Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Itt kéne lennie?Egyiptomi Szu-35Sz jobb szárnya. Mintha hiányozna belőle az L-sávú radar.
Érdekes dolgot fedeztem fel ezen a gyári szárny képen. A szárny végén ott van az a borda. Eddig a Szu-27-es gépcsalád szárnyain ezt nem vettem észre, mert ott se volt. Akkor se, ha a Szorbcija konténert vitték a szányvégi R-73-as indítósín helyett (mivel a rögzító elem a konténer része volt, nem a szárnyé):
Megnéztem az orosz Szu-35Sz gépeket és azt látom, hogy azon sincs rajta, ha a rakétaindító sínt visz a gép és nem az új zavarókonténert:
Ha van konténer, akkor van szárnyvégi tartóborda is:
Namost az egyiptomi gépek ebben is mások. Nem csak az L-sávú radarok hiányoznak a szárny mozgatható belépőéléből, de abban is van eltérés, hogy ha konténer helyett a rakétaindító sín megy fel a szárnyvégre, az orosz légierős gépekkel ellentétben akkor is van tartóborda:
A wingtip a szárnyvég maga. Te “wingletet”akartál kérdezni. Igen, arra.Arra a "wingtip"-re gondolsz?
Előre nem sokat lát az operátor.Szu-30SzM páros leszállás(majdnem)
Csak a látószög fura vagy tényleg ennyire púpos...?Három újabb Szu-35Sz készült el az orosz légirő számára. Ezek a legújabb, idáig legutolsó Szu-35Sz gépek. Itt van az egyik, még oldalszám nélkül.
Különösebben egyéb új dolgot, változást, másfajta antennákat, újfajta panelvonalakat, miegyebet nem látok, ha van is ilyen a korábbi szériákhoz képest, az borítás alatt lesz.
Megnyugtatlak, ez hajszálpontosan annyira púpos, amennyire az összes együléses Szu-27-es púpos, 1980, az első T-10Sz felszállása óta. Ugyanaz a törzskeret sor, ugyanazok a gyártó sablonok. Az, hogy itt nincs már meg a törzsféklap, nem módosította a kontúrt.Csak a látószög fura vagy tényleg ennyire púpos...?
A Szu-27-est soha nem láttam ennyire dundinak...
három éves videó, akkor már kitárgyaltuk.
Köszi, hogy szólsz!három éves videó, akkor már kitárgyaltuk.
Hozzáteszem, én is szoktam linkelgetni rég volt repülőnapok videóit, harminc éveseket is, szóval értem, hogy valakinek ez új.
Nem érdekes, elfér.Köszi, hogy szólsz!
Amelyik oldal felhozta, nem írta ki mikori videó fene a fejüket!
Legközelebb jobban körbejárni.
Még 1x kösz!