Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A két fölső sárga négyzet az a kabinlétra felső tappancsainak támaszkodó felületét jelzi szöveg nélkül (az alsó támaszok koszos/kopott nyoma a szárnyas íjász szárnya alatt látszik). A mellső sárga szövegmezőben a katapultülés ellenőrzésére hívják fel a figyelmet, a másikat én sem ismerem. Egyébként azért nem foglalkoznak a kopottságával, mert sok évi üzemeltetés után a személyzet már nem azért tudja a szöveget mert elolvassa, hanem fejből/álmából ébresztve is tudni kell nekik. Akiket repülőgép közelébe engednek, azokat mindenütt a világon arra oktatják legelőször, hogy mik az adott típusnak a veszélyes részei és veszélyes üzemeltetési zónái (még ha csak egy tartálykocsi sofőrje is aki közel kerülhet a géphez).
Az újabb változatokból mennyi aktív a légierőnél és a haditengerészetnél?A Szu-24 utolsó repulése.Kivonták az utolsó Szu-24 gépet is.
http://biztpol.hungarianforum.net/t18-orosz-legi-es-kozmikus-erok#548
Az újabb változatokból mennyi aktív a légierőnél és a haditengerészetnél?
Így van és amiket fokozatosan Szu-34 cserélnek Se a CSOF-nál , se az ÉF-nál nincs 24-es .Távol-Keleten akkor csak légierős 24-es van?
A Balti és a Fekete-tengeri flottánál van kb 40-42 Szu-24M és 12 Szu-24MR a légieronél kb. 98-100 M/M2, és 65-68 MR
Ezek szerint akkor haditengerészeti Szu-34 is lesz előbb vagy utóbb?