Ott most vagy a minőségellenőrzésnél bas.ták el, vagy szabotázs történt.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ott most vagy a minőségellenőrzésnél bas.ták el, vagy szabotázs történt.
Állítólag madarakkal találkoztak. Még nincs megerősítve!Ott most vagy a minőségellenőrzésnél bas.ták el, vagy szabotázs történt.
.Ott most vagy a minőségellenőrzésnél bas.ták el, vagy szabotázs történt.
.Állítólag madarakkal találkoztak. Még nincs megerősítve!
Az a Szu-34-es volt Jejszkben.Állítólag madarakkal találkoztak. Még nincs megerősítve!
Az irkutszki Szu-30-as lezuhanásának fő változatai: oxigénberendezés meghibásodása és a pilótafülkében a nyomáscsökkenés.
Igen közben javították a cikkben!!Az a Szu-34-es volt Jejszkben.
A Szu-30SzM:
Importhelyettesétés volt már korábban a Szu-30SzM gyártásában, Tehát minden orosz alkatrészből van..
Vagy a "szankciok muködnek", es az oroszok kenytelenek sebteben attervezni dolgokat, mas anyagokat hasznalni itt-ott, amiktöl uj, nem vart hibak jelentek meg.
Az Vizsgáló Bizottság megnevezte a Szu-30 irkutszki lezuhanásának fő lehetséges okaitÁllítólag madarakkal találkoztak. Még nincs megerősítve!
Amennyire én tudom, a Szu-30SzM, illetve export változataiban már nem a klasszikus eü-oxigén tartályrendszer van, hanem OBOGS, azaz a hajtómű kompresszoráról csapolt levegővel meghajtott oxigéngenerátor, ami - lásd az F-22-esek esetét - messze nem egy bolondbiztos technológia.Az Vizsgáló Bizottság megnevezte a Szu-30 irkutszki lezuhanásának fő lehetséges okait
Az Vizsgáló Bizottság a berendezés meghibásodását és a pilótahibát nevezte az irkutszki Szu-30 lezuhanásának fő lehetséges okainak.
"Kiegészítő helyszíni szemlét tartanak, a repülőgépbe töltött üzemanyag mintákat, orvosi oxigénnel ellátott egységes gázkibocsátó állomást foglaltak le, vegyi és igazságügyi orvosszakértői vizsgálatot rendeltek el” – áll a közleményben"СК назвал основные версии крушения Су-30 в Иркутске
В Следственном комитете назвали основные версии крушения истребителя Су-30 в Иркутске: отказ техники и ошибка пилотирования. РИА Новости, 24.10.2022ria.ru
Nem egészen világos, hogy a pilótafülkében hogyan lehet nyomáscsökkenés.A lezuahant Szu-30 maradványai. Repülőgép a gyárból.
A Szu-30SzM egy átadási-átvételi repülés közben zuhant le – jelentette az UAC.
⚡ Az irkutszki Szu-30-as lezuhanásának fő változatai: oxigénberendezés meghibásodása és a pilótafülkében a nyomáscsökkenés.
VK | VK
vk.com
A Szu-34 volt földközelben. A Szu-30SzM függőlegesen csapódott be, ami arra utal, hogy a pilóták eszméletlenek voltak. Ha éltek volna biztos katapultálnak.Az orosznál akkor ez hogyan is van, amikor földközelben voltak?
Szerintem az oxigéngenerátor meghibásodása inkább valószínű, mint egy kabin kihermetizálódás. Ez utóbbinak ugyanis a kabinkereten levő tömítés elvileg az utolsó védvonala, ezen meg a beszállásnál, gépátvételnél látszania kellene valami külsérelmi nyomnak. És ha rajtuk van a maszk, akkor azért a kabinnyomás akár lassú lecsökkenése ellenére is észlelhetik, hogy valami nem kerek. Bár ki tudja. Kabin kihermetizálódás is okozott már katasztrófát.A Szu-34 volt földközelben. A Szu-30SzM függőlegesen csapódott be, ami arra utal, hogy a pilóták eszméletlenek voltak. Ha éltek volna biztos katapultálnak.
A nyomáscsökkenésnél szerintem a kabin szigetelésének meghibásosdására gondolhattak...
A baleset után ez a két verzió röppent fel: oxigénberendezés meghibásodása és a kihermetizálódásSzerintem az oxigéngenerátor meghibásodása inkább valószínű, mint egy kabin kihermetizálódás. Ez utóbbinak ugyanis a kabinkereten levő tömítés elvileg az utolsó védvonala, ezen meg a beszállásnál, gépátvételnél látszania kellene valami külsérelmi nyomnak. És ha rajtuk van a maszk, akkor azért a kabinnyomás akár lassú lecsökkenése ellenére is észlelhetik, hogy valami nem kerek. Bár ki tudja. Kabin kihermetizálódás is okozott már katasztrófát.
Ami láthatatlan gyilkos, az a gép belsejében az OBOGS, ami vagy jó, vagy nem, de egyszerre képes a személyzetet kiütni.
A reptér betonjára szavak alig vannak.Itt van gyerekek !!!!! Nézzétek ! Gyönyörű szu-30sm gépek állnak sorban vagy 12db !
Mi lenne ha Iráni 25-60 km SDB bombákkal látnák el őket ? Én sajnálom ezeket a gépeket !
Komyolan ennyire nincs eszük az oroszoknak? ! A nyugat már ruszki vereségről beszél és t-55-ket vesznek elő, ezek meg még ki sem használják azt a lehetőséget ami a 4 gen gépekben rejlik !
Vajon az ukránoknak is ott állt volna a betonon 120db f-15E a háború megkezdése után ? Olyan SDB szórást csináltak volna a ruszkiknak hogy moszkváig csúsztak volna !
Iranain Air Force Balaban SDB. This INS/GPS Bomb has 25 km range if it launched from
Tessék !!! mennyi kell belőle !Van 60 km hatótávolságú is
Akkor gondolom emiatt nem sikerült érteni amit leírtam ?A reptér betonjára szavak alig vannak.
Annyiban valóban nem új, hogy korábban Asztrahanyban lőttek vele, erről szólt az ominózus jelenet pár éve. Az volt az integrációs tesztlövészetek egyike, de Asztrahanyban sokmindennel lőttek, ami végül nem került ki soha csapatokhoz.A szu-35 R-37m rakétával a hasa alatt
Bár nem új tőle
Beraktam az orosz VM videóját korábban az ukrán topikba, amiből ez a kép van(2xR-77-1 és 1 R-37M)Annyiban valóban nem új, hogy korábban Asztrahanyban lőttek vele, erről szólt az ominózus jelenet pár éve. Az volt az integrációs tesztlövészetek egyike, de Asztrahanyban sokmindennel lőttek, ami végül nem került ki soha csapatokhoz.
Azonban a fotóid konkrét csapatszintű rendszeresítésről tanúskodik, ami - bár még természetesen nem tudni az elterjedés mértékét, sem pedig a használati jártasság szintjét - a Szu-35Sz Irbisz radarjának kihasználását fogja nagymértékben megnövelni.
Az Irbisz optimális viszonyok közt a nagy reflexiójú célokat már 400 km-ről észleli, így a bő 300km-esre saccolt kinematikai hatótávú R-37M hatásos lőtávja a radar feltételezett befogási távját lefedi. Mégpedig relatíve nagy maradó impulzussal. Nem tudom, mennyire manőverképes ez a dög, de sanszos, hogy 200km-en még mindig magasan tart a röppályája, így ha az alaktényezőjéből nem is, a nettó sebességéből, a gravitációból és az aktív önrávezetésből még sokat ki lehet hozni.