Szu-24 / Su-24 Fencer (Szuhoj, Szovjetunió)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

ghostrider

Well-Known Member
2014. július 18.
9 091
25 048
113
Egy kis földközeli kiképzési repülés géppárban.
71i4sux.jpg

Azért még nagyon sok ország légierejében maximálisan elsővonalbeli csapásmérő repülőgép lenne sokáig.
 
  • Tetszik
Reactions: Mark1993

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
47 820
81 153
113
Ma újabb légikatasztrófa Oo-ban. Ma a Habarovszk megyében található Khurba légibázisról felszállás után lezuhant egy Szu-24M. Mindkét pilóta életét vesztette sajnos. Ez már az 5 . gép egy hónap leforgása alatt.
 

galland

Well-Known Member
2012. szeptember 21.
354
344
63
Állítólag ma egy Szu-24 pottyant le, és beszélnek még egy Medvéről is a hónapban! A 29-ket és a Tu-95-ketleállították. Hogy mennyire pontos az infó nem tudom, de nem láttam itt, gondoltam megosztom.
 

borisz

Well-Known Member
2012. május 25.
8 161
10 900
113
Nem értem, hogy mi szükség van állandóan ezekkel az óriási kannákkal repkedni. Akkora a gép, mint egy lakótelep, biztos van szép belső tartálya is. Rengeteg olyan képet látok, hogy a két pótos mellett van össze-vissza két FAB-100 -as még a gépen, aztán kész. Most erre minek + 6000 liter keró, hova megy vele?
 

emel

Well-Known Member
2013. február 11.
9 085
15 027
113
Nem értem, hogy mi szükség van állandóan ezekkel az óriási kannákkal repkedni. Akkora a gép, mint egy lakótelep, biztos van szép belső tartálya is. Rengeteg olyan képet látok, hogy a két pótos mellett van össze-vissza két FAB-100 -as még a gépen, aztán kész. Most erre minek + 6000 liter keró, hova megy vele?

A póttankok nincsenek mindig feltöltve, viszont nem árt, ha szokja a személyzet, milyen légellenállásuk van repülés közben, hogy viselkedik a gép ezekkel. No meg nem egyszerű játék ekkora böhönc tököket le/föl szerelni, ha nincs rá külön ok. Ha esemény/riadó van, akkor meg félórán belül el kell hagyni a bázist, és így tudják vinni magukkal.
 
  • Tetszik
Reactions: borisz

ghostrider

Well-Known Member
2014. július 18.
9 091
25 048
113
Érdekes, hogy a párban repülő két Szu-24 közül az alsónál sokkal hosszabb a + levegő beömlő nyílás a függőleges vezérsík két oldalán, mint a feljebb lévőnél.
 

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
47 335
76 983
113
Megoldottam az orosz UB blokkok rejtélyét!!!Amire ráfér arra rárakják mindentől függetlenül.
Ügyes vagyok vagy ügyes vagyok?

Ui.:A SZU-24 kép kapcsán.
techreporter.ru/archives/933