A futóművekről a felverődés nem a kis sebességű futásnál jelentkezik, nagy sebességnél meg már a két szívócsatorna között hátravágódik. Ráadásul a Szu-35-ösnél sárvédője nem a bringákhoz hasonló módon, felül van, mint akár az egész orrfutót beburkoló megoldás a Szu-27-eseken:
hanem csak a felverődésgátó rács maradt meg:
Amúgy a szűrőrácsozat hiánya lehet magyarázat egyfelől a Szu-27-esek, Szu-30-asok jellegzetes interferáló sivító hangjára, illetve ennek hiányára a Szu-35-ösnél:
A Szu-30-asnál ez igy szól (odatekerve):
hanem csak a felverődésgátó rács maradt meg:
Amúgy a szűrőrácsozat hiánya lehet magyarázat egyfelől a Szu-27-esek, Szu-30-asok jellegzetes interferáló sivító hangjára, illetve ennek hiányára a Szu-35-ösnél:
A Szu-30-asnál ez igy szól (odatekerve):