M
molnibalage
Guest
Ha szoftveresen lelőhető a TVC, akkor nem érdemes kivenni a vasból a képességet. Több pénz maga az átalakítás és ráadásul ezzel egyedi hajtómű lenne az indiai, még ha csak részlegesen is. (A hazai MiG-23/Szu-22 öszvér megoldás sem volt jó húzás tudtommal.). A személyautók többsége is képes a 160 km/h sebességre ma és egyikből sem veszik ki a teljesítményt csak azért, mert az emberek 95%-a soha nem használja ki az sem emelkedőn, sem sík terepen, sem máshol.Lehet. Bár még mindig azon a véleményen vagyok, hogy ennyi gépért, az Oroszok azt csinálnak nekik, amit kérnek. Ha kell csinálnak egy könnyebb/üzembiztosabb és olcsóbb hajtóművet az AL41 bázisán, TVC nélkül. Kb 200-es flotta, dupla hajtóműves, tartalék hajtóművekkel a szám simán ott lehet az 500 közelében. Ennyiért ha tényleg üzemeltetési rémálom/sokat állnak miatta a gépek - szar a hadrafoghatóság, csinálnak már új hajtóművet szerintem. Én inkább hajlok arra, hogy simán csak elégedettek azzal amit az Oroszok amúgy MAGUK is használnak...