Szu-27 / Szu-30 / Szu-33 / Szu-35 Flanker (Szuhoj)

15/év, de ez csak Szu-30SM és csak az orosz légierőnek. Nálatok mennyi lenne a normális mennyiség?
 
Ez tisztességes mennyiség. Rafale-ból havi átlagban egynél kevesebb készült, annyira visszafogták. Persze a hidegháborús tempó közelében nem lesz soha senki. Akkor a McDD havi (!) 12 db F-15-öt gyártott úgy, hogy az F-4 még gyártásban volt, de mellette Harrier és F/A-18-at is már gyártották.
 
Ez tisztességes mennyiség. Rafale-ból havi átlagban egynél kevesebb készült, annyira visszafogták. Persze a hidegháborús tempó közelében nem lesz soha senki. Akkor a McDD havi (!) 12 db F-15-öt gyártott úgy, hogy az F-4 még gyártásban volt, de mellette Harrier és F/A-18-at is már gyártották.
haboru eseten siman felporgethetik mindenhol.
 
<blockquote rel="molnibalage">Ez tisztességes mennyiség. Rafale-ból havi átlagban egynél kevesebb készült, annyira visszafogták. Persze a hidegháborús tempó közelében nem lesz soha senki. Akkor a McDD havi (!) 12 db F-15-öt gyártott úgy, hogy az F-4 még gyártásban volt, de mellette Harrier és F/A-18-at is már gyártották.
haboru eseten siman felporgethetik mindenhol.
</blockquote>

Egy frászt... Nem a II. Vh idején vagyunk. Egy vadászgép gyártósor is full tempón tekerve kb. 2 hónap alatt pakol össze egy gépet. Egyetlen modern háború sem tartott tovább 2 hétnél...
 
Modern alatt értem, ahol nyílt hadviselés folyt azonos kategóriás fegyverzettel. Egy modern háborút azzal vívsz meg, amivel az elején rendelekezel.

Egyébéknr, ha még igazad is lenne pilótát honnal lopsz?
 
Az Irkut tavaly (2015) 22 darab Szu-30SzM gépet gyártott le az orosz légieronek, ezenkívul 4 darabot a Kazah légieronek.
2014-ben 21 darabot gyárott le.
Tehát az évi gyártási darabszám 21-22 darab az orosz légieronek. Ezenkívul az export megrendelések, úgyhogy évi 30-40 darabot simán le tud gyártani. Ezenkívul a Jak-130 , Jak-152 és az MSz-21 gyártása is az irkutszki IRKUTban folyik.
 
Szu-27SzM
190871.jpg
 
Újabb Szu-30MKA példány készül Algériának, ezúttal a 2015-ben 14 gépre kötött szerződés első példányát építik Irkutszkban (gyári száma 10МК4507)
MN6CGxp1L90.jpg
 
13443038_1209626365737603_2516208774699224493_o.jpg


Nekem csak most tűnt fel, hogy a Szu-35Sz-ek közül a kék/szürke újabb gyártású gépeken belül is van eltérés az orrkúpok színeit tekintve. A Szu-34-esek és a Szu-30SzM-ek közöti három gépen látszik ez.
Szerinte a világosabb szürke jobban egybeolvad a "légifölény" háromtónusú festéssel. És messze jobban néznek ki, mint a korábbi sötétszürke gépek.

191744.jpg
 
Miért szeretik az oroszok ezt az összevisszaságot? Se egy egységes festés, a gépek is különbözőek ugyanazon a modellen / századon belül, még a kabintetők sem egyformák.
 
Nincs ebben akkora etwas. Anno az F-16-osoknal is volt abban kulonbseg, hogy melyiken volt arany bevonat es melyik szérián még nem. Itt is kb ez van, mert a dekk az alapbol ugyanaz.