Szu-27 / Szu-30 / Szu-33 / Szu-35 Flanker (Szuhoj)

Az nem csak a Szu-57-esnek vvan?
Nem:

265352.jpg
 
Érdekes dolgot fedeztem fel ezen a gyári szárny képen. A szárny végén ott van az a borda. Eddig a Szu-27-es gépcsalád szárnyain ezt nem vettem észre, mert ott se volt. Akkor se, ha a Szorbcija konténert vitték a szányvégi R-73-as indítósín helyett (mivel a rögzító elem a konténer része volt, nem a szárnyé):

01dBN-Ac-Kinetic-Su33-Flanker-D-1.48-Pt1.jpg


Megnéztem az orosz Szu-35Sz gépeket és azt látom, hogy azon sincs rajta, ha a rakétaindító sínt visz a gép és nem az új zavarókonténert:

266843.jpg


Ha van konténer, akkor van szárnyvégi tartóborda is:

267116.jpg


Namost az egyiptomi gépek ebben is mások. Nem csak az L-sávú radarok hiányoznak a szárny mozgatható belépőéléből, de abban is van eltérés, hogy ha konténer helyett a rakétaindító sín megy fel a szárnyvégre, az orosz légierős gépekkel ellentétben akkor is van tartóborda:

269703.jpg

269610.jpg
 
Érdekes dolgot fedeztem fel ezen a gyári szárny képen. A szárny végén ott van az a borda. Eddig a Szu-27-es gépcsalád szárnyain ezt nem vettem észre, mert ott se volt. Akkor se, ha a Szorbcija konténert vitték a szányvégi R-73-as indítósín helyett (mivel a rögzító elem a konténer része volt, nem a szárnyé):

01dBN-Ac-Kinetic-Su33-Flanker-D-1.48-Pt1.jpg


Megnéztem az orosz Szu-35Sz gépeket és azt látom, hogy azon sincs rajta, ha a rakétaindító sínt visz a gép és nem az új zavarókonténert:

266843.jpg


Ha van konténer, akkor van szárnyvégi tartóborda is:

267116.jpg


Namost az egyiptomi gépek ebben is mások. Nem csak az L-sávú radarok hiányoznak a szárny mozgatható belépőéléből, de abban is van eltérés, hogy ha konténer helyett a rakétaindító sín megy fel a szárnyvégre, az orosz légierős gépekkel ellentétben akkor is van tartóborda:

269703.jpg

269610.jpg

Arra a "wingtip"-re gondolsz? :D
 
Operátor? Ez nem Mi-24-es... :)
Az elől ülő pilóta igen is jól lát mindent. Szu-30-as első ülése:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Hátsó ülés:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Három újabb Szu-35Sz készült el az orosz légirő számára. Ezek a legújabb, idáig legutolsó Szu-35Sz gépek. Itt van az egyik, még oldalszám nélkül.
Különösebben egyéb új dolgot, változást, másfajta antennákat, újfajta panelvonalakat, miegyebet nem látok, ha van is ilyen a korábbi szériákhoz képest, az borítás alatt lesz.
2c73712caeab.jpg
 
Három újabb Szu-35Sz készült el az orosz légirő számára. Ezek a legújabb, idáig legutolsó Szu-35Sz gépek. Itt van az egyik, még oldalszám nélkül.
Különösebben egyéb új dolgot, változást, másfajta antennákat, újfajta panelvonalakat, miegyebet nem látok, ha van is ilyen a korábbi szériákhoz képest, az borítás alatt lesz.
2c73712caeab.jpg
Csak a látószög fura vagy tényleg ennyire púpos...?
A Szu-27-est soha nem láttam ennyire dundinak...
 
Csak a látószög fura vagy tényleg ennyire púpos...?
A Szu-27-est soha nem láttam ennyire dundinak...
Megnyugtatlak, ez hajszálpontosan annyira púpos, amennyire az összes együléses Szu-27-es púpos, 1980, az első T-10Sz felszállása óta. Ugyanaz a törzskeret sor, ugyanazok a gyártó sablonok. Az, hogy itt nincs már meg a törzsféklap, nem módosította a kontúrt.
 
:D három éves videó, akkor már kitárgyaltuk.
Hozzáteszem, én is szoktam linkelgetni rég volt repülőnapok videóit, harminc éveseket is, szóval értem, hogy valakinek ez új.
Köszi, hogy szólsz!
Amelyik oldal felhozta, nem írta ki mikori videó fene a fejüket!
Legközelebb jobban körbejárni.
Még 1x kösz!