Nekem tetszik a változatosság.
Ezek még a legelso szériából való gépek. Már nincsenek szurkék csak kékek.Úristen, már megint ez a randa sötétszürke, hát mikor fogy már el végre nekik?!!
A Gefesztet azért kapják , hogy a szíriai bevetésuk alatt bombázni tudják "buta" bombákkal a terroristák állásait.
Két napja szállt fel a 2. Gefeszttel ellátott Szu-33, 71-es oldalszámú.
A modernizáció során SzVP-24"Gefeszt" rendszert kapott a gép. A hírek szerint a tobbi gép is megkapja a Gefesztet.
Hajjaj!Am minek az ? Többi gép? ennyire le vannak maradva attól a célmegjelölőtől?
Csak a miheztartás végett, az USA-ban számos airliner pilóta van, aki jóval 10000 óra felett rendelkezik, illetve emellé bátran betud még magának egy Cessna-t és egy L-39-es Albatros-t, amivel aztán - sajnos nem ritka - valami hétvégi hakni során a földbe áll.
Magyarul, Neil Anderson 10000 órája, az tízezer REPÜLT óra volt.
.
Azt hogyan sikerült összehozni?vagy a koreai B 777 "leszállását" Friscóban, egyre több a példa sajnos.
Azt hogyan sikerült összehozni?
Azt hogyan sikerült összehozni?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..