T-14 Armata

Ha az illesztéseknél problémásabb ez vagy a kipufogógázok miatt azon a helyen, akkor kell galvanizálni a fémet vagy más festéket használni vagy akármi. Ez egy vadiúj tank, jelenleg a legmodernebb a világon ami rohadt hosszú ideig kell üzemeljen. Ne kelljen magyarázni a bizonyítványt egy ilyen szarság miatt, kb ez lenne a legegyszerűbben kivitelezhető része az egésznek. Ilyen Mazda 3 hangulata van, jó kocsi, szép, jól felszerelt, jól összerakott, belűl is rendben van, motorikusan is, de rohad szét mindegyik példány.
Azért még a T55-ösök se rohadtak szét.
Ilyen felszíni rozsda minden ilyen eszköznél előfordul, főleg, ha tesztelik... főleg ez is kényes helyen látszódik.
 
Ez már nem AK, hanem inkább vadászgép. Ebből nem lesz olyan szintű tömegtermelés, mint a 2. VH- vagy a HH alatt, itt a minőségre jobban rá kell gyúrjanak.
 
Szerintem még bőven tesztelés alatt van a T-14. Valószínűleg, a képen szereplő példányról is valamilyen időszakos ellenőrzési, vizsgálati okokból szerelhették le az oldalsó elemeket. Ha ez nem egyedi eset, hanem a többi tankon is jelentkezik, akkor majd gondolom, módosítanak a festési, korrózióvédelmi eljárásokon.
 
Az idén nem úgy volt, hogy kapnak egy kisebb sorozatot, ami elméletileg a végleges konfig? 2015-ben jelent meg először a nagyközönség előtt, így a teszteken már jól kellene álljanak.
 
Boki üzeni, hogy a kipufogócsonknál a tesztelések után ottragadt sár illetve homok látható.
Mellesleg egy ukrán blogger kezdte el kb egy hónappal ezelőtt terjeszteni, hogy az Armata mennyire rossz konstrukció, mert rozsdásodik, meg, hogy nem jó minőségű anyagokból készítik ésatöbbi.
Rogozin erre szépen lehülyézte őt twitteren :D
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and zeal
De én még mindig nem a kipufogócsonkról beszélek, hanem előtte a festett felületről a rés alatt. A második képen Rogozin feje mellett is jól látszik amiről beszélek, ott is látszik a rozsda, a gányolásszagú lemezmunkát már nem is említem. Lehet ha én is titokban ukrán blogger vagyok? :D
 
De én még mindig nem a kipufogócsonkról beszélek, hanem előtte a festett felületről a rés alatt. A második képen Rogozin feje mellett is jól látszik amiről beszélek, ott is látszik a rozsda, a gányolásszagú lemezmunkát már nem is említem. Lehet ha én is titokban ukrán blogger vagyok? :D


Tök érdektelen az a rozsda a tank harcértékét tekintve,az rpg rács,meg a váz között rozsdás,mit számít?
Valószinűleg azután festették le az egészet,miután felszerelték már a rácsot,semmi jelentősége.
Teljesen jó a lemezmunka,a.rozsdás csík feletti hézag,az csak az oda rátett,gondolom a kipufogó körüli takarólemez,semmi hézag nincs ott.
;)
De megígérem,hogy ha ilyen szarul.hagyják,miután vesz a hm vagy 20 db-ot,ingyen bemegyek,vasárnaponként,és kb 5 perc alatt leszerelem az rpg.rácsot 1 láncos emelő,meg 1 légkulcs segítségével,1 perc alatt lekapom a rozsdát 1 sarokcsiszolóval,1 perc alatt lefújom a problémás részeket,ezen ne múljon.:D
 
  • Tetszik
Reactions: endre
Egy Armatától is lenne tüsszögés, vagy T-90-től. Szóval ha vesznek akkor százas tételben kell hazai gyártással venni, mert ugyanaz lesz a visszhangja, de így legalább tűzerőt és munkahelyeket is hozna.
 
  • Tetszik
Reactions: rappali_
A multkori belső felvételek alapján azokkal a kohóba kellene készülni, vagy nagyjavításra amin csoda folytán vadiúj T-90 lesz belőle.



Választhatnák,hogy mi legyen belőlük,lavór,vagy vödör.:rolleyes::D
Ja,évi 10-20 darabjával vehetnőnk T90-eket,fel sem tűnne a büdzsében.
 
De én még mindig nem a kipufogócsonkról beszélek, hanem előtte a festett felületről a rés alatt. A második képen Rogozin feje mellett is jól látszik amiről beszélek, ott is látszik a rozsda, a gányolásszagú lemezmunkát már nem is említem. Lehet ha én is titokban ukrán blogger vagyok? :D

Ezek nem tervezési hibák amiken modosítani/javítani kell.... és ezek még mindig proto/tesztpéldányok amiknek a lényege pont az, hogy az ilyen kissebb nagyobb hibák még sorozat gyártás elött kijöjjenek.
 
Nem inkább anyagminőség?
Nem. Első körben a protóknál bíztosan azt és úgy gyártják amit a tervezők kérnek, még nincs lehetőség elsunyizni meg eltrehánykodni a sorozatgyártott darabokat. Szóval ez az anyag, galvanizálva vagy sem, és ezzel a festéssel, így volt kérve és látszólag nem bírja eléggé a kiképzést.
 
  • Tetszik
Reactions: tarzaan