Melyik média, hol?A minap írta a média, hogy a kínaiak feküdtek a röhögéstől a Pak-Fa-n. Ez volt az a bemutató?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Melyik média, hol?A minap írta a média, hogy a kínaiak feküdtek a röhögéstől a Pak-Fa-n. Ez volt az a bemutató?
A minap írta a média, hogy a kínaiak feküdtek a röhögéstől a Pak-Fa-n. Ez volt az a bemutató?
A média cikkekkel kapcsolatban javaslom az enzo által belinkelt videót. Ott a pali érthetően, angolul elmondja, hogy mi a helyzet. Konkrétan az, hogy egy többek között DIRCM és más egyéb rendszerek nélküli T-50-est látunk repülni minden nap, nem pedig egy Szu-57-est. Amiről mindenki azt hiszi, hogy egy Szu-57-es. Pedig igazából a kettő kiküldött gépből egyik sem Szu-57-es, hanem a 4-es és a 7-es számú T-50 prototípusok. És az ezen a két példányon látottakból mindenki a "végtelenbe extrapolál", hogy idézzek a legmegamagabiztosabb egykori tagjától ennek a fórumnak. Ha emlékszel még a Vojennaja Prijomka megfelelő részeire, akkor azt is tudhatod, hogy az első olyan T-50-es, ami már mindent tartalmazott, amit a szériagépekbe szántak, az az 511-es oldalszámú volt. Az pedig valahol Oroszországban van, és nem külföldön repülnek vele légibemutatókat. Ahogyan az összes szériagép is. Esetleg néha Ukrajna felett, ha le kell lőni az elszabadult "kistesót", az Sz-70-est. Szériagépet közelről nem sokan láttak. Főleg civilek. Külföldi civilek pedig még kevésbé.A minap írta a média, hogy a kínaiak feküdtek a röhögéstől a Pak-Fa-n. Ez volt az a bemutató?
A hölgy is könnyen lehet 180cm felett. Rendőri és katonai alakulatokban sokszor látni igen magas közép-kínai csajokat.
A hölgy egyébként Z20 helikopter pilóta, és ránézésre magassága bőven átlag feletti..
Az már teljesen más. Nem jártam Kínában, sosem találkoztam magas kínai csajokkal. Ezek szerint csak az alacsonyakat "exportálják"
Értsük már meg, hogy egy tucat szériagép, még nem szériagép... Igaz egy évtizede repült protot mutattak be, de nehogy már 20 repülőgép alatti mennyiségről mint szériagyártásról beszéljünk.. Csapatprobának számíthatjuk a néhány szír bevetést, és ukranok elleni repüléseket, de nyakam rá, hogy ukrán légtérbe nem repült be Szu-57-es... Az pedig, hogy elavult Szu-27, MiG-29 vagy akár 20 éves F-16MLU-k ellen értek el légigyőzelmet (utóbbit kicsit kétlem).. nem igazán lenne meglepő.. Ami viszony érdekes - és erősen hajlok rá, hogy higyek neki, az, hogy az alacsony észlelhetősége a "sorozatgyártott" típusnak is többszöröse az F-22/35 párosnak, inkább egy 4++ Rafale-hoz áll közelebb több szakértő szerint. Ez pedig nem jó dolog, különösen, hogy az exportváltozat valószínűleg még roszabb paraméterekkel fog bírni.. Ezt mint fotelszakértő gondolom, de kevéssé hiszem, hogy sokkal többet tudunk a típusról..A média cikkekkel kapcsolatban javaslom az enzo által belinkelt videót. Ott a pali érthetően, angolul elmondja, hogy mi a helyzet. Konkrétan az, hogy egy többek között DIRCM és más egyéb rendszerek nélküli T-50-est látunk repülni minden nap, nem pedig egy Szu-57-est. Amiről mindenki azt hiszi, hogy egy Szu-57-es. Pedig igazából a kettő kiküldött gépből egyik sem Szu-57-es, hanem a 4-es és a 7-es számú T-50 prototípusok. És az ezen a két példányon látottakból mindenki a "végtelenbe extrapolál", hogy idézzek a legmegamagabiztosabb egykori tagjától ennek a fórumnak. Ha emlékszel még a Vojennaja Prijomka megfelelő részeire, akkor azt is tudhatod, hogy az első olyan T-50-es, ami már mindent tartalmazott, amit a szériagépekbe szántak, az az 511-es oldalszámú volt. Az pedig valahol Oroszországban van, és nem külföldön repülnek vele légibemutatókat. Ahogyan az összes szériagép is. Esetleg néha Ukrajna felett, ha le kell lőni az elszabadult "kistesót", az Sz-70-est. Szériagépet közelről nem sokan láttak. Főleg civilek. Külföldi civilek pedig még kevésbé.
Azt ne felejtsd el, hogyha a Rafelera fegyvert raksz, akkor drasztikusan visszaesik az RCS-je, a SZU-57-nek ilyen lroblémája nincs. Vár én eleve azt is túlzónak tartom, hogy olyan buzi nagy RCS-je lenne mint a "tiszta" Rafalenak.Értsük már meg, hogy egy tucat szériagép, még nem szériagép... Igaz egy évtizede repült protot mutattak be, de nehogy már 20 repülőgép alatti mennyiségről mint szériagyártásról beszéljünk.. Csapatprobának számíthatjuk a néhány szír bevetést, és ukranok elleni repüléseket, de nyakam rá, hogy ukrán légtérbe nem repült be Szu-57-es... Az pedig, hogy elavult Szu-27, MiG-29 vagy akár 20 éves F-16MLU-k ellen értek el légigyőzelmet (utóbbit kicsit kétlem).. nem igazán lenne meglepő.. Ami viszony érdekes - és erősen hajlok rá, hogy higyek neki, az, hogy az alacsony észlelhetősége a "sorozatgyártott" típusnak is többszöröse az F-22/35 párosnak, inkább egy 4++ Rafale-hoz áll közelebb több szakértő szerint. Ez pedig nem jó dolog, különösen, hogy az exportváltozat valószínűleg még roszabb paraméterekkel fog bírni.. Ezt mint fotelszakértő gondolom, de kevéssé hiszem, hogy sokkal többet tudunk a típusról..
Ami viszony érdekes - és erősen hajlok rá, hogy higyek neki, az, hogy az alacsony észlelhetősége a "sorozatgyártott" típusnak is többszöröse az F-22/35 párosnak, inkább egy 4++ Rafale-hoz áll közelebb több szakértő szerint.
Teljesen logikus.Ezen a videón végre jól látszik, hogy miképp tudott Kínában a Szu-57-es olyan röviden elstartolni.
Ugyanis az eddigi Szu-35Sz és Szu-57 nekifutásokban volt egy hosszú "gyaloglás" az elején, mintha a pompázst vagy a lángleválást akarták volna megelőpzni az óvatos fordulatszámfelfutással és forszázskapcsolással.
Most viszont úgy tűnik, hogy a megoldás az lett, hogy ahogy a pilóta agresszívan előretolja a gázkart a kabinban és a fúvócsőnek előbb a maximál rezsimhez zárnia, majd az utánégetéshez nyitnia kellene, az látszik, hogy a fordulatszám hirtelen történő felfutásával azonos ütemben a fúvócső előbb zár, majd egy pillantra telibe nyit, utána rászűkít és majd csak az utánégetés tényleges kapcsolásával nyílik akkorára, amekkorára a fúvócső nyomásviszonya miatt kell.
Ennek oka valószínű az. hogy a hirtelen meginduló levegőátfutás a fordulatszám felfutásával akadálytalanul szaladjon át a rendszeren, ne torlódjon fel akkor, mikor a fúvócső zár.
Tehát alapjáratról előretolja a pilóta a gázkart, a fúvócső gyorsan zár, de aztán a nyomáslengást lekövetve egy pillanatra rányit, majd újra zár és aztán mehet az utánégetés.
Ez a FADEC rendszerekkel nincs már bolondbiztosra megcsinálva?Ezen a videón végre jól látszik, hogy miképp tudott Kínában a Szu-57-es olyan röviden elstartolni.
Ugyanis az eddigi Szu-35Sz és Szu-57 nekifutásokban volt egy hosszú "gyaloglás" az elején, mintha a pompázst vagy a lángleválást akarták volna megelőpzni az óvatos fordulatszámfelfutással és forszázskapcsolással.
Most viszont úgy tűnik, hogy a megoldás az lett, hogy ahogy a pilóta agresszívan előretolja a gázkart a kabinban és a fúvócsőnek előbb a maximál rezsimhez zárnia, majd az utánégetéshez nyitnia kellene, az látszik, hogy a fordulatszám hirtelen történő felfutásával azonos ütemben a fúvócső előbb zár, majd egy pillantra telibe nyit, utána rászűkít és majd csak az utánégetés tényleges kapcsolásával nyílik akkorára, amekkorára a fúvócső nyomásviszonya miatt kell.
Ennek oka valószínű az. hogy a hirtelen meginduló levegőátfutás a fordulatszám felfutásával akadálytalanul szaladjon át a rendszeren, ne torlódjon fel akkor, mikor a fúvócső zár.
Tehát alapjáratról előretolja a pilóta a gázkart, a fúvócső gyorsan zár, de aztán a nyomáslengást lekövetve egy pillanatra rányit, majd újra zár és aztán mehet az utánégetés.
Azt is be kell hangolni valakinek...Ez a FADEC rendszerekkel nincs már bolondbiztosra megcsinálva?
ezt a hülyeséget nem lehetne elengedni?Értsük már meg, hogy egy tucat szériagép, még nem szériagép... Igaz egy évtizede repült protot mutattak be, de nehogy már 20 repülőgép alatti mennyiségről mint szériagyártásról beszéljünk.. Csapatprobának számíthatjuk a néhány szír bevetést, és ukranok elleni repüléseket, de nyakam rá, hogy ukrán légtérbe nem repült be Szu-57-es... Az pedig, hogy elavult Szu-27, MiG-29 vagy akár 20 éves F-16MLU-k ellen értek el légigyőzelmet (utóbbit kicsit kétlem).. nem igazán lenne meglepő.. Ami viszony érdekes - és erősen hajlok rá, hogy higyek neki, az, hogy az alacsony észlelhetősége a "sorozatgyártott" típusnak is többszöröse az F-22/35 párosnak, inkább egy 4++ Rafale-hoz áll közelebb több szakértő szerint. Ez pedig nem jó dolog, különösen, hogy az exportváltozat valószínűleg még roszabb paraméterekkel fog bírni.. Ezt mint fotelszakértő gondolom, de kevéssé hiszem, hogy sokkal többet tudunk a típusról..
Mert minek, az APU szintén rendelkezik üzemidővel, ennélfogva ha kiketyeg az óra drága nagyjavitásra kell küldeni, vagyis költség, jó sok. Azzal inditgatni úri hóbort, minek annak is gyűjteni a ciklust...Szegény megboldogult Kővári Laci mindig azt kritzálta, hogy az orosz gépek a ma már ott is alapnak számító fedélzeti indítóhajtómű ellenére miért használnak még mindig APA-kocsit, mint pl itt is:
Az öreg jókat repül, nem a nyugdijon jár a feje...Ezen a videón végre jól látszik, hogy miképp tudott Kínában a Szu-57-es olyan röviden elstartolni.
Ugyanis az eddigi Szu-35Sz és Szu-57 nekifutásokban volt egy hosszú "gyaloglás" az elején, mintha a pompázst vagy a lángleválást akarták volna megelőpzni az óvatos fordulatszámfelfutással és forszázskapcsolással.
Most viszont úgy tűnik, hogy a megoldás az lett, hogy ahogy a pilóta agresszívan előretolja a gázkart a kabinban és a fúvócsőnek előbb a maximál rezsimhez zárnia, majd az utánégetéshez nyitnia kellene, az látszik, hogy a fordulatszám hirtelen történő felfutásával azonos ütemben a fúvócső előbb zár, majd egy pillantra telibe nyit, utána rászűkít és majd csak az utánégetés tényleges kapcsolásával nyílik akkorára, amekkorára a fúvócső nyomásviszonya miatt kell.
Ennek oka valószínű az. hogy a hirtelen meginduló levegőátfutás a fordulatszám felfutásával akadálytalanul szaladjon át a rendszeren, ne torlódjon fel akkor, mikor a fúvócső zár.
Tehát alapjáratról előretolja a pilóta a gázkart, a fúvócső gyorsan zár, de aztán a nyomáslengást lekövetve egy pillanatra rányit, majd újra zár és aztán mehet az utánégetés.