl nagy.
Ők nem csak a Balti tengerre dolgoznak: NATO-tagként Északi-tengeren és az Atlanti-oceánon is működnek. Oda kell a Poseidon.A németek is megszívták a Poszeidon-vásárlást, bőven elég lett volna nekik is a Viking arra pocsolya méretű Balti tengerre.
Na, utána néztem ennek a P-8 Poseidon-nak.EMRAER többnyire kis gépeket gyárt: 70-100 fő max.
Ők nem csak a Balti tengerre dolgoznak: NATO-tagként Északi-tengeren és az Atlanti-oceánon is működnek. Oda kell a Poseidon.
P-8 nem a Viking váltótipusa,hanem az Orioné.Na, utána néztem ennek a P-8 Poseidon-nak.
Két S-3 Viking pedig fegyverzetileg is veri a P-8-at és még mindig jóval olcsóbb a működtetése.
- Nincs mágneses anomális detektora, mert túlzottan megnövelte volna a tömeget (?)
![]()
( csak az indiai variánson van)
- Nagy büszkeséggel újságolta a programfelelős, hogy sikerült a darabárat 216 millióról 150 millió $-ra lecsökkenteni
D)
- 2013-ban javasolták a kisebb és gazdaságosabb Bombardier 600 alapján hasonló AWS fejlesztését.
- utántöltése nem tölcséres, hanem boomos, ezáltal a haditengerészet nem tudja utántölteni, a légierő utántöltő gépeit kénytelen igénybevenni
- van bombakamrája, emiatt eléri a S-3 színvonalát fegyverzeti téren (ezt nem tudtam), illetve a fegyverterhelése meghaladja
- átrepülési távolsága valóban nagyobb 2000+ kilométerrel.
De mivel boomos utántöltésű, kétséges, hogy ez valódi előnyt jelent-e. (Az óceán közepén megkéred a légierőt, hogy legyen szíves egy tankergépet küldeni az óceán közepére, hogy utántöltse?)- repülőgép-hordozóról nem bevethető, így az óceán közepén csak a CH52 helikopter áll rendelkezésre, töredék hatótávolsággal, mint az S-3
- Az S-3 belső üzemanyagkapacitását még lehetett volna növelni
Szóval ez (P-8) nagy bukásnak tűnik nekem - anyagilag, logisztikailag.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..