Igen épp ezt írta a csávó a hír hallatánSzegény rakétának vinnie kell ezt a nagy repülőgépet


"Are they really saying that they will carry the Kh-32 in the Su-30SM???? Or will rather the Kh-32 carry the Su?
 "
 "Igen épp ezt írta a csávó a hír hallatánSzegény rakétának vinnie kell ezt a nagy repülőgépet


 "
 "Kétlem, hogy a radar helyére került az a bizonyos elég üzemanyag. A MiG-31-es alapból elvisz annyi függesztményt, amennyit a Kinzshal tömege jelent.A mig-31K ból kivették a radart hogy elég üzemanyag férjen a gépbe.
Nem kéne ennyire felidegeskedned. Azt a feladatot, amit végrehajtottak, a meglévő Szu-24-eseikkel is megoldották volna. A Szu-57-es egy légidominancia vadász. Itt nincs mit találgatni. Az ellenfélnek nem volt légiereje, amin kipróbálhatták volna.
 
 Stealth vadász több ezer km-re a saját hazájától, homokviharos rohadt meleg időjárású országban, egy saját de tulajdonképpen idegen reptéren. Totál más kiszolgálási követelmények mellett, totál más munkatempóval mint, otthon a nyugalomban. Ez nem a Dzemgi ( a KNAAZ gyár reptere, helyi vadászrepülő alakulattal) a Zsukovszkij, vagy Aktyubinszk. Szíriában háború van. Az előbbi három reptéren, amelyek mindegyike vagy gyári, vagy tesztreptér pedig egyrészt béke van, másrészt pedig olyan szintű technikai háttér, amit egy "sima" katonai reptér nem tud még biztosítani egy prototípus stádiumú gépnek. Így csak abból dolgozhattak amit magukkal vittek a teherszállító repülőgépek fedélzetén a kitelepüléhez. Egy ilyen még akkor sem sétagalopp, ha egy békés ország a kitelepülési helyed,háborúban meg pláne nem.Attól, hogy mantrazol valamint meg nem lesz igaz. Mifele realisztikus környezet? Stealth vadász vs kecskepasztorok...
70 milliárdos Szu-35Sz megrendelést jelentett be(
7 milliárd lesz az
 Egy darab Szu-35Sz ára 2 milliárd Rubel.70 milliárdból kijön 35 darab. Igaz?
   Egy darab Szu-35Sz ára 2 milliárd Rubel.70 milliárdból kijön 35 darab. Igaz?  

70 milliárd dollárt értettemElőször gondolkozz, ne kapkodj és utána írjál.
 A meg lássátok van ott pénz hisz most írnak alá egy 56 db-os 4 gen gépre szóló szerződést ahelyett hogy a szu57sbe fektetnek.
A meg lássátok van ott pénz hisz most írnak alá egy 56 db-os 4 gen gépre szóló szerződést ahelyett hogy a szu57sbe fektetnek.Mert valószinűleg a Szu-57 nincs kész.70 milliárd dollárt értettemA meg lássátok van ott pénz hisz most írnak alá egy 56 db-os 4 gen gépre szóló szerződést ahelyett hogy a szu57sbe fektetnek.
Felőlem gépágyúzhatták is volna a felkelőket vele, az én gondon nem a bevetés, hanem a belőle levont következtetések. Sokan ebből a bevetésből azt vonják le, hogy a gép készen van és teljes értékű.A levegő föld fegyverzetet tilos kipróbálnia a gépnek. Igen, An-2-essel is lerepülhették volna a feladatot, mert úgy még olcsóbb lett volna. Mintha a te pénzedből tankolnák a Szu-57-est
Tényleg ilyen szinten zavar, hogy az oroszok élesben egy háborúban kipróbálnak egy új gépet?
Abból is rendeltek 76 darabot. Most jött az állami pénz, hogy a Szuhoj kiépítse a gyártósort a Szu-57 számára, ami által akár évi 10+ darabot is tudnak gyártani. Sok mindenbe invesztálnak amiről te nem tudsz.70 milliárd dollárt értettemA meg lássátok van ott pénz hisz most írnak alá egy 56 db-os 4 gen gépre szóló szerződést ahelyett hogy a szu57sbe fektetnek.
 Sok program fut a Szu-57 modernizációja kapcsán.
 Sok program fut a Szu-57 modernizációja kapcsán.Mert valószinűleg a Szu-57 nincs kész.
Roninak van igaza. Ha a Szu-57tel minden rendbe lenne, akkor abból a pénzből annak a gyártósorát építenék ki ott is, és letarolnák a világpiacot.Ez, hogy függ össze a Szu-35Sz megrendeléssel? Itt arról van szó, hogy idén év végéig a KnAAZ leszállítja az utolsó 6 darab Szu-35Sz gépet a légierő számára. Hogy továbbra is biztosítva legyen a munka a gyár számára(Szu-35Sz gyártása külön üzemrész, külön emberekkel) jött a 70 milliárdos megrendelés (Oo-ban Rubel a fizetőeszköz), amiből akár 50 darabot is legyárthatnak. Ez újabb 5-6 évre biztosít munkát az emberek számára.
Roninak van igaza. Ha a Szu-57tel minden rendbe lenne, akkor abból a pénzből annak a gyártósorát építenék ki ott is, és letarolnák a világpiacot.
Érdekes, hogy a Szergyukov-szürke 06-os, a 2012-es szériából szintén a gyártósoron van. Gondolom, logisztikailag egyszerűbb a gyártóval elvégeztetni a nagyjavítást, mégpedig a gyártósorba integrálva, vagy ez lehet akár egy tervezett visszahívás, amit az elmúlt évek tapasztalatai alapján megkap az egész flotta. A gépek pedig állapot szerint úgy érkeznek vissza a sorra, ahogy épp a légierő és a gyár közösen be tudja őket üzemezni.Egyiptom számára készülő gépek, 08001 és 08002 szériaszámmal.

Érdekes, hogy a Szergyukov-szürke 06-os, a 2012-es szériából szintén a gyártósoron van. Gondolom, logisztikailag egyszerűbb a gyártóval elvégeztetni a nagyjavítást, mégpedig a gyártósorba integrálva, vagy ez lehet akár egy tervezett visszahívás, amit az elmúlt évek tapasztalatai alapján megkap az egész flotta. A gépek pedig állapot szerint úgy érkeznek vissza a sorra, ahogy épp a légierő és a gyár közösen be tudja őket üzemezni.
Abból is rendeltek 76 darabot. Most jött az állami pénz, hogy a Szuhoj kiépítse a gyártósort a Szu-57 számára, ami által akár évi 10+ darabot is tudnak gyártani. Sok mindenbe invesztálnak amiről te nem tudsz.Sok program fut a Szu-57 modernizációja kapcsán.

Szergyukov-szürke
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..
