Dri by wire,kb annyit tesz,hogy vezetés vezetékkel,már a 15 éves homlokrakodóban is egy poti van a gázpedál alatt,meg egy motor az adagolón,és az húzogatja lécet.
Ezt értem a repülésben,gondolom ott sok súlyt megspórolnak a rudazatok/bowdenek(Magyarul bovden,vagy bowden? ) mellőzésével,bár így is oda kell vinni az olajnyomást,kell egy hidrómotor,ami a nyomást forgó,vagy alternáló mozgássá alakítja,meg kell egy(pár) szivattíú is,most,hogy átgondolom,a repülésben inkább a biztonság miatt kell a drive by wire,mármint,hogy a kalkulátor bele tudjon szólni,ha angyalkánk másnaposan túl nagyot húzna a boton,vagy nagyot rúgna a pedálon,meg a tempomat ott kicsit bonyolultabb,mint a skodámban
,a robot pilótához is kellhet,meg nyilvánvalóan mindent rögzít így a rendszer,látják,hogy mit kefélt el a pilóta,vagy mit nem.
Ennyi kütyüből nem nagy kunszt egynek megnyekkenni.