Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

vasszekely

Well-Known Member
2020. május 9.
4 859
8 875
113
Én ezt azért kicsit árnyalnám. A JAS-39C+AESA+METEOR kurva hatékony lenne (talán még az Szu-57 ellen is).. Az egyik oldalon beraktál A50-est a másik oldalról hiányolom a NATO AWACS-ot, vagy egy svéd ERIEYE-t (bár már az is NATO).. Ráadásul szövetségi rendszerben vagyunk. Nem kell alázni a Griff C/D-t csak helyén kell kezelni. Modernizáció és + 4 gép optimális megoldás. Aztán majd európa vadász 5-6 gen. a választékból (helyi kütyügyártással hozzá). - csak nem kéne minden paraméterét azonnal átadni Kínának és az Oroszoknak..

Mit gondoltok, miért vagyunk Mi az egyetlen EU és NATO tagorszg ahol nem szállt le F-35A? (F-22-ről nem is beszélve) Ha turbomagyar lennék leírnám, hogy a "buzi nagykövet, a LMBTQ stb miatt) de Ti nem vagytok hülyék, tudjátok más az ok...
A SzU-57 pontosan milyen szerepet tolt be az ukrajnai háborúban?

Nem az az orosz légierő T-14 Armatája, Patyomkin-projektje?
 
  • Tetszik
Reactions: Tumpek and Aladeen

kelepisti

Well-Known Member
2010. május 5.
3 145
9 283
113
A SzU-57 pontosan milyen szerepet tolt be az ukrajnai háborúban?

Nem az az orosz légierő T-14 Armatája, Patyomkin-projektje?
A SzU-57 nem patyomkin projetk, hanem az orosz harcászati repülőgépgyártás jövője szempontjából fontos típus. Nagyrészben generációs ugrás oroszországban, és alapja a többi 5 majd 6 gen repülőgépeknek, gépcsaládoknak.. Oroszország sem pimpelheti tovább a Sz-27 aerodinamikája alapján a repülőgépeit, ennek példája a Szu-57 és 75 stb... És akkor hol a MiG elvetélt ötlete, hiszen ott már se gyártás, se tervezőgárda (csupán "minimális" létszámú dolgozó van).
 

vasszekely

Well-Known Member
2020. május 9.
4 859
8 875
113
A SzU-57 nem patyomkin projetk, hanem az orosz harcászati repülőgépgyártás jövője szempontjából fontos típus. Nagyrészben generációs ugrás oroszországban, és alapja a többi 5 majd 6 gen repülőgépeknek, gépcsaládoknak.. Oroszország sem pimpelheti tovább a Sz-27 aerodinamikája alapján a repülőgépeit, ennek példája a Szu-57 és 75 stb... És akkor hol a MiG elvetélt ötlete, hiszen ott már se gyártás, se tervezőgárda (csupán "minimális" létszámú dolgozó van).
Persze, de arra céloztam, hogy érdemben nem vetették be, mert még nincs kész. Mint a tank.
 

vasszekely

Well-Known Member
2020. május 9.
4 859
8 875
113
A Szu-57 mellett az,vagy az sem.
Ugye a SzU-57 az az orosz repülőgép, amit elvittek a kínai védelmi ipari kiállításra, és a kínaiak körberöhögték…

 

Filter

Well-Known Member
2021. január 7.
4 172
21 952
113
Ugye a SzU-57 az az orosz repülőgép, amit elvittek a kínai védelmi ipari kiállításra, és a kínaiak körberöhögték…

Ez a Szu-57 protoja volt.
Nem a szériagép....
Hol a probléma?
 
  • Tetszik
Reactions: endre and fishbed

Filter

Well-Known Member
2021. január 7.
4 172
21 952
113
Szerinted Ukrajnában a hagyományos típusaikat vetik be vagy inkább vagy a SzU-57-est?
Ez a gép még nincs igazán készen, ez a probléma vele.
Lásd még T-14 Armata.
Nem mondtam hogy kész van, mert nincs. Főleg amit bele akarnak rakni elektronikai szegmensben....
Csak annyi, hogy nem a protót kéne vinni promózni, ha van normális szériapéldány. Szerintem. Még biztonsági kérdéseket is felvet egy agyonmókolt prototípus.
Annyit mutat amennyit akar.
Ha kapna megrendelést,sem tudná legyártani.
 
  • Tetszik
Reactions: endre and fishbed

ghostface

Well-Known Member
2010. június 20.
2 941
10 709
113
Állítólag vannak kevéssé tákolt szériapéldányok... Ha meg ennyit akar mutatni, ne csodálkozzon, ha "megmosolyogják"... Ha csak ennyit tud, akkor oké.
Állítólag Bogdan azért van még mindig ilyen remek kondiban 62 évesen is, mert lábbal kell hajtania a gépet amíg el nem éri a felszállási sebességet, és a kormánylapokat még mindig bowdenekkel mozgatja repülés közben. Kínába is azért ment el a géppel, hogy valamelyik utcai árusnál venni tudjon egy olcsó kínai okos telót, hogy végre ne papír térképről iránytűvel kelljen tájékozódnia.
 

misinator

Well-Known Member
2011. október 5.
4 658
13 018
113
Állítólag Bogdan azért van még mindig ilyen remek kondiban 62 évesen is, mert lábbal kell hajtania a gépet amíg el nem éri a felszállási sebességet, és a kormánylapokat még mindig bowdenekkel mozgatja repülés közben. Kínába is azért ment el a géppel, hogy valamelyik utcai árusnál venni tudjon egy olcsó kínai okos telót, hogy végre ne papír térképről iránytűvel kelljen tájékozódnia.
Azért annyira nincs jó kondiban...
Nem vetted észre, hogy alig volt fenn nem is túl magasan, már el is fogyott a lendülete a göbzinek. Ez azt jelenti, hogy Bogdan elfáradt a kézzel-lábbal hajtásban. Olyannyira hogy időnként hulló falevél módjára süllyedt a tákolmány*.
Na ilyenkor Bogdan nemcsak besavasodott, de az orvosi oxigén ellenére is befulladt.
Az inhalátort meg nem tudta kivenni a Bogdan miatt kialakított rekeszéből, mert azt kivételesen precízen illesztették, mert a sárkányszerkezet elcsavarodása miatt befeszült a rekesz ajtaja.
(Meggyőződött bólogatás)

*Mert mint tudjuk a Nagy Szakértő óta, azért olyan rossz a fegyverkamra ajtó illesztése a protókon, mert nem tudnak precízebbet gyártani. Hát.

Ne legyünk már ennyire sztereotipikusak. Nem tartanak ott elektronikailag, mint az elit, de az első - mondjuk - húszban így is benne vannak - ha katonai elektronikáról van szó.

...már persze, ha győzik mosógép chippel;)