Igen,de a programon meg is látszik,hogy 4állami bürokrácia elhúzdó eggyeztetései hátráltatják.És a ny-euróai gazdasági elit egy része az USE irányba botorkál.Tudják,hogy külön külön elvéreznek a nagy ami repiperi cégekkel szemben pl.Másrésze,főleg mifelénk nem érdekeltebb ebben.USAnak egy polgárháború kellet a nagyhatalmiságot lehetővé tevő szövetségi állam létrejöttéhez.Ezt inkább kihagynám.Inkább vegyünk,gyártsunk kooperációban olyan gépet ami nekünk a legjobb.Akkor is,ha az éppen az F16V.De ha a JF17blockX jobban meg fogja érni az árrát,legyen az.Deha a zsidok felélesztik a Lavit,és az jön ki a legjobb választásnak,hát nekem mindegy,hogy a macska fehér vagy fekete.Csak fogja meg az egeret.Magyarország érdekeinek ami a legjobb,az legyen
Hát sztem az AIRBUS az pont egy "EU"s sikerstory. Kis versenyképtelen cégek állami noszogatással összefogtak és összefogva felnöttek a Boeinghez. wow.
Az Europai-US összeborulás meg a II.vh, hidegháború, Marshal segély óta elég erős.
A nekünk legjobb meg nem nélkülözheti a gazdasági vonalat sem. Lehet F-16 harcérték ár/értékben a legjobb de ez csak egy oldal. Tény az egyik legfontosabb.
Nekem nagyon tetszik a Horvát tender. Ha Izrael azt úgy annyiért tartani tudja és nem szokásuk nem tartani akkor 101*re is bebizonyosodott, hogy elképesztően jó ár/értéket adnak.
"Included in offering price ~ 480mil$ , and also asked in RFP(from press conference with Croatian MoD):
10+2 planes on Barak 2020 standard, block 30. 10 SS and 2 DS
USA aa and ag missiles
2 simulators
3 spare engines
BVR compatibility (probably AIM-120 and/or Derby/Derby-ER)
SLEP in cooperation with LM (3000 flight hours)
3 years of full support in Croatia (Israeli parts,tech and out techs training), and full maintenance support during use (15-25 years)
Training for our 6-8 pilots and 50 mechs in Israel
Infrastructure (hangar for all planes and lvl 1 + lvl 2 maintenance )
Free hands to buy any aa/ag missiles from Israel during usage period
Software support during usage period
Government to government deal, full guarantees
And some more stuff...
Planes are now on 4,800 flight hours, with coef. 1.6, meaning 7,680 hours. When they reach 8,000 they go on SLEP.
First 2 planes arriving 2020, 6 in 2021 and 4 in 2022."
Beszarás mennyire jó ajánlat.