Miből gondolod?
A tankon egyértelműen lekapcsolt Shtora van, olyan nincs hogy Arena is van rajta.
Miből gondolod?
Még mindig nem értem, miért gondolod, hogy le volt kapcsolva?.A tankon egyértelműen lekapcsolt Shtora van, olyan nincs hogy Arena is van rajta.
Még mindig nem értem, miért gondolod, hogy le volt kapcsolva?.
Még mindig nem értem, miért gondolod, hogy le volt kapcsolva?.
Mert egy @#$%^&* arab volt benne, és nem egy épkézláb személyzet.Na, mostmár értem. Viszont a tankon semmilyen komoly károsodást nem látok. A külső szerelvényeket verték le. Miért kellett belőle pánikszerűen kiugrálni, ahelyett, hogy odapörköltek volna az ágyúval?
Lehet, hogy ők többet tudnak, mint mi.Mert egy @#$%^&* arab volt benne, és nem egy épkézláb személyzet.
A Shotra része, infrás érzékelők zavarására van, emellett qrvajól néz ki.Ezeknek a lámpáknak mit kéne csinálni?
Nem repűlt le a torony, nem csaptak fel lángok, nem lett semmi valószínűleg azontúl, hogy összecsinálta magát a toronyban. Ha bemegy a kumulatív sugár onnan nem száll ki, főleg nem pattan ki és fut el.Lehet, hogy ők többet tudnak, mint mi.
Nem a picsát nem. Emléxel a keresztüllőtt Abramsra? A sugár elvitte a tag pufajkája hátulját, és a szék támláját. Egyéb kár nem esett.Nem repűlt le a torony, nem csaptak fel lángok, nem lett semmi valószínűleg azontúl, hogy összecsinálta magát a toronyban. Ha bemegy a kumulatív sugár onnan nem száll ki, főleg nem pattan ki és fut el.
Ezeknek a lámpáknak mit kéne csinálni?
Mezey Béla: Folyami Átkelés HK-val címmel írt szösszenetére reagálva:
"A hidegháború alatt fejlesztett harckocsik – azaz lényegében napjaink bármelyik típusa – rendelkezik ilyen képességgel jelentős részben abból kifolyólag, hogy az európai hadszíntéren erre szükség lett volna. A NATO és az orosz megközelítés itt (is) némiképp eltért. A nyugati fél esetében a levegő utánpótlást biztosító, gyakran gyűrűkből összeállított cső kellően nagy átmérőjű, hogy azon a személyzet elhagyhassa a harckocsi küzdőterét, ha az átkelés folyamán a harckocsi elakadna. Ezzel szemben a szovjeteknél használt kisebb átmérőjű cső erre alkalmatlan, így a beragadt harckocsizóknak abban kell bízniuk, hogy van aki kimenti őket. Talán érthető, hogy kevéssé népszerűek az orosz technikával dolgozó harckocsizók körében ezen átkelési manőverek. Tény, hogy van az oroszoknak is olyan méretű csöve, mint a NATO-nak, de mi úgy tudjuk, hogy harci helyzetben a vékony cső lett volna az alkalmazott, mert az könnyebben, akár a harkocsi által szállítható, felszerelése is gyorsabb."
Minden magyar és a VSZ összes harckocsizójának, át kellett esnie egy öt méter mély vízmélységű elárasztási vizsgán és csak utána ülhetett be a HK-ba! Én két helyen voltam: Kalocsán és Csornán de, ott volt a közelbe KKFH-za vagy KKLacháza! A mai napig is sokkal logikusabb megoldás az elárasztás, min az egy "csövön" aki kifér megoldás pánikolva. Legalább megkérdezett volna egy, ma már nyugdíjas kiképzőtisztet!
Megnézném, hogy mit csinálnál, ha automatikusan árasztaná el a NATO HK-t valamilyen műszaki hiba miatt kiképzés nélkül! Elméletileg neked van igazad! Hányan halnak meg a vízben elsüllyedt autókban pánik roham miatt?Meg volt egy olyan "gumicsuklya"-szerüség ami bizosított levegőellátást akárhány percig, ha meg kifogyott egy kis pompával ha vizet fecskendeztek bele akkor oxigén képződött és még lehetett használni.
Ha megállt a tudomány és a hk nem mozdult, akkor ki kellett venni akárhány prízmát, a hk elárasztódik és ki lehet nyitni a búvónyílást, addig meg elég az a gumicsuklya. A NATO megoldás sokkal kényelmesebb szerintem és még megvan az az előnye, hogy a hk parancsnok a cső tetejéről irányíthatja a vezetőt.
A szovjet rendszernél az átkelésnél a vezetőt egy pörgettyűs iránymutató segíti.
Állítólag egy ilyen gyakorlatra 4% veszteség volt kalkulálva.Mezey Béla: Folyami Átkelés HK-val címmel írt szösszenetére reagálva:
"A hidegháború alatt fejlesztett harckocsik – azaz lényegében napjaink bármelyik típusa – rendelkezik ilyen képességgel jelentős részben abból kifolyólag, hogy az európai hadszíntéren erre szükség lett volna. A NATO és az orosz megközelítés itt (is) némiképp eltért. A nyugati fél esetében a levegő utánpótlást biztosító, gyakran gyűrűkből összeállított cső kellően nagy átmérőjű, hogy azon a személyzet elhagyhassa a harckocsi küzdőterét, ha az átkelés folyamán a harckocsi elakadna. Ezzel szemben a szovjeteknél használt kisebb átmérőjű cső erre alkalmatlan, így a beragadt harckocsizóknak abban kell bízniuk, hogy van aki kimenti őket. Talán érthető, hogy kevéssé népszerűek az orosz technikával dolgozó harckocsizók körében ezen átkelési manőverek. Tény, hogy van az oroszoknak is olyan méretű csöve, mint a NATO-nak, de mi úgy tudjuk, hogy harci helyzetben a vékony cső lett volna az alkalmazott, mert az könnyebben, akár a harkocsi által szállítható, felszerelése is gyorsabb."
Minden magyar és a VSZ összes harckocsizójának, át kellett esnie egy öt méter mély vízmélységű elárasztási vizsgán és csak utána ülhetett be a HK-ba! Én két helyen voltam: Kalocsán és Csornán de, ott volt a közelbe KKFH-za vagy KKLacháza! A mai napig is sokkal logikusabb megoldás az elárasztás, min az egy "csövön" aki kifér megoldás pánikolva. Legalább megkérdezett volna egy, ma már nyugdíjas kiképzőtisztet!
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..