M
molnibalage
Guest
Technikailag ezt hogyan képzeled el?Érdemes a NATO rásegítést is behozni a képbe. Elég, ha egy Buk csak az utolsó pillanatban kapcsol fel, ami addig egy AWACS-ról kap helyzetképet. Komoly előny.
Egy full szovjet legacy SAM hogyan kerül bele a Link XY protokollba?
A radarhorizont és a radar egyenlet mit szól ehhez?Szerintem simán.
Nah jah, csak az a Kub a saját AVR és szervezeti rendszerén belül működött és volt egy zárt felhőtakaró, ami eltakarta a rakétát.1995-ben Scott O’Grady Aviano-i block 40-es F-16C gépe se számított még elavult technikának, bár a Spangdahlem-i block 50-esek újabb gyártásúak voltak mindig is.
Bárhogy is történt, 1995-ben az F-16C korszerűnek számított, a Kub rendszer viszont nem, a pilóta meg hibázott, így még egy Kub-al is le tudták szedni.
Ahogy 1999-ben is lőttek le F-16-ost a szerbek.
Itt inkább a kérdés az, hogyha ez MANPAD volt, akkor miért engedték le a drága technikát annak hatósugarába?
Ez nem a Szu-35-ös hibája, hanem az azt használó haderőé.
Ha egy F-22-essel mondjuk kis magasságon gépágyúzgatnék, azt is le lehetne szedni egy Stingerrel.
Meg a hálózati hadviselés csúcsát jelentő F-35-öst is.
Molnibalage megmondta.
Itt a videón nem tudnám megmondani, hogy szürke vagy kék az ég.