Leng a kezem, jelentkezem!!!Hát akkor a Szu-27 után felesleges lett volna bármit is fejleszteni.
Azzal elérték az etalon tökéletességet és aki ezzel vitába száll az örök ellenségem.![]()
Mondjuk azért azzal megleptek, hogy repképes példányt hoztak ki MAKSz-ra
Akkor most már melyik? Ha repképes, akkor reptessék meg, az jobb vevőcsalogató.elso felszalas 2023 re van tervezve.
Igazad lehet.Szerintem tévedsz.
Az általad mutatatott nyílások a TVC részei, semmi közük teljes hajtóműtér a hűtéséhez.
lsd. videó:
A hajtómű még nem a végleges elvileg.Ha a lenti, egy videóból vett kép pontos akkor az Oroszok nem vették át (nem tervezik átvenni) azt az F-35 nél már bevált, a gép IR képét csökkentő memegoldást, miszerint a hajtóművet körbe veszi egy, a hajtómű kompresszorából elvezetett hideg levegőáram.
Ez a Sakkmatt
![]()
és ez meg az F-35
![]()
Igazad lehet.
A 30-as hajtómű fúvócsöve egyszerre Laval és ejektoros.
Lényegében hasonló rendszert látunk, mint az SR-71-esnél.
![]()
![]()
Csak azt nem tudtam idáig eldönteni, hogy azok a bypass zsalu ajtók kifele, vagy befele nyíilnak. Azt láttam, hogy alapállapotban zárva vannak.
Szljuszar olyasmit rebesgetett a bemutató során, hogy repképes példányt hoztak ki, de ezt így távolról laggoló stream mellett azért nehéz megállapítani. Ha repképes amúgy, akkor gyanítom a példány statikus tesztekre lesz beáldozva, ahogy az egyik leánykori nevén PAK-FA protó esetében is történt.Akkor most már melyik? Ha repképes, akkor reptessék meg, az jobb vevőcsalogató.
Kétlem, hogy ez TVC lenne, akármi is állít a videó. Az ODK, illetve az UMPO vektorálós rendszere csak egysíkú, azaz csak két hajtóművel működik rendes 3D-s kormányzásként.Az kiderult a videobol, hogy ez is thrust vectoring - van ezeknek valos harcaszati erteke (azaz demo repulesen tul)...? Ha van, miert nem alkalmazzak a Raptoron kivul sehol (sans limited VTOL)...?
Hasonló volt a Viggen belső fúvócsöve is:
Itt van egy nagyon részletes anyag az ejektoros fúvócsövekről:
Реактивное сопло в авиации. | АВИАЦИЯ, ПОНЯТНАЯ ВСЕМ.
Одним из составных элементов любого газотурбинного двигателя является так называемое выходное устройство. Конструктивное исполнение его довольно разнообразно. Это может быть реактивное сопло, диффузор или газоотводящий патрубок, устройство реверса или отклонения вектора тяги и т.д. Если в...avia-simply.ru
Itt pedig az egykori amerikai LOAN, ami szintén ejektoros volt:
![]()
![]()
Szljuszar olyasmit rebesgetett a bemutató során, hogy repképes példányt hoztak ki, de ezt így távolról laggoló stream mellett azért nehéz megállapítani. Ha repképes amúgy, akkor gyanítom a példány statikus tesztekre lesz beáldozva, ahogy az egyik leánykori nevén PAK-FA protó esetében is történt.
OffNekem az eleve nem is indul el... meg belga, roman stb VPNeken keresztul sem.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..