Mindenki tudja, hogy az első vastagabb rész fém.Akkot tisztázzunk pár dolgot.
Ez volt a kérdés:
"Ez a keménygumi kötény köveken, faágakon, stb kivül állit meg mást is? Repeszek? Kézifegyver lövedékek? A lánctalp előtt is miért ez van "sárvédőként", miért nem valami masszivabb lemez?
Ha súly spórolnak vele, mennyivel könnyebb ez a gumi, mint egy vékony, de talán még úgy is erősebb fémlemez?"
Ez volt rá a válasz:
"A gumi panelek a tornyon és a lánctalpkötényként többek között a kumulatív lövedékek mihamarabbi elműködését is kiváltják.
A lánctalp előtti és melletti kötény pedig a porfelverést csökkenti."
Erre te ezt írtad:
"És a Leopard 2A4-en is így van."
Én meg ezt:
"Nem. A kötény első része (a vezető mellett a vastagabb) páncélzat."
Segítek, ez azt jelenti, hogy a kötény első része (tejesen világosan leírtam ,hogy menyik része a köténynek az amiről beszélet, nem úgy általában az egész), nem gumi és nem csak a kummulatív fenyegetés ellen van. A por ellen meg csak olyan szinten off designe, mint a tetőpáncél nap elleni védelme.
A miből van pedig, NERA-ból nem csak egyszerű fémből.
Szóval elárulnád végre, hogy miről beszélsz?
Erről nem kell tájékoztatni minket.
A vékony rész szerepe ugyanaz, anyaga is hasonló. Ezt már kevesebben tudják.