Szu-27 / Szu-30 / Szu-33 / Szu-35 Flanker (Szuhoj)

Pénz van, csak a vágyak nem állnak összhangban a rendelkezésre álló forrásokkal. Ráadásul azt is, ami van, sokszor kegyetlenül rosszul használják fel. Gyakorlatilag nincs olyan indiai futó program, ami legalább zökkenőmente lenne, ha már nem probléma mentes. Döntésképtelenek, folyton csak húzzák-halasztják a projekteket, az árak meg csak emelkednek, határ a csillagos ég. Az amerikaiaknak sem véletlenül van már tele a tökük velük.
 
so3x71knov7okx4fxn3.jpg
 
Su-30MKI fleet reported an average three engine failures a month in 2013-14

http://www.ndtv.com/india-news/sukhoi-30-mki-air-forces-most-modern-fighter-jet-plagued-by-engine-trouble-747483
 
A pilóta felett azok a csövek micsodák?

Reméltem, hogy már hamarabb jön ez a kérdés, mivel ez az installáció már vagy 30 éve megvan a kétüléses Flanker variánsokhoz, csak nem mindig szerelik fel. Ha utánanézel, az USA-ba szállított ukrán gépeken is ott volt, mint ahogy az összes Szu-30SzM-en is megvan, de az M2-eseken például nincs.
Ez ne más, mint a függöny karnisa.
 
</blockquote>
Ez ne más, mint a függöny karnisa.
</blockquote>

Milyen praktikus, ha át akarnak öltözni vagy szunyálni, csak behúzzák a függönyt :)
 
Maradnak a Szu-33-asok még 10 évig.

http://www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/tipusok/modernizaljak-az-orosz-szu-33-asokat/