Tudom...Az avionika picit többet jelent, mit kijelző.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Tudom...Az avionika picit többet jelent, mit kijelző.
Hogy konkrétan is válaszoljak a kérdésedre. Igen a gép megalkotásánál a Szu-35Sz avionikáját építették bele a prototípusokba, amely rendszereket folyamatosan javították, fejlesztették és tesztelték a gépeken. De teljesen új avionikát, hajtómüvet(30-as gyártmány) és együléses kabint a gép 2025-ben kap. (OKR "Megapolis")Az avionika picit többet jelent, mit kijelző.
És ezekre igaz az, amit mondtam.Ezért is csak két századnyi gép lesz legyártva az első szakasz során 2024 végéig.
Tehát a radarok sem újak még? Vagy a jelenlegi széria meg sem kapja mindegyiket?Hogy konkrétan is válaszoljak a kérdésedre. Igen a gép megalkotásánál a Szu-35Sz avionikáját építették bele a prototípusokba, amely rendszereket folyamatosan javították, fejlesztették és tesztelték a gépeken. De teljesen új avionikát, hajtómüvet(30-as gyártmány) és együléses kabint a gép 2025-ben kap. (OKR "Megapolis")
Ezért is csak két századnyi gép lesz legyártva az első szakasz során 2024 végéig.
AESA radarokat kapnak a gépek, amelyeket sorozatban gyártanak Rjazanyban . Természetesen a radarokat folyamatosan javítja, újítja a Tyihomirov intézet.Tehát a radarok sem újak még? Vagy a jelenlegi széria meg sem kapja mindegyiket?
Épp azt írtam, hogy már elsajátították az AESA radar sorozatgyártását. Eddig sosem gyártottak olyat csak PESA-t.Szóval az AESA radarokat is kézműves módszerekkel gyártják...
Hajjajj...
Nagyon nem ! erről volt egy jó leírás a az aerotech oldalon .A mostani Szu-57-esek kb. a Szu-35 avionikai csomagját
Ööö, tudtommal fognak.
A mostani Szu-57-esek kb. a Szu-35 avionikai csomagját és hajtóművét kapja meg.
11 évvel az első felszállása után.
Kb. mintha az F-35A csak az F-16 Block 60 cuccait kapta volna meg és F135-öt sem.
De nem csak ez az egy cikk volt . Hanem "üvegszálas optikai kábeleket "először vezettek be orosz gépen. Vagy sidewinder írása ahogy a gépet 6 kamera veszi körbe és az infrormáció az" elektronikus agyba" fut .2014-ből
Lassan összeállnak a PAK-FA fedélzeti rendszerei
A PAK-FA program sok-sok alvállalkozója közül az egyik legjelentősebb a KRET konszern, mely rádióelektronikai fejlesztésekkel foglalkozik.
A cégcsoport a T-50-es számára számos fedélzeti rendszer elkészítésén dolgozik, amelyek közül nemrég a géphez szánt, a rádióelektronikai hadviselésre (EW) szolgáló Himalaya rendszer első példányainak az elkészültéről adtak hírt. Az EW rendszert, mely kulcsfontosságú lesz a PAK-FA számára, új technológiák felhasználásával a KRET-nek sokkal kisebb méretben sikerült elkészíteni, mint az előző generációs hasonló célú eszközöket.
Ugyanez a cég készíti a PAK-FA számára azt a SIGINT (Signals Intelligence) rendszert, mely az F-22-es AN/ALR-94-es berendezéséhez hasonlóan kisugárzás nélkül képes lesz a gép több száz kilométeres környezetét felderíteni, úgy hogy a gépet érő rádió és radarhullámokat analizálja, kisugárzási helyüket és a kisugárzó platform típusát meghatározza.
Ezen rendszer fejlesztésének állásáról egyenlőre azonban nem került nyilvánosságra információ.
Az ötödik generációs Szuhoj fedélzeti rendszereinek működését egy új fejlesztésű fedélzeti számítógép hangolja össze, mely a régi orosz Baguette mikroprocesszorok helyett már a jóval izmosabb, szintén orosz gyártású Elbrus-4C chipekkel szereltek fel. Ez a központi egység működteti a Szu-57-esbe beépített IMA BK (Integrated Modular Avionics of Combat Systems) integrált repüléselektronikai rendszert."üvegszálas optikai kábeleket "először vezettek be orosz gépen.
Utolsó értesülés szerint az Elbrusz még mindig tajvani gyártású. Mondjuk ez nem okozhat gondot, mert az oroszok simán elrakhatnak belőle egy fél vagonnyit.Az ötödik generációs Szuhoj fedélzeti rendszereinek működését egy új fejlesztésű fedélzeti számítógép hangolja össze, mely a régi orosz Baguette mikroprocesszorok helyett már a jóval izmosabb, szintén orosz gyártású Elbrus-4C chipekkel szereltek fel. Ez a központi egység működteti a Szu-57-esbe beépített IMA BK (Integrated Modular Avionics of Combat Systems) integrált repüléselektronikai rendszert.
Az IMA BK gyakorlatilag a vadászbombázó összes elektronikus blokkját egy rendszerbe fogja, ellátja azok vezérlését, irányítja a köztük folyó kommunikációt. Az önvédelmi rendszerek, a navigációs- és a fegyverrendszerek (hogy csak néhány példát említsünk) között pedig nagysebességű adatátvitelt lehetővé tevő optikai kábelekkel biztosítja a kapcsolatot.
Pedig elég jól látszott már a korábbi képeken is.