Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

nozzle10.png
Igen, ismerem ezeket a terveket, de ennek így 32-36 fokban megdöntve semmi értelme. A lényegét veszti el a dolog.
Arról nem is beszélve, hogy a nagyrabecsült 30-as gyártmány tolóereje így a hosszas igyekezet ellenére végül kisebb lesz, mint kör keresztmetszetű fúvócsővel.
Miközben minderre már egyátalán nincs is szükség, hiszen a fúvócső IR árnyékolás a kör keresztmetszetű fúvócsöveknél is megoldott, lásd: F135.
 
Igen, ismerem ezeket a terveket, de ennek így 32-36 fokban megdöntve semmi értelme. A lényegét veszti el a dolog.
Arról nem is beszélve, hogy a nagyrabecsült 30-as gyártmány tolóereje így a hosszas igyekezet ellenére végül kisebb lesz, mint kör keresztmetszetű fúvócsővel.
Miközben minderre már egyátalán nincs is szükség, hiszen a fúvócső IR árnyékolás a kör keresztmetszetű fúvócsöveknél is megoldott, lásd: F135.
A Radar visszaverése meg nem.
 
A Radar visszaverése meg nem.
Először is, egy olyan Szu-57-esről van szó, ahol a frontális radarkeresztmetszet is jóval nagyobb, mint az F-35-ösé, nemhogy az F-22-esé.
Másfelől meg abban sem vagyok biztos, hogy a Raptor két, nagyméretű fúvócsöve kisebb keresztmetszetű hátulról, mint a kompozit lamellás egy darab F135-ös fúvócsőé.
És a hátsó légtérre mutatott radarkeresztmetszetről beszélünk.
 
Először is, egy olyan Szu-57-esről van szó, ahol a frontális radarkeresztmetszet is jóval nagyobb, mint az F-35-ösé, nemhogy az F-22-esé.
Másfelől meg abban sem vagyok biztos, hogy a Raptor két, nagyméretű fúvócsöve kisebb keresztmetszetű hátulról, mint a kompozit lamellás egy darab F135-ös fúvócsőé.
És a hátsó légtérre mutatott radarkeresztmetszetről beszélünk.
Onnan jön a rakéta.
 
Szerintem a nem hivatalos hír forrása az F119 félére gondolt.
7502584-5718207.jpg

A 30-as gyártmány eléggé késik, legújabban 2027-re ígérik.



Ezt kapta az Ohotnyik:
bpla-s-70-ohotnik-konstrukciya-ploskogo-sopla-8.jpg
A 30-ast elvileg repültetik, és a Vojennaja Priomkában valamennyire be is mutatták már. TVC-s,kör keresztmetszetű GSF-el, farkasfogazással. Mi okuk volna az oroszoknak visszatérni 40 év után a lapos, szögletes fúvócsőre, GSF-re?! Nekem ez elég érthetetlen. Az Ohotnyik más téma,mert az egy szubszonikus drón.
 
2024-ig , tehát 2023. dec.31-ig 24 Szu-57 gépet kell legyártani a tervek szerint. Tavaly 1 épült, idén 4 lesz átadva, marad 19 darab 2022-2023-ra. Utána 52 darab legyártása 2028-ig.Ezekbe a gépekbe kerülnek az AESA radarok.
Idén 4 gép? Sok idejük nem maradt, vagy lemaradtam és már átadtak néhányat?
 
  • Tetszik
Reactions: endre
Idén 4 gép? Sok idejük nem maradt, vagy lemaradtam és már átadtak néhányat?
Oroszok a hagyományoknak híven december végén szokták átadni az új haditechnikai eszközöket. Ha szisztematikusan figyeled a topikotés az információkat is megjegyzed, akkor tudhatod, hogy még az év elején le volt írva az idei terv, hogy 4 gépet terveznek átadni.
 
elvileg szó volt arról, legalább is min hajtómű szinten, hogy a Szu-30 és 35, valamint az 57-es is célként azonos hajtómű szetteket kapjon.... gdolom az egységesítés arra is jótékonyan kihatna, ha elektronikailag is azonos cuccok lennének bennük, ennek pedig az egyik legfontosabb része pont a radar, ráadásul a nyugati harci gépek pont itt élveznek előnyt, mert mára az összes új már AESA rendszerűekkel épül.és a Rafaele és Typhoon gépeknél az időközi nagyjavítások egyik tervezett része, pont az is, hogy a radarokat (és egyébb elektronikákat) a legkorszerűbbre cseréljék....
 
elvileg szó volt arról, legalább is min hajtómű szinten, hogy a Szu-30 és 35, valamint az 57-es is célként azonos hajtómű szetteket kapjon.... gdolom az egységesítés arra is jótékonyan kihatna, ha elektronikailag is azonos cuccok lennének bennük, ennek pedig az egyik legfontosabb része pont a radar, ráadásul a nyugati harci gépek pont itt élveznek előnyt, mert mára az összes új már AESA rendszerűekkel épül.és a Rafaele és Typhoon gépeknél az időközi nagyjavítások egyik tervezett része, pont az is, hogy a radarokat (és egyébb elektronikákat) a legkorszerűbbre cseréljék....
A linkelt videóban benne a válasz a kérdésedre. Tehát optimalizálva lesz a Szu-30SzM/2 és a Szu-35Sz gyártása(ugyanaz lesz a hajtómü mindkét gépben), ennek tükrében átköltözik a Szu-35Sz gyártósor Irkutszkba, ahol a Szu-30SzM -et gyártják. Komszomolszk na Amureban pedig a gyárat átépítik fokozatosan a Szu-57 és Szu-75 gyártására. Minden részletesen benne a videóban...
 
A linkelt videóban benne a válasz a kérdésedre. Tehát optimalizálva lesz a Szu-30SzM/2 és a Szu-35Sz gyártása(ugyanaz lesz a hajtómü mindkét gépben), ennek tükrében átköltözik a Szu-35Sz gyártósor Irkutszkba, ahol a Szu-30SzM -et gyártják. Komszomolszk na Amureban pedig a gyárat átépítik fokozatosan a Szu-57 és Szu-75 gyártására. Minden részletesen benne a videóban...
Bokikám! Baszhatod az orosz nyelvű videókat.
 
Bokikám! Baszhatod az orosz nyelvű videókat.
.
Igen talaloan foglaltad össze, ami erröl a Boki jotanacsrol ("Minden részletesen benne a videóban...") nekem is eszembe jutott.
.
.
(Off: Tollkodas, erösen fekete humor: viszik a bunözöt kivegzesre, es amikor elmegy a bucsuzo csaladtagok mellett, visszakialt a felesegenek. Semmi baj, gondoskodtam rolatok! 10 milliot hagytam neked a Ferinel, es masik 10 milliot a Belanal! A felesege ketsegbeesetten kialt vissza, jo, de ki az a Feri, meg ki az a Bela??? De addigra a joembert mar elvittek.)
 
  • Vicces
Reactions: Miskolci Ogre