Egyikből egy, a másikból kettő, aztán lehet az átlagot számolgatni, így tökéletesen igazad is lehet?!!A gép típus száma 390 és 400 közé fog esni..
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Egyikből egy, a másikból kettő, aztán lehet az átlagot számolgatni, így tökéletesen igazad is lehet?!!A gép típus száma 390 és 400 közé fog esni..
Mennyire valószínű?Az is lehet, hogy lesz még An-26-os a Magyar Honvédség kötelékében...
Pedig most búcsúzott elAz is lehet, hogy lesz még An-26-os a Magyar Honvédség kötelékében...
lehet máshogy is üzemben tartani magyar ancsát attól még hogy elbúcsúzottPedig most búcsúzott el
Az is lehet, hogy lesz még An-26-os a Magyar Honvédség kötelékében...
Civil üzemeltetés szóba se jöhetne?Esetleg mint muzeumi targy. Amugy kizart.
Civil üzemeltetés szóba se jöhetne?
Tudom-tudom, pár napja írtam erről egy levezetéstlehet máshogy is üzemben tartani magyar ancsát attól még hogy elbúcsúzott
Ki üzemeltetné és minek? És ki fizetné a nagyjavítás és az élettartam hosszabbítás elég durva költségeit? - Ami miatt már az MH-nak sem érte meg az üzemeltetés...!!!Civil üzemeltetés szóba se jöhetne?
Távolról sem az.Esetleg mint muzeumi targy. Amugy kizart.
Távolról sem az.
Kicsit gondolkozz. Kifizetődő... kinek és hogyan... <- itt van a válasz elrejtve.
Engem azert mégis erdekelne az a válasz.Kicsit gondolkozz. Kifizetődő... kinek és hogyan... <- itt van a válasz elrejtve.
Eladják egy strómannak (civil lajstrom stb...), civil cégként kint nagyjavítás után kb 2 évig az MH mint bérlő használja a gépeket addig amíg be nem fut az új repülő.Engem azert mégis erdekelne az a válasz.
Különben a Lechfeldi bázis csak kb.: 2028-ra fog elkészülni. Az nekem is új volt, hogy már szeptemberben megalakul az alakulat. Valószínű, hogy ha mi is benne vagyunk a bizniszbe, akkor miattunk hozták előre a dolgot. A többnemzeti szállító ezred gépei még alapvetően nincsenek legyártva, mert a németek még nem kapták meg a számukra jelenleg szükséges 40db-os minimum mennyiséget. Pillanatnyilag 33-darab került hozzájuk leszállításra.
Tehát az ezred létrehozása a meglévő szállító flottájukból lesz kiemelve, és önálló egységként megalakítva.
Az az igazság, hogy a németeknek vannak tapasztalatuk többféle közös alakulattal is.
Van ugye francia-német közös dandár, mint ahogy holland-német harckocsi zászlóalj is. Ezeknél az alakulatoknál mindenki beledob valamit a közösbe.
Ha belegondolok, teljesen reális lenne, hogy a 12-13db gépből akár 3-at mi magunk finanszírozzunk meg (akár részletekben is). Ezzel ki lenne lőve a Z2026-ban beígért 3 nehéz technika mozgatására alkalmas rámpás szállító.
Mi nyerünk vele, mert nem kell a gépeknek külön infrastruktúrát építenünk, karbantartó kapacitást kiépíteni, és ha egyszer kifizettük, még mindig dönthetünk úgy, hogy hazahozzuk őket. A pilóták képzését a németek megoldják. Cserébe közös kapacitás lesz, azaz a németek igényei szerint is szállítani fognak. Nem nagyon tudok hatékonyabban elköltött lóvét kitalálni. A közös alakulat abban is előnyös, hogy a pilótáinknak nem kell folyamatosan kamu repkedéseket az ország felett tenniük, hogy meglegyen a megfelelő repülési idejük. A németekkel közösen fognak annyit repülni, hogy csak győzzék.
Ez egy ötlet, és nem próbálom tényként beállítani...