A két fölső sárga négyzet az a kabinlétra felső tappancsainak támaszkodó felületét jelzi szöveg nélkül (az alsó támaszok koszos/kopott nyoma a szárnyas íjász szárnya alatt látszik). A mellső sárga szövegmezőben a katapultülés ellenőrzésére hívják fel a figyelmet, a másikat én sem ismerem. Egyébként azért nem foglalkoznak a kopottságával, mert sok évi üzemeltetés után a személyzet már nem azért tudja a szöveget mert elolvassa, hanem fejből/álmából ébresztve is tudni kell nekik. Akiket repülőgép közelébe engednek, azokat mindenütt a világon arra oktatják legelőször, hogy mik az adott típusnak a veszélyes részei és veszélyes üzemeltetési zónái (még ha csak egy tartálykocsi sofőrje is aki közel kerülhet a géphez).
Az újabb változatokból mennyi aktív a légierőnél és a haditengerészetnél?A Szu-24 utolsó repulése.Kivonták az utolsó Szu-24 gépet is.
http://biztpol.hungarianforum.net/t18-orosz-legi-es-kozmikus-erok#548
Az újabb változatokból mennyi aktív a légierőnél és a haditengerészetnél?
Így van és amiket fokozatosan Szu-34 cserélnek Se a CSOF-nál , se az ÉF-nál nincs 24-es .Távol-Keleten akkor csak légierős 24-es van?
A Balti és a Fekete-tengeri flottánál van kb 40-42 Szu-24M és 12 Szu-24MR a légieronél kb. 98-100 M/M2, és 65-68 MR
Ezek szerint akkor haditengerészeti Szu-34 is lesz előbb vagy utóbb?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..