Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Sacc per kábé, a két hajtómű együttes teljesítménye maximális utánégetésen, földközelben, 800km/h-nál 72000 lóerő, ugyanitt, 1400km/h-nál, korrigálva a max dinamikus tolóerővel kb 180000 lóerő.OFF
Egyszerűsítsünk! Hány lóerő a SZU-57?
ON
Hoppá. A tervezett 18 tonna helyett 19,5 lesz a maximális tolóerő forszázs használat esetén. Meg a köztes szakasz hajtóművéről, a most használt AL-41F1-ről is sok érdekeset elmond.
Hoppá. A tervezett 18 tonna helyett 19,5 lesz a maximális tolóerő forszázs használat esetén. Meg a köztes szakasz hajtóművéről, a most használt AL-41F1-ről is sok érdekeset elmond.
Sacc per kábé, a két hajtómű együttes teljesítménye maximális utánégetésen, földközelben, 800km/h-nál 72000 lóerő, ugyanitt, 1400km/h-nál, korrigálva a max dinamikus tolóerővel kb 180000 lóerő.
Egy LM6000-es gázturbinás “mobil” erőmű a talapzattal és a felépítménnyel, control room-al együtt kb 200+ tonna, ebből a turbina a közvetlen segédberendezéseivel kb 10 tonna, a generátora kb 30-40 tonna, kb 65MW teljesítmény mellett.
Egy Jenbacher J920-as gázmotor a négy turbójával és a generátorával 200 tonna.
Ebben nincs benne semmiféle felépítmény, irányító modul meg pláne nincs.
És tud 10.5 MW-ot.
Óriási a különbség, habár a J920 termikus hatásfoka 50 és 100% fordulatszám között 51%, addig az LM6000-es a 65MW teljesítményt csak egy fix munkaponton tudja kb 43-46% hatásfok mellett.
A költség igazából a lényeg. Egy LM6000-es nettó ára kb 40M dollár, ehhez még jön a telepítés, földmunka, további felépítmény, miegyéb.
Egy J920-as kb 2M dollár, ami még hat gép párhuzamos letelepítése mellett is megéri, főleg, mert közel azonos össz-teljesítmény mellett a hat gép jobban skálázható, a rendszer eleve gyorsabban indítható.
Nade, ennek semmi köze a repüléshez.
Egy An-2-es 1000 lóerejéhez óránként 200 literes fogyasztás párosul. A motor olcsó, de nagy és nehéz.
Ma már simán ki lehet hozni egy 1000 lóerős légcsavaros gázturbinát harmad akkora tömegből is és még így se biztos, hogy több lesz a fogyasztás.
Viszont a gép tömege kisebb lesz.
Valamivel több, mint amit az F-35 PW hajtóműve tud. Viszont ebből 2 tolja a hasonló max felszálló súlyban levő Szu-57-est.Ez a 19.5 tonna ,hogy aránylik a nyugati kategória társakhoz?
18,5-19,5re tervezték, és várjuk ki a végét.Hoppá. A tervezett 18 tonna helyett 19,5 lesz a maximális tolóerő forszázs használat esetén. Meg a köztes szakasz hajtóművéről, a most használt AL-41F1-ről is sok érdekeset elmond.
mondjuk most így utána olvasgatva retek nagy faszsághm ,
nem fogják szeretni az új top gun filmet ennek a repülő gépnek a szeretői
aki látta filmet és ért is ehez , mennyire realisztikus ami a filmbe történik ? a hangman gépét nem kelelt volna jeleznie a gépen lévő rendszereknek hogy jön ? i mean ... nem volt stealth fighter , sima f-18-al ment ... meg mért nem lőtte le egy rakétával az f-14-et a Su57 ? nem akart pazarolni drága rakétát egy szinte már amúgy is halott gépre ? ...
Én azt hallottam, hogy több csillagrombolót és AT-At lépegetőt is kilőttek vele már az oroszok. Állítólag a gyíkemberek használják őket Ukrajnában és a céljuk a konzervatív istenfélő ortodox lakosság kiírtása.Fér bele rendesen ! Most már ezt kellesz nyomni a gyárnak mert a Caliber rakéta 2-5 tonnájával túl nagy ! Állítólag olyan a NATO fegyverek raktárát lövik vele ahol m777 megbújnak
Az utolsónál az őrtornyot sikerült telibeverni.kh-59mk2 cirkáló rakéta su-57-ről
Операция Z: Военкоры Русской Весны
‼️ Первые кадры удара Су-57 по украинскому объекту Предположительно, это первые кадры боевого применения новейшей управляемой авиационной ракеты воздух-поверхность Х-59МК2. Удары по Дарницкому вагоноремонтному заводу в Киеве сегодня утром. t.me/RVvoenkort.me
Ilyen célpontok ellen a 320 kilós tandem penetrátor fejjel indítják még ha el is találta akkor is a tető után robbantAz utolsónál az őrtornyot sikerült telibeverni.
Valamivel több, mint amit az F-35 PW hajtóműve tud. Viszont ebből 2 tolja a hasonló max felszálló súlyban levő Szu-57-est.