Havi kb. egy darab?
Az aztán mennyiség!
Miért kéne nagyobb kapacitás? Az a 76 darab 7 évre biztosít munkát a gyárnak és megélhetést a dolgozóknak.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Havi kb. egy darab?
Az aztán mennyiség!
Kapacitás kéne nagyobb, de nincs. Szerintem három dolog lehet, vagy ezek keveréke.
1. Nem a repülőgépek összeszerelése, hanem a háttér ipar kapacitása a szűk keresztmetszet (pl. lokátor)
2. Addig tartják ilyen takarékon a gyártást, ameddig a legújabb, végleges fejlesztések nem lesznek teljesen rendben.
3. A projektre egyenlőre ennyi pénz jut a központi kasszából.
Ez úgy tévedés, ahogy van. A bibi pont az, hogy a valóban harcba küldhető Raptor alig 100 db. Kinaval ma nemigen tudnának ma mit kezdeni a szárazföld felett. 25 eve meg a szart is kiverték volna beloluk. Lényegében iraki szintén voltak minőségileg. Vagy meg ott sem. Az első szu-27 és Sz-300pmu valtoztatta ezt meg.
70 milliárd dollárt értettem A meg lássátok van ott pénz hisz most írnak alá egy 56 db-os 4 gen gépre szóló szerződést ahelyett hogy a szu57sbe fektetnek.
Minden esetben.És milyen esetben kell F-22 a Kínai szárazföld fölé?
Felőlem gépágyúzhatták is volna a felkelőket vele, az én gondon nem a bevetés, hanem a belőle levont következtetések. Sokan ebből a bevetésből azt vonják le, hogy a gép készen van és teljes értékű.
Részemről ok, de akkor is túlzás azt a következtetést levonni belőle, hogy a gép készen van.Van aki meg azt nem fogja fel, hogy ezek a bevetések a fegyverintegrációs tesztek részei voltak. Csak itt nem a biztonságos hazai légtérben egy lőtéri "célojjektumra" lőtték ki az irányított fegyverzetet, hanem idegen környezetben, egy háborúban.Ráadásul egy olyan légtérben, ahol komoly nyugati jelenlét is van. Valószínűleg a jövőben sem fognak felhívni téged (ahogy engem sem), azért,hogy megkérdezzék, hogy: mikor, hol,mire és milyen fegyverzet kerüljön alkalmazásra a Szu-57 fedélzetéről.
A gép nincs kész, a közelében sincs, ez teljesen egyértelmű. Viszont bizonyos részei, részben már bevethetőek. Ennek egy részét letesztelték Szíriában, nem kell ezt túl misztifikálni, viszont lebecsülni sem. Kivitték, háborús körülmények között üzemeltették, bevetettek pár fegyvert, és kiporszívóztak vele mindent, amit értek (meg őket is persze). Azért legyünk korrektek, manapság ebben mi a meglepő? Az F-35 ugyanebben a cipőben járt pár éve (kiterjedtebb berepülési programmal a háta mögött, előrébb is tart mérföldekkel minden szempontból), sőt, jár még több téren ma is. És egy pillanatra se higgye azt senki, hogy a J-20 kulcsrakész. Nagyon jól működik a kínai PR, csak a protokat láttuk, meg a gyári új gépeket a gyár repterén, aztán a lefestett gépeket a századukban, semmi negatívum, semmi rossz hír... Persze. Az a gép is maximum egy langyos IOC, a tervezett képességei egy részének a birtokában. Égető szükség van rá, átnyomják izomból, aztán majd felhozzák a készebb, kész gépek szintjére.Részemről ok, de akkor is túlzás azt a következtetést levonni belőle, hogy a gép készen van.
Így látom én is.A gép nincs kész, a közelében sincs, ez teljesen egyértelmű. Viszont bizonyos részei, részben már bevethetőek. Ennek egy részét letesztelték Szíriában, nem kell ezt túl misztifikálni, viszont lebecsülni sem. Kivitték, háborús körülmények között üzemeltették, bevetettek pár fegyvert, és kiporszívóztak vele mindent, amit értek (meg őket is persze). Azért legyünk korrektek, manapság ebben mi a meglepő? Az F-35 ugyanebben a cipőben járt pár éve (kiterjedtebb berepülési programmal a háta mögött, előrébb is tart mérföldekkel minden szempontból), sőt, jár még több téren ma is. És egy pillanatra se higgye azt senki, hogy a J-20 kulcsrakész. Nagyon jól működik a kínai PR, csak a protokat láttuk, meg a gyári új gépeket a gyár repterén, aztán a lefestett gépeket a századukban, semmi negatívum, semmi rossz hír... Persze. Az a gép is maximum egy langyos IOC, a tervezett képességei egy részének a birtokában. Égető szükség van rá, átnyomják izomból, aztán majd felhozzák a készebb, kész gépek szintjére.
Eltörölték Irán elenne a fegyverszállítási tilalmat. Már régebben jelezték, hogy azonnal vennének 100 Szu-30ast. Vajon lehet ebből valami?