Azt csak most vitték javítani???
Egy ilyen baleset után
- első a baleseti kivizsgálás, amíg ez nincs lezárva, addig nem nyúlhatnak a géphez (még az elég egyértelműnek tűnő esetekben is eltarthat hetekig, hát még ha közben kiderül valami más probléma is)
Ezután
- ki kell szerelni a gépből, kimenteni belőle a fedélzeti rendszerek elvileg még használható berendezésit (persze irány próbapadi ellenőrzésre a gyártó cégekhez, csak ezzel dől el, hogy tényleg beépíthetők-e még üzemképesen repülőgépbe)
- be kell szintezni a sárkányt, hogy nincs-e olyan szinten torzulva, elcsavarodva, vetemedve, ami lehetetlenné vagy gazdaságtalanul drágává tenné a kijavítását
- be kell vizsgálni az összes koncentrált erőbeviteli csomópontot nincs-e repedés, furat-kiverődés, tágulás a borulás, odaverődés miatt (szárnyak, vezérsíkok, futóművek, hajtóművek, fegyverzet-felfüggesztők, törzs-szekciók összekötési csomópontjai), egyéb sérülés (tüzelőanyag-tartályok hermetikussága, hermetikus kabinfalak stb.)
- ha javítható a sárkány, akkor le kell gyártatni (soron kívül!!) a totálkáros fő részeket (itt pl. min. a függőleges vezérsíkokat és oldalkormányokat), ami a gyártósablonok folyamatos használata miatt esetleg ütközik a gyártási programmal, tehát egyeztetést igényel a prioritás, és lehet, hogy csak az adott éves program kifutása után hajtható végre
- és ha mindezeken túl vannak, beérkeztek a feljavított és újonnan gyártott részek, fedélzeti berendezések, csak akkor következhet a

) JAVÍTÁS

)
Hogy mi a prioritás azt mindig a megrendelő dönti el, ha a légierő azt mondja, hogy nyomjátok a gyártást, a javítás majd utána mikor belefér az időbe, akkor ilyen lesz a célprogram.