Baltikum felett megint cirkusz van.... Nato fregatt vs Szu-24 pár. majd jönnek a videók....
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A leghátsó szárnyállás a parkoláson kívül a hangsebesség fölötti repülésre van kitalálva, azt meg fölöslegesen nem erőltetik. Nem kell sem az alacsony rácsapásokhoz, sem a közepes magasságú szíriai bevetésekhez ahol nincs semmi komoly légvédelem, ami ellen a sebességgel (is) kellene védekezni.Szokták egyáltalán használni repülés közben a legnagyobb nyilazottságú szárnypozíciót, vagy csak parkolóállásban használják?
Mert én mindig csak olyan képekbe és videókba futok bele, ahol nem teljesen nyilazzák hátra még alacsonyan áthúzásnál sem.
Köszönöm!A leghátsó szárnyállás a parkoláson kívül a hangsebesség fölötti repülésre van kitalálva, azt meg fölöslegesen nem erőltetik. Nem kell sem az alacsony rácsapásokhoz, sem a közepes magasságú szíriai bevetésekhez ahol nincs semmi komoly légvédelem, ami ellen a sebességgel (is) kellene védekezni.
Fokozatosan cserélik, ahogyan elkészülnek az új gépek. A Balti-flottához idén két haditengerészeti SzM érkezett. Jövőre már a központi katonai körzetbe is érkeznek Szu-34 bombázók. Eddig a nyugati és keleti katonai körzetek voltak a a prioritás.@boki
Mi újság most a típus kivonásával?
Fokozatosan cserélik, ahogyan elkészülnek az új gépek. A Balti-flottához idén két haditengerészeti SzM érkezett. Jövőre már a központi katonai körzetbe is érkeznek Szu-34 bombázók. Eddig a nyugati és keleti katonai körzetek voltak a a prioritás.
Béke mindenkinek!
Ez bizony Tu-22M3Béke mindenkinek!
A képet elnézve kérdés, hogy meddigEz bizony Tu-22M3
Na jó, elég volt... Holnap 10-kor jelenésed van a Főnöknél! A NAGYfőnöknél, a Kremlben. Teára...ismét Donald Cook és két Szu-24. Ezúttal a Földközi-tengeren Tartusztól 100 km-re.