Ez tényleg a Hmeinim. Oldalszám nélküli gépek.Csak az az információ van amit idéztem a vezérkari főnöktől, + a ma feltöltött videó.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ez tényleg a Hmeinim. Oldalszám nélküli gépek.Csak az az információ van amit idéztem a vezérkari főnöktől, + a ma feltöltött videó.
FbW-nél még csak elkötés se kell a bajhoz, elég ha egy elektromos csatlék, drót rögzítése, csatlakoztatása nincs rendesen meghúzva, máris nem megy át rendesen a vezérlőjel és mást, vagy más mértékben csinálja az adott rész-rendszer mint amit a pilóta akar. És a legnagyobb baj hogy ilyen hibánál nem is mindig hagy ki a rendszer, csak ha "olyan kedve van", ezért is egy földi teszt nem teszt, mindent többször is ki kell(ene) próbálni start előtt.Vegyesek az infók. A repülésvezérlő hibásodott meg, de a hajtóművek ellenörzése közben.
Ezen a gépen már minden mindennel összefügg.
Viszont a hírmagyarázók beleszövik a 30-as hajtóművet is, aminek szintén zajlik a tesztelése.
Én abban viszont biztos vagyok, hogy a kék 01-es oldalszámú első szériagép, aminek a megreptetését valószínű mindenképp a híres 2020-as céldátum elé akarták beszuszakolni, még a jól ismert AL-41F-1A hajtóművekkel készült.
A 30-assal ugyanis nagyon lassan haladnak, csak párszor repültek vele még, nagyon komplex szerkezet, csak aszimmetriában használták, jelentős a különbség mind teljesítményben, mind karakterisztikában egyaránt. A 01-est még biztos nem ezzel szerelték.
Hanem, egy sima elkötés az FbW-ben, egy összecsapott földi teszt a siettetett felszállás előtt és meg is van a baj.
A 904-es Szu-35BM is így szaladt le a pályáról.
Vegyesek az infók. A repülésvezérlő hibásodott meg, de a hajtóművek ellenörzése közben.
Ezen a gépen már minden mindennel összefügg.
Viszont a hírmagyarázók beleszövik a 30-as hajtóművet is, aminek szintén zajlik a tesztelése.
Én abban viszont biztos vagyok, hogy a kék 01-es oldalszámú első szériagép, aminek a megreptetését valószínű mindenképp a híres 2020-as céldátum elé akarták beszuszakolni, még a jól ismert AL-41F-1A hajtóművekkel készült.
A 30-assal ugyanis nagyon lassan haladnak, csak párszor repültek vele még, nagyon komplex szerkezet, csak aszimmetriában használták, jelentős a különbség mind teljesítményben, mind karakterisztikában egyaránt. A 01-est még biztos nem ezzel szerelték.
Hanem, egy sima elkötés az FbW-ben, egy összecsapott földi teszt a siettetett felszállás előtt és meg is van a baj.
A 904-es Szu-35BM is így szaladt le a pályáról.
FbW-nél még csak elkötés se kell a bajhoz, elég ha egy elektromos csatlék, drót rögzítése, csatlakoztatása nincs rendesen meghúzva, máris nem megy át rendesen a vezérlőjel és mást, vagy más mértékben csinálja az adott rész-rendszer mint amit a pilóta akar. És a legnagyobb baj hogy ilyen hibánál nem is mindig hagy ki a rendszer, csak ha "olyan kedve van", ezért is egy földi teszt nem teszt, mindent többször is ki kell(ene) próbálni start előtt.
A mai tesztpilóták éppoly képzettek, mint neves elődeik.Ez eddig ok, de az FBW diagnoszikája ezt simán ki kell szúrja a földön - valamelyik before checklistben benne van a teszt. Ráadásul pont ezért zongorázod végig felszállás előtt a kezelőszerveket, mozgatsz meg mindent, hogy lásd - mi történik. És egy vadásznál hátranézel látod, mi merre, mennyire tér ki. Nem fordítva vagy alig. pl. erre van adott sorrend (magassági-csűrő-oldal sorrend, bal és jobb), hogy ne az legyen, hogy ok kitér, csak balra, míg te jobbra húztad (forított bekötés).
Másik meg az, hogy ismerek tesztpilótákat - valami megdöbbentően képzett emberek. Ha ők nem kezelnek le egy helyzetet, ott valami nagy szar kell legyen, simán úgy ismerik a gépet és úgy tudnak repülni, mint senki más. Nekem ők az istenek.
Az évi 1db azért erős ferdítés. Pont decemberre készült el az első. Évi 20 darabra rendezkedtek be. Úgyhogy egy-két hónap, és várható a következő.Hát ez szomorú! Én vártam hogy milyen újdonsággal érkezett volna de sajnos nem jött össze. Szerintem ideje lenne végre rendesen költeni erre a programba mert így sosem lesz belőle db szám! Nem évi 1 db géppel kéne szórakozni. Mivel a pilóta egészségere nem lehet hivatkozni mivel katapultalt ez gondolom rendesen be fog tenni az exportnak is. Épp tegnap olvastam hogy Azerbajdzsán is érdeklődik a gép iránt.
Te hol élsz ember?Az évi 1db azért erős ferdítés. Pont decemberre készült el az első. Évi 20 darabra rendezkedtek be. Úgyhogy egy-két hónap, és várható a következő.
. Évi 20 darabra rendezkedtek be.
Jó.És erről hol van forrásod ? Esetleg linkelhetnél valami újat!
76 gép lesz 2028-ig ha lesz ! 2019 is egy gépet terveztek meg majd jövőre is 1 gépet
Letört egy darab belőle alacsony sebességű manőver közben.