
A hangja az brutális volt, ha belegondolok hogy a Viggené még butálisabb...Nagy kedvencem ez a gép. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lehet szemből az RCS értéke![]()


talált kettős delta szárny!
Nagy kedvencem ez a gép. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lehet szemből az RCS értéke![]()

Fals elképzelések mentén hasonlítasz össze repülőket. A J-35-ös Draken terhelhetőségénél az alkalmazható fegyverzetet is figyelembe vetted?
A Draken egyetéen pilonjára se tehettél fel egytonnás bombát, erre szerkezetileg alkalmatlan volt.
A manőverezőképességnél a nagyobb szárnyfelület fordulókban jelentkező nagyobb légellenásával számoltál?
A manőverező légiharc szerinted nem számít, de a csúcsmagasság igen. Kész hatvanas évek...
A hajtómű tekintetében ég és föld a kettő a Gripen javára.
A Gripen nem véletlenül néz ki úgy ahogy. Nem rosszabb, hanem jobb gépet terveztek a Drakennél.

Szerintem a Gripen és a Draken is nagyon jól megtervezett repülőgép. Én a Vigennel nem vagyok kibékülve
A Draken RCS-je azért érdekelne, mert szemből elég kis sziluettet ad, a hajtóműre pedig nem lehet rálátni szemből. E mellet a úgy építették meg a gépet, hogy nem állt ki belőle szinte semmi, úgy néz ki mintha egyetlen egy gránit tömbből lenne kifaragva a gép. Mindenhol sima a felülete. Nagyon elegáns repülőgép.
A Gripen az inkább a modern idők MIG-21-ese. Érdemes össze vetni a MIG-21 és a Gripen paramétereit is, mert elég sok a hasonlóság.
).
lopakodik.
).
).
-, még mindig azon gondolkodom, hogy olcsón keresni egy fegyverhordozót a Griffnek, mert szegény annnnyira "kicsi" 
Nagy like! Az a kocsi, az a müszerfal, az a magnó ès az a Draken! Tulln mellett a körforgalomban van egy.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..