Szu-27 / Szu-30 / Szu-33 / Szu-35 Flanker (Szuhoj)

Látom nem csak én tolom az éjszakát:D

Modernizáció vagy az orosz légerőnek még le nem szállított darab? Mennyit is rendszeresítettek ebből a képből? o_O
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Így készül a kínai Szuhoj.
 
  • Tetszik
Reactions: varga dima
Persze 27UB nem lehet, mert el van tolca a KOLSz.
Nemcsak el van tolva, hanem furcsán nagynak néz ki, nem hengeres hanem inkább doboz-szerű, és a törzsorr jobb oldala a KOLSZ alatt is kissé ki van emelve, kövérebb a hengeres kontúrhoz képest, hasonlóan a Szu-35-höz!! Akkor mi is ez a csoda pontosan?!!
 
Aviation week szerint szeptember elején Navadában szektor 51 ben gyakorló légi harc közben lezuhant egy Szu-27, amelyt anno ukránoktól lett beszerezve, Pilota meghalt
http://aviationweek.com/afa-national-convention/fatal-nevada-crash-involved-foreign-aircraft-type
https://www.welt.de/wirtschaft/arti...Flugzeugcrash-im-US-Geheimgebiet-Area-51.html
Nyáron már készültek fotok erről a gépról.
1.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Egyszer már igazán felrakhatnák rá mind a 12 légiharc rakétát. Valahogy mindig kimarad pár pilon, vagy pont tizet tesznek fel, mint a Szu-27-eseknél...

37014735956_0a419b59a3_o.jpg
Mert tudtommal a legbelső plusz pontra csak csapásmérő fegyverzet mehet- A szárazföldi Szu-30/35-nél is így van. Csak csak praktiussági okokbóé tüntetik fel úgy. A 10 db légiharc rakétának sincs semmi gyakorlati haszna véleményen szerint szóval, minek...? [fejvakarás]

Pont annyi értelme van, mint a 7xGBU-31-es F-15E-s bevetésnek. Semmi. Elméletileg lehetséges, de kb. ennyi.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Mert tudtommal a legbelső plusz pontra csak csapásmérő fegyverzet mehet- A szárazföldi Szu-30/35-nél is így van. Csak csak praktiussági okokbóé tüntetik fel úgy. A 10 db légiharc rakétának sincs semmi gyakorlati haszna véleményen szerint szóval, minek...? [fejvakarás]

Pont annyi értelme van, mint a 7xGBU-31-es F-15E-s bevetésnek. Semmi. Elméletileg lehetséges, de kb. ennyi.

És kérdem én, te mégis mit látsz a mellékelt fotókon? Egyátalán honnan vetted, hogy a belső pilonokra csak csapásmérő fegyverzet mehet? [fejvakarás, ha már úgyis van ilyen opció :) ]
 
És kérdem én, te mégis mit látsz a mellékelt fotókon? Egyátalán honnan vetted, hogy a belső pilonokra csak csapásmérő fegyverzet mehet? [fejvakarás, ha már úgyis van ilyen opció :) ]
Ja, ezt benéztem.

(A Szu-30 gépek loadoutját a belső szárnytartón csak AG fegyverztetet láttam eddig.)

A Szu-27-en is alig raknak fel a szívócsatornák közé fegyverzetet. Egy orosz a BMS4 fórumon azt mondták, hogy nem szeretek, mert a gép iránystabilitásával csinál valamit, amit a 29-es pótosa is, legalábbis ezt hallottam a 29-esről is, azon sem túl gyakran látsz pótost ott.

Ettől függetlenül áll az, hogy 10-12 db AAM-nek kb. semmi értelme. Tömeges CM / ASM ellen ARH-val nagyon elméleti lenne, csak ARH nincs a Szu-33-hoz és CAP-elni sem igen tud tanker és belső kerókészlet korlát miatt, ha fel akar szállni. A szárnyvégre meg ECM pod kell...
 
Ja, ezt benéztem.

(A Szu-30 gépek loadoutját a belső szárnytartón csak AG fegyverztetet láttam eddig.)

A Szu-27-en is alig raknak fel a szívócsatornák közé fegyverzetet. Egy orosz a BMS4 fórumon azt mondták, hogy nem szeretek, mert a gép iránystabilitásával csinál valamit, amit a 29-es pótosa is, legalábbis ezt hallottam a 29-esről is, azon sem túl gyakran látsz pótost ott.

Ettől függetlenül áll az, hogy 10-12 db AAM-nek kb. semmi értelme. Tömeges CM / ASM ellen ARH-val nagyon elméleti lenne, csak ARH nincs a Szu-33-hoz és CAP-elni sem igen tud tanker és belső kerókészlet korlát miatt, ha fel akar szállni. A szárnyvégre meg ECM pod kell...

Ezt se értem. A szívócsatornák közé igencsak gyakran raknak fel fegyverzetet az összes Szu-27 modifikációnál, még a Szu-33-asnál is. Nézz szét bátran a russinaplanes-en vagy akárhol. Nem értem, hogyan születnek ezek a képzetek.

A 29-esnél nem gyakran látsz pótost a szívócsatorna között??? Maximum, ha csukva van a szemed. A 9.12-esen például csak ott van pótos, mi több a lengyelek a komplett demórepülésüket végzik szinte kizárólag póttartállyal és semmi bajuk nincs vele.
Vagy, hogy mást ne mondjak, a MiG-29SzMT-nek szinte állandó tartozéka a törzs alatti póttartály, de mindjárt a PTB-2100-as, nem is a nálunk is ismert PTB-1500-as. Ahogy így van ez a MiG-29KR-eknél is. A PTB-2100-as ha lehet mégkövérebb, még hasasabb, mint az 1500-as volt, aztán simán elvannak vele. A Szu-34-esen konkrétan négyesével függesztenek FAB-500-asokat, vagy egész egyszerűen felraknak oda egy PTB-3000-es 3000 literes póttartályt. A MAKSz-on műrepülésénél meg a jókora Kh-59M súlymakettjével műrepülnek és nem is akárhogy.

Ez a legenda valóban elterjedt pár éve, állítólag hazai forrásból, aztán ahogy látom sajnos extrapolálódott az internetes világban, most meg már egészen hajmeresztő konklúziókat szült.
 
Ezt se értem. A szívócsatornák közé igencsak gyakran raknak fel fegyverzetet az összes Szu-27 modifikációnál, még a Szu-33-asnál is. Nézz szét bátran a russinaplanes-en vagy akárhol. Nem értem, hogyan születnek ezek a képzetek.
Néztem. A felfegyverzett gépek töredékénél van a szívócsatorna alatt AAM, a Szu-30 családnál is, mikor FAB-oznak, akkor is rohadt ritkán van ott bomba.

A 29-esnél nem gyakran látsz pótost a szívócsatorna között??? Maximum, ha csukva van a szemed. A 9.12-esen például csak ott van pótos, mi több a lengyelek a komplett demórepülésüket végzik szinte kizárólag póttartállyal és semmi bajuk nincs vele.
Lásd fent. Én nem is emlékszem mikor láttam élőben CL pótossal repülő 29-est...
 
Ne haragudj, de ezzel nem tudok mit kezdeni. Inkább csak meg vagyok döbbenve. Nem tudom te mennyit jártál Kecskeméten, akár repülőnapon, vagy üzemnapon.
Normál kiképzési repülésen a 29-esre szinte rá volt nőve a törzs alatti tartály, egyedül a demorepüléseket nem végezték azzal, de erre is volt kivétel.
Hangsúlyozom, a mieinknél lényegesen többet repülő lengyel hajózók szinte kizárólag póttartállyal demóznak. Hosszú évek óta.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

A szlovákoknál is volt rá példa:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Szíriában a bombafegyverzet a Szu-27-eseken, Szu-30-ason és a 35-ösön is inkább törzs alá megy, a szárny alatti függesztőkön inkább rajta hagyták/hagyják az R-27-eseket, R-77-eseket.

attachment.php


Szu-27SzM3-as Szíriában, hatzáras bombatartóval a törzs alatt és a szárnyakon is, bombákkal együtt.

0_1407eb_bf7eed11_XL.jpg

Szíriai kép, felszálló Szu-30SzM, a beömlők és a törzs alatt OFAB-250-270-es bombákkal.

Itt pedig Szu-34-esek:

200610.jpg


217067.jpg


Ha annyira rossz lenne a törzs alatti hely, nem terveznék oda a dupla R-77-es indítókat a Szu-35-ösre:

dEHpWqq.jpg


Jelenlegi állapot szimpla indítókkal:

ZOZoiDI10KA.jpg


KAB-500Sz-el:
VvCdtx0_NCk.jpg


Vagy, hogy mást ne mondjak, a Szu-27-esek szabvány keszi fegyverzete még mindig 10 darab rakéta:

210954.jpg


Én nem mondanám, hogy hanyagolják a törzs alatti tartót.

A 29-esnél meg mint fentebb írtam, a törzs alatti tartály szinte létkérdés, Azoknál a variánsoknál is, ahol amúgy szárny alatti is van:

80455d1503007086-pavlov-mig-29k-48-1-1280.jpg