Most akkor fogadjuk el hogy 2019-ben megkapja az első12 pakfa gépet a légerő?
Hogy pontosak legyünk 10 db-ot , 11,-est 12-est legyártják de a motor még nem lesz benne.
https://lenta.ru/news/2017/07/20/t501etap/
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Most akkor fogadjuk el hogy 2019-ben megkapja az első12 pakfa gépet a légerő?
Ez elsősorban egy PIAR szintű átadás, hiszen a prototípusok is benne vannak. Gyakorlati haszna természetesen van, el lehet kezdeni, vagy növelni a orosz légierőnél a új szuhjhoz a műszakiak számát, be lehet egy alacsony létszámú típusátképzést, és elsősorban Lipeckben meg lehet kezdeni, vagy több géppel lehet folytatni a harceljárások kidolgozását.. Ugyanakkor ez egy kiratkat század lesz, semmi köze, sem az orosz "combat ready" eléréséhez, sem a tényleges hadrendbe állításhoz, talán még a rendszerbe állításhoz sem.Hogy pontosak legyünk 10 db-ot , 11,-est 12-est legyártják de a motor még nem lesz benne.
https://lenta.ru/news/2017/07/20/t501etap/
https://sputniknews.com/military/201707251055871091-pak-fa-new-engine/
Developed from scratch over the course of almost a decade at the Saturn Tool-Making Plant in Rybinsk, central Russia, Izdeliye 30 features improved thrust characteristics (19,000 kgf vs. 15,000 kgf in the AL-41F1), better fuel efficiency, fewer moving parts, and subsequently improved reliability and lower maintenance costs.
Jó most akkor az f-35 tolóere 15 tonna utánégetővel a Izdeliye 30 meg 19t lesz utánégetővel jól írom urak?
Most hogy jön a sebesség a finanszírozáshoz?Всем привет!
У меня интересный вопрос о максимальной скорости Т-50.
В истории разработки Т-50 известно, что в 2006г. тогдашний командующий ВВС Михаилов подписал соглашение о изменении ТТХ для ПАК-ФА. Тогда ТТХ по максимальной скорости был уменьшен от 2.15М до 2 М. Тогда было объяснено, что для достижения этот 0.15М сложность по конструкции и материалам гораздо больше.
Но в настоящее время в интервью официального лица ОКБ Сухого известно, что максимальная скорость Т-50 -2400-2500км\час.
Если оба информации правильные, то наверно значит, что после того, как Индия участвовала в проект пятого поколения, ТТХ был опять изменен по тому, что финансовая проблема была решена.
Ez mennyire lehet igaz?
Minél nagyobb sebességre terveznek egy gépet annál különlegesebb anyagokat kell felhasználni a gyártásához, ami nyilván többe is fog kerülni, és ez befolyásolja az üzemeltetési/karbantartási/nagyjavítási költségeket is. Csak gondolj bele, ha egy vacak csavarhúzónak nemcsak a pengéje hanem a nyele is krómacélból lenne műanyag helyett, szerinted olcsóbb vagy drágább lenne az előállítása?!!Most hogy jön a sebesség a finanszírozáshoz?
Az SR-71-ben volt radar SAR radarkép készítéshez tudtommal és elektronikai zavarórendszer is volt benne.Minél nagyobb sebességre terveznek egy gépet annál különlegesebb anyagokat kell felhasználni a gyártásához, ami nyilván többe is fog kerülni, és ez befolyásolja az üzemeltetési/karbantartási/nagyjavítási költségeket is. Csak gondolj bele, ha egy vacak csavarhúzónak nemcsak a pengéje hanem a nyele is krómacélból lenne műanyag helyett, szerinted olcsóbb vagy drágább lenne az előállítása?!!
Szóval egy SR-71 kg/dollár-költsége "kissé" magasabb volt mint egy F-4 Phantomé, pedig ugyanúgy kéthajtóműves, kétüléses, és a Feketerigóban még radar és fegyverzeti elektronika se volt.
Azért egy egyfeladatú térképező radar némileg egyszerűbb technika, mint egy többfeladatú, felderítő/célzó/rávezető üzemmódokban is dolgozó harcászati radar. Ráadásul az előre néző harcászati radar antenna-méreteit sokkal jobban korlátozza a gép orrának mérete, átmérője, mint az oldalra néző, hosszirányban beépített térképező radar antennájáét, szóval ezt azért egyszerűbb, tehát olcsóbb lehetett megalkotni és üzemeltetni is. Az árfelhajtó tényező itt inkább a kis darabszám lehetett, no meg tényleg az elektronikai zavarórendszer is.Az SR-71-ben volt radar SAR radarkép készítéshez tudtommal és elektronikai zavarórendszer is volt benne.
Azért egy egyfeladatú térképező radar némileg egyszerűbb technika, mint egy többfeladatú, felderítő/célzó/rávezető üzemmódokban is dolgozó harcászati radar. Ráadásul az előre néző harcászati radar antenna-méreteit sokkal jobban korlátozza a gép orrának mérete, átmérője, mint az oldalra néző, hosszirányban beépített térképező radar antennájáét, szóval ezt azért egyszerűbb, tehát olcsóbb lehetett megalkotni és üzemeltetni is. Az árfelhajtó tényező itt inkább a kis darabszám lehetett, no meg tényleg az elektronikai zavarórendszer is.
Boki üzeni, hogy az Air&Cosmos francia szaklap legújabb számában jelent meg az infó. (Mondjuk a szuhojos logikával nézve teljesen logikus lenne az elnevezés mivel a hetes szám bűvöletében megalkotott Szu-7/17/27-ek mellett a 37/47-es már foglalt és aztán csak az 57 maradt legkisebbként)Sorozatgyártásos T-50 hivatalos neve Szu-57 lesz, ma közöltek az oroszok.
Valójában nem. Az felsolrt aa uzemmidokat tudtak korabban is a radarok, az F14 tws uzemmodot us tudott a 60-as evek vegen. Az első SAR radaros nyugati vadászgép az F-16 Block 25 volt tudtommal meg az F15C es E az AN-APG 70-nel.Azért egy egyfeladatú térképező radar némileg egyszerűbb technika, mint egy többfeladatú, felderítő/célzó/rávezető üzemmódokban is dolgozó harcászati radar. Ráadásul az előre néző harcászati radar antenna-méreteit sokkal jobban korlátozza a gép orrának mérete, átmérője, mint az oldalra néző, hosszirányban beépített térképező radar antennájáét, szóval ezt azért egyszerűbb, tehát olcsóbb lehetett megalkotni és üzemeltetni is. Az árfelhajtó tényező itt inkább a kis darabszám lehetett, no meg tényleg az elektronikai zavarórendszer is.
Hivatalosan ezt MAKSZ-2017 rendezvényen akartak bejelenteni amikor Putyin meglátogatta volna T-50 hangárját....de amikor körbe ment kiállításon valami közbe jött....fagyi..... igy nem hangzott el....Boki üzeni, hogy az Air&Cosmos francia szaklap legújabb számában jelent meg az infó. (Mondjuk a szuhojos logikával nézve teljesen logikus lenne az elnevezés mivel a hetes szám bűvöletében megalkotott Szu-7/17/27-ek mellett a 37/47-es már foglalt és aztán csak az 57 maradt legkisebbként)
https://biztpol.hungarianforum.net/t18p325-orosz-legi-es-kozmikus-erok#9761
Hiába na vannak néha prioritásokHivatalosan ezt MAKSZ-2017 rendezvényen akartak bejelenteni amikor Putyin meglátogatta volna T-50 hangárját....de amikor körbe ment kiállításon valami közbe jött....fagyi..... igy nem hangzott el....