Lehet humorizálni, de ez azért nem ilyen vicces. A MiG-21bisz/23/25-ökön is használt teflonszürke festék (és a mi terepszínű gépeinken is használt Binarin és Akromat) festékek is már műgyanta alapú festékek voltak. Ezek is csökkentik a radar-visszaverődést de csak nagyon kis mértékben, ha ezekkel 0-ra akarták volna csökkenteni a reflexiót, akkor a radarhullámhosszhoz képest fele olyan vastagságú festésre lett volna szükség. Na tekintve hogy a vadászgépek fedélzeti radarjai általában 4-5cm-es hullámhosszon dolgoznak, ebből 2-2,5cm vastag festékrétegre lett volna szükség a teljes radar-álcázáshoz, ami ugye nyilvánvalóan képtelenség. Viszont akkor hatékony egy radar-árnyékoló festés, ha normál rétegvastagságban is legalább 60-70% reflexió-csökkenést ad, tehát ez nem azt jelenti hogy eddig egyáltalán nem volt, csak azt hogy az új festés/bevonat nagyságrendileg javítja a radar elleni álcázást. Viszont növeli is a karbantartási időt/költséget, mert itt már tűrhetetlen lesz a festékkopás, lepattogzás. Az ilyen spec bevonat már nemcsak vizuális álcázást biztosít, így sérülése/kopása esetén világítani fog a gép a radaron (ezt egyszer már az USAF-nál is tapasztalták mikor karbantartás utáni repülésen észlelték ezt, és kiderült, hogy egyik visszaszerelt panelnél elmulasztották a spec pasztával pótolni a felületvédelmet).
Szerintem a festék és a bevonat között különbséget tehetünk és bevonat ugye nem volt aeddig a SZU-57-en csak valamilyen festék.