T
Törölt tag
Guest
...
Hú azt képen megnézném, soha nem láttam még 24-esen törzs alatti tartályt.
1x PTB-2000 a törzs alatt, 2xPTB-3000 a szárnyak alatt
...
Hú azt képen megnézném, soha nem láttam még 24-esen törzs alatti tartályt.
Köszi. Mekkora lehetett ezekkel az átrepülési távolság? 4-4,5 ezer km?1x PTB-2000 a törzs alatt, 2xPTB-3000 a szárnyak alatt
![]()
Köszi. Mekkora lehetett ezekkel az átrepülési távolság? 4-4,5 ezer km?
Ezek csapásmérő profilok és hatótávolság (?) és nem átrepülési. Legalábbis hatósugárnak irreális lenne, mert 2610 km hatósugár az 6 óra feletti repiőd lenne. Fizikai képtelenség.2xRN-28 -> 810km*/2280km**
3xRTB + 2xRN-28 -> 1160km*/2610km**
* 200m, 1000km/h
** 6..10km, 850..900km/h
Az elektronikai felderítő / zavaró változat, a Szu-24MP még rendszerben van? Nem találok 4 évesnél újabb képet működő gépről.
Helló!
A Szu-24MP változatból csak tíz előszéria példány épült. Ezekből hét Ukrajnában maradt a Szovjetunió felbomlása után. Itt képzett személyzet és igény hiányában, eredeti feladatra nem használták. Oroszországban csak három előszéria és a proto példányok maradtak, teszt célokra.
Tehát a Szu-24MP típusváltozat sosem állt hadrendben, az Orosz Légierő aktív alakulatainál.
Ha arra gondolsz, hogy a Szu-24MR-t használták-e más kötelékek elektronikus védelmére, arról nem tudok.
Már a hetvenes évek, szovjet frontbombázó típusai – MiG-27-es, korai Szu-24-es beépítve, Szu-7, Szu-17, késői MiG-21-esek külső függesztményként – rendelkeztek saját ilyen kapacitással, amivel kisebb nagyobb köteléket tudtak védeni. Ezért a nyolcvanas évek elején, korai Jak-28PP-et - miután kivonták a Jak-28I/L bombázó típusokat – hat elektronikai zavaró repülő századba vonták össze, a forróbb pontokra. A Szu-24MR nem kapott ilyen kiemelt szerepet a nyolcvanas években.
Ez a kérdés bennem is felmerült. De nem vagyok repülőroncs specialistaEz nem egy utasgép fülkéjének maradványa? Vagy csak költséghatékony illusztráció?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..