Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A Szu-57 program is csak akadozik, ennek mi értelme van?
Namost a MiG-29-es fokozatos kihalása pont, hogy amiatt eshetett meg, hogy a nagy országban a kis hatótávú gépre nem volt már igény, mióta a szovjetek kivonultak a kis légterű ex-VSz államokból.Mert jelenleg nem teljes az állami paletta harci gép fronton, ezt akarják kijavítani.
Az RuAF egyik fura problemája, hogy a Szu-27 lett a fő típus - egy nehézvadász, annak minden gondjával: kéthajtóműves és így drága repülni. Míg az USAFnak ott az F-16/F-15 kombó a könnyű-nehéz elosztásra, náluk a MiG-29 kihalásával egy típus marad - pont a nehéz gép, ami egy pénzszűke légierőnek azért nem a legoptimálisabb (de a képességek döntöttek).
A következő generációban ezt javítani akarják, hiszen a Szu-57 az F-22 megfelelője, és az F-22/F-35 mix ellen nekik megint csak a nehéz pólus maradt meg.
Az a gyanúm, az S-70 volt a terv erre, hogy kiváltja az emberes könnyű gépet, de ahogy az USAF is esélytelennek tartja a full autonómdrón vonalat még a 6.th genben is (köztes a Loyal Wingman, vagyis a légi emberfelügyelet), úgy kénytelenek ők is egy emberes gépet a könnyű vadászbombázó feladatra megalkotni.
Emellett a Szu-57 nehézvadász, drága lándzsahegy gép (minden ízében légifölény szerintem, ahogy az F-22 is), a többségnek meg erre nincs pénze/igénye, ergo ha csak azt gyártanák, kiesnének a következő 30 évre az exportpiacról.
Namost a MiG-29-es fokozatos kihalása pont, hogy amiatt eshetett meg, hogy a nagy országban a kis hatótávú gépre nem volt már igény, mióta a szovjetek kivonultak a kis légterű ex-VSz államokból.
Ugyanakkor azt viszont ne feledjük, hogy az orosz légierőnek továbbra is szüksége van az olcsóbb üzemű típusra.
Vagyis, a 29-esekkel nem az volt a baj, hogy olcsóbb volt, mint a Szu-27-es család gépei, hanem, hogy túl rövid a lábuk.
Értsd jól: a szintén nagy légterekben operáló USAF azért tartja fenn az F-16-ost az F-15-ös mellett, mert jóval olcsóbb, de kb ugyanaz a harci hatósugara, illetve hatótávja. Ebben természetesen a légi utántölthetőség is nagyban szerepet játszik.
Tudnám szeretni
Azért itt már elég jól látszik, hogy hol lesz a beömlő...
mar reg nem volt semmi media felhajtas az uj orosz csodafegyverrol.A Szu-57 program is csak akadozik, ennek mi értelme van?
Akkor ez most MiG lesz, MiG tervezés?
Ezen nagyon úgy néz ki, mintha olyan törzs melletti hajtómű beömlő nyílásai lennének, mint az F-35-nek...
Nem hivatalos infók szerint korábbi MiG fejlesztés upgrade-olva. Először az RSzK MiG kezdte fejlesztenei a gépet, majd miután a Rostec átvette az UAC-t a két tervezőiroda "egyesült" és a Szuhoj is csatlakozott a gép fejlesztéséhez. Kedden kiderül milyen projekt vagy márka néven fut a program. MiG vagy Szuhoj.Akkor ez most MiG lesz, MiG tervezés?