Na, akkor folytassuk itt.
Az ebben elhangzottak szerint és azt látom és értelmezem, hogy azt próbálják elmondani, hogy akkor azonos nyalábon belül voltak az izraeli gépek. Csak éppen a 650 méteres táv éjszaka finoman szólva rohadt közeli. Ha nincs kivilágítva a gép, akkor azt nem könnyű tartani, kivéve, ha NVG-vel repültek.
Hpasp-tól kapott infó szerint indításkor a rakéta ismeri a cél sebességét, és azt sebességben (doppler) követi. (persze ez kötelék célok esetén nem működik)
Namármost a bibi az, hogy ez nem egyezik meg aszerint a történet szerint, amit az oroszok mondanak bár ez nyilván csak segítség lehet a rakéta számára, mert egy manőverező vadászgépet pusztán ezzel nem tudna beazonosítani, ha több is van nyalábon belül. Csak ugyebár az Il-20 tökegyenesen repül, az IAF gépek meg a videó és ábrák szerint nem.
Hm....
Miért van az az érzésem, hogy operátori hibát akarnak rákenni másra? [fejvakarás]