Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Bakker,az a leszállás. Gyönyörű ez a repülőgép.
Az oroszoknál idáig csak a Szu-57-esnél láttam ilyet, de például az F-18-asnál lehet megfigyelni hasonlót:MAKS 2021 Air show-n,az 054-es számú gép leszállás után elég feltűnően füstölt a hajtóműveknél,13 perc 15 másodpercnél.
Remélem Allesmor fórumtárs megszakérti,hogy mit látunk.
Amúgy az Eurofighter életütjával mennyire vagy tisztában?
Vagy bármelyik harci gépével?
1986-ban kezdték fejleszteni.Timeline of the Eurofighter Typhoon - Wikipedia
en.wikipedia.org
1994-ben repült először.
2003 az első "sorozat gyártott" példány aminek kb. annyi harci képessége van, mint a MIG-21-nek. (Gpu+IR)
2006-ban lép hivatalosan szolgálatba Angliában
2008-ban repül először a Trache 2 vagyis az első gép ami jó is valamire
Ez egy kb. 20 éves út!
Az X-35A 2000-ben repült először, most 2020-után kezd használhatóvá válni az F-35. Ez megint 20 év....
A T-50-1 2010-ben repült lőször!
Ez alapján nem tudom miért csodálkozol azon, hogy kb. 2030-ban lesz belőle valami.
Ez is ugyan úgy 20 év, mint az EF vagy az F-35 esetén.
Nem vagy tisztában azzal, hogy mekkora feladat egy ilyen gépet megcsinálni
Csak itt az első felszállt gép között közel nem volt annyi difi, mint az X-35 techdemo és F-35A vadász között.Amúgy az Eurofighter életütjával mennyire vagy tisztában?
Vagy bármelyik harci gépével?
1986-ban kezdték fejleszteni.Timeline of the Eurofighter Typhoon - Wikipedia
en.wikipedia.org
1994-ben repült először.
2003 az első "sorozat gyártott" példány aminek kb. annyi harci képessége van, mint a MIG-21-nek. (Gpu+IR)
2006-ban lép hivatalosan szolgálatba Angliában
2008-ban repül először a Trache 2 vagyis az első gép ami jó is valamire
Ez egy kb. 20 éves út!
Leszámítva, hogy nem kezd használhatóvá válni kategória. Alsó hangon 2 éve repül éles bevetésre.Az X-35A 2000-ben repült először, most 2020-után kezd használhatóvá válni az F-35. Ez megint 20 év....
Valójában rosszabb a helyzet.EF egy 70es évekbeli Dornier terv,a Jager90 megvalósúlt formája.Amúgy az Eurofighter életütjával mennyire vagy tisztában?
Vagy bármelyik harci gépével?
1986-ban kezdték fejleszteni.Timeline of the Eurofighter Typhoon - Wikipedia
en.wikipedia.org
1994-ben repült először.
2003 az első "sorozat gyártott" példány aminek kb. annyi harci képessége van, mint a MIG-21-nek. (Gpu+IR)
2006-ban lép hivatalosan szolgálatba Angliában
2008-ban repül először a Trache 2 vagyis az első gép ami jó is valamire
Ez egy kb. 20 éves út!
Az X-35A 2000-ben repült először, most 2020-után kezd használhatóvá válni az F-35. Ez megint 20 év....
A T-50-1 2010-ben repült lőször!
Ez alapján nem tudom miért csodálkozol azon, hogy kb. 2030-ban lesz belőle valami.
Ez is ugyan úgy 20 év, mint az EF vagy az F-35 esetén.
Nem vagy tisztában azzal, hogy mekkora feladat egy ilyen gépet megcsinálni
Erről még nem is hallottam.Valójában rosszabb a helyzet.EF egy 70es évekbeli Dornier terv,a Jager90 megvalósúlt formája.
Erről még nem is hallottam.
Ezen a téren jó 20-éves elmaradásban vannak az oroszok!YF22 90-ben szállt fel elősször 2006-ra már szolgálatban volt!Az igaz hogy az F35 "nyögvenyelősen" halad köszönhetően annak hogy mindenre is jónak kell lennie de ettől már százas nagyságrendben van szolgálatban!Mire a PAK-Fa sorozatban lessz gyártva már valószínű az NGAD(6-gen)sorozatgyártásra kész lessz!Amúgy az Eurofighter életütjával mennyire vagy tisztában?
Vagy bármelyik harci gépével?
1986-ban kezdték fejleszteni.Timeline of the Eurofighter Typhoon - Wikipedia
en.wikipedia.org
1994-ben repült először.
2003 az első "sorozat gyártott" példány aminek kb. annyi harci képessége van, mint a MIG-21-nek. (Gpu+IR)
2006-ban lép hivatalosan szolgálatba Angliában
2008-ban repül először a Trache 2 vagyis az első gép ami jó is valamire
Ez egy kb. 20 éves út!
Az X-35A 2000-ben repült először, most 2020-után kezd használhatóvá válni az F-35. Ez megint 20 év....
A T-50-1 2010-ben repült lőször!
Ez alapján nem tudom miért csodálkozol azon, hogy kb. 2030-ban lesz belőle valami.
Ez is ugyan úgy 20 év, mint az EF vagy az F-35 esetén.
Nem vagy tisztában azzal, hogy mekkora feladat egy ilyen gépet megcsinálni
Már 1 éve folyik a sorozatgyártásaMire a PAK-Fa sorozatban lessz gyártva
Nem nevezném annak ,eléggé csak kísérleti jellegű az egész főleg hogyaz első lezuhant,ami már megvan az is egy tetkozpontban van és nem a bevetheto csapatoknál.Már 1 éve folyik a sorozatgyártása