Szu-27 / Szu-30 / Szu-33 / Szu-35 Flanker (Szuhoj)

Újgyártású Szu-35Sz repül ki a gyárból:

rr74hpnwk4vniy9erjvhwo6wt563xgxm.jpg

rfk735yqa2g0ba1kp28cv2qu91d9iajy.jpg

dclctghon5ra8coe7nov3k7np8uax3xj.jpg

baic572jllfraz7z6dw1lenmuenr3vt6.jpg
 
Újgyártású Szu-35Sz repül ki a gyárból:

rr74hpnwk4vniy9erjvhwo6wt563xgxm.jpg

rfk735yqa2g0ba1kp28cv2qu91d9iajy.jpg

dclctghon5ra8coe7nov3k7np8uax3xj.jpg

baic572jllfraz7z6dw1lenmuenr3vt6.jpg
Azt tudja valaki hogy a futómű tárcsák színe mitől zöld?
Van valami műszaki oka?
Egy anyagvizsgálós kolléga (exUSAF) azt mesélte náluk az ezüst volt messze a leghatékonyabb festés vagy a fehér. Azon vizuálisan lehetett detektálni bármilyen folyást, repedést, stb...
 
  • Tetszik
Reactions: endre and cirqle
Azt tudja valaki hogy a futómű tárcsák színe mitől zöld?
Van valami műszaki oka?
Egy anyagvizsgálós kolléga (exUSAF) azt mesélte náluk az ezüst volt messze a leghatékonyabb festés vagy a fehér. Azon vizuálisan lehetett detektálni bármilyen folyást, repedést, stb...
Kérdezd úgy, hogy a Szu-57-esig bezárólag a szovjet/orosz repülőgépek futókerék tárcsái miért zöldek. Leszámítva néhány polgári típust, mint a Tu-154-es, Il-62-es.
Nos, fogalmam sincs, de sanszosan a Szovjetúnióban ez a zöldszínű festékbevonat lehetett az egyetlen, amit a tárcsák anyagának korróziógátlójaként használtak. Valószínű ez egy szovjet/orosz GOSzT-szabványú festék.
 
Háát, ha 4 Szu-57est kapna, az is kevés lenne.
Az is nagy dolog lenne már ha valami agm-158 cuccokkal jönnének vagy sikló bombákkal pl Grom-1 bombákkal ! Nem rossz gép a szu-30sm de ha az előbb említett fegyvereket kapnák már komoly fenyegetést jelentenének .
 
Az eredetileg Egyiptomnak szánt Szu-35 gépek úgy néz ki, hogy végül Iránba kerülnek, cserébe a támogatásért. Az iráni pilóták képzése már tavasszal megtörtént.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Biztos, hogy nincs a túloldalon mégegy?
Nem valószínű, kettőt szoktak max vinni. Az érdekes a képen, hogy az eddigi képek alapján vagy bal-jobb belső síneken vitték a 31-eseket, vagy egyik oldali belső sínen-plusz a beömlők között. És mindig volt függesztve két R-73-as is.
Persze messzemenő következtetéseket ebből nem szabad levonni, hiszen a gép lehet bevetés után (ellőtte az R-73-asokat), vagy előtte (még nem függesztették őket).
Opcióként akár az is lehet, hogy bő fél év Szu-35 éles bevetés után úgy látják, hogy nincs szükség az R-73-asokra, nincs értelme koptatni az élettartamukat, mert a Szu-35-ösök sosem keverednek közeli légiharcba, ha van is légi célpont, azokat leszedik az R-77-esek. Vagy a géppárból csak az egyik visz tuti ami fix R-73-ast, a másik megspórolja őket, mert úgy is letakarítják az eget az R-77-esek, plusz a MiG-31-esek.
 
Az eredetileg Egyiptomnak szánt Szu-35 gépek úgy néz ki, hogy végül Iránba kerülnek, cserébe a támogatásért. Az iráni pilóták képzése már tavasszal megtörtént.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Azért elképesztő, hogy számukra mekkora ugrás lesz ez a típus. Fél évszázados kivénhedt vasakkal repkednek - ez a gép kb. csillagtechnika lesz nekik. Emellé még megtartják az F-14/Fakour kombót és beszereznek pár AWACS madarat, végre értelme is lesz katonai reptereket fenntartaniuk.

Viszont a beszerzés érdekes kérdést vet fel, milyen mixet is képzelnek el hosszabb távon. Mivel egy 5.th gen vasra mindenképpen szükségük lesz (pár év és nem lesz abban semmi extra, a 6.th gen is a betonon lesz az évtizedben), az valszeg valamiféle egyhajtóműves LO gép lesz. Itt pedig csakis a J-35 jöhet szóba, mert az lesz is + mivel kínai, nem egy forrástól függenek majd és velük le lehet lebartelozni a dolgot. Onnantól pedig lenne egy ütős 4+/5.th gen mixük.
 
Azért elképesztő, hogy számukra mekkora ugrás lesz ez a típus. Fél évszázados kivénhedt vasakkal repkednek - ez a gép kb. csillagtechnika lesz nekik. Emellé még megtartják az F-14/Fakour kombót és beszereznek pár AWACS madarat, végre értelme is lesz katonai reptereket fenntartaniuk.

Viszont a beszerzés érdekes kérdést vet fel, milyen mixet is képzelnek el hosszabb távon. Mivel egy 5.th gen vasra mindenképpen szükségük lesz (pár év és nem lesz abban semmi extra, a 6.th gen is a betonon lesz az évtizedben), az valszeg valamiféle egyhajtóműves LO gép lesz. Itt pedig csakis a J-35 jöhet szóba, mert az lesz is + mivel kínai, nem egy forrástól függenek majd és velük le lehet lebartelozni a dolgot. Onnantól pedig lenne egy ütős 4+/5.th gen mixük.
Ja. 50 darab 800 ellen.