Tetszik a fülke, tágas és logikus, bár látszik az eltérő filozófia.
1, Számomra továbbra is kevésbé innovatív a középső botkormány, de ez náluk gondolom jobban bejött a pilótáknak (+ ha van mechanikus kapcsolat akkor nagyobb erőt tudsz kifejteni, ha elmegy a hidraulika, de nem ismerem a gépet, hogy milyen a vezérlése).
2, A két képernyő miatt ez nem gond, mert ahol a bot van, ott úgyis csak gombok vannak - lepillantásnál nincs útban. Ez amúgy nagyon fontos, repülés közben ka kell onnan valami (nincs a HUD-on, mondjuk EGT), csak lepillantani van időd aztán vissza ki, na ilyenkor jobb a minél tisztább látótér. F-35 egy nagy tepsiben kirakja, itt kettő félből áll ugyanaz. Szerintem egyformán jó.
3, Kevés már itt is a mechanikus kezelőszerv - ez mondjuk nem akkora baj, ha mondjuk kabinfüst van, vagy töksötét lesz (lehal valamelyik DC BUS), az ember emlékből tudja mi hol van és az érintésből tudja hol áll a kapcsoló. Harci gépnél ennek látom előnyét.
4, A HUD mindenképpen hátrány, azt kár kimagyarázni, az F-22 pilóták is sírnak miatta. Gondolom majd lecserélik. Az FCP itt is be van vágva a látótér közepébe, de ezen legalább van kijelzés is, így igazából van érteme odatették.
Összességében nekem tetszik a fülke, kissé konzervatív, de végre letisztult, nem a régebbi orosz gépekre jellemző zsúfoltság és atomreaktorpanel felling.
Csak azt az undorító alapszínt hagynák már el...